BREAKING NEWS Alaston uimari Ylöjärven uimahallissa BREAKING NEWS
Kommentit (167)
Puttoselle kutsu linnanjuhliin !
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää niin ne altaaseen jääneet uhrit. Mahtaa tulla vaikea elämä, miten tuosta traumasta pääsee yli? Eihän se sentään koskenut uimareihin tai levitellyt toosaansa? :'(
Vuosien päästä tämän kokeneet uimarit tilittävät tuntojaan inhimillisessä tekijässä.
Jos oli syönyt pippelikarkkeja :)?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, miten juttu päättyi?
Puttonen sukelsi!
Jos mä en omin silmin nyt tätä uutisointia näkis ja todistais ni en voisi uskoa todeksi.
Onko tää jotain IS:n/IL:n duunareitten keskinäistä hupia koko tyyli aina näistä ilmaisuista lähtien? Ja ei ollut vaaraa muille ja sit noi kysymykset tälle naisen "nappaajalle", voi video.
Liikunnanohjaaja Puttoselle 100 000 e:n patsas keskustan liikenneympyrään.
Oletteko kuullut että peräpukamista potevat käyvät huljuuttelemassa niitä retaleitaan noissa altaissa , kuten eräskin kertoi että auttaa niihin
Puttonen yllätti sukeltamalla! Aika ovela :) Vaanikohan se pinnan alla ja kun näki majavan lähestyvän tarttui tiukalla otteella vyötäisistä?
Luola aikoina ihan ois ollut normaalia ja neandertaalinainen ei tuota kauniimpi olisi ollut. Kyllä ihmiskunta selvisi silti. Ylöjärvelle saakka .
Vierailija kirjoitti:
Puttonen yllätti sukeltamalla! Aika ovela :) Vaanikohan se pinnan alla ja kun näki majavan lähestyvän tarttui tiukalla otteella vyötäisistä?
Silmät vain pullottaen pinnalla kuin krokodiilillä häntä huiskien
Tilanne Ylöjärven uimahallissa on ohi.
Alaston naisuimari on saatu pois pääaltaasta, jossa hän ui pitkät ajat pitkittäin ja poikittain muiden uimareiden keskellä ja kellui välillä selällään.
Hänet haki pois liikunnanohjaaja Heikki Puttonen.
– Asiakas on saatu pois altaasta ja näin pois päin, kertoi Heikki Puttonen kello 20 maissa.
Miten saitte hänet?
– Uimalla käytiin hakemassa ja sillä lailla.
Montako miestä tarvittiin?
– Minä itse.
Oliko tehtävä haastava?
– No ei se ollut hankala, suhteellisen nätisti se meni.
Tekikö hän vastarintaa?
– Vähäsen yritti.
Millainen on turvallinen ote tuollaisessa tehtävässä?
– Takaa päin sillä lailla, että on itse turvassa, pitää ottaa kiinni niin, ettei pääse lyömään.
Entä hukkumispuoli?
– Sillä lailla odotin, että meni altaan matalaan päätyyn, missä yltää jalat pohjaan ja oli turvallinen tilanne. Ei mitään hätää kenelläkään.
Hän ui vai seisoi?
– Joo, siinä syvänteen rajamailla pääsin sukeltamaan kiinni ja vähän yllättämään ja nostimme hänet portaille ja poliisit ottivat siitä tilanteen haltuunsa. Sukelsin, kun oli tarkoitus yllättää, Puttonen kertoo.
Iltalehti jo tutkii onko Puttonen Putinille jotain sukua
Kylläpäs nyt mennään laidasta laitaan, kun toiset uivat lähes burkhat päällä, ja toiset sitten ilkosillaan.
vieras-m kirjoitti:
Joko Ylöjärven metsästysseura on kutsuttu paikalle?
Reps :D kiitos nauruista, tää oli hyvä :D
Siinä puututtiin lumihiutaleen itsemääräämisoikeuteen vuonna 2017, jytkyn jälkeen kaikki ihmisoikeudet ovat menneet vessasta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät vain pullottaen pinnalla kuin krokodiilillä häntä huiskien
You know this thing we have in Yloejaervi - the crocodile death roll. That's the way it happened.
Vierailija kirjoitti:
Joko tilanne on rauennut?
Ehkä jopa lauennut... Varsinkin jos polski hieromasuihkuille
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt mennään laidasta laitaan, kun toiset uivat lähes burkhat päällä, ja toiset sitten ilkosillaan.
Suomi on bipolaarisessa tilassa. Joka pöivä ylitetään jokin julkinen sukupuolisiveellinen raja. Suuntaan tai toiseen.
"Ylöjärven urheilugaala". Huutonaurua.