Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D

Vierailija
17.02.2017 |

Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!

Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!

Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou

Kommentit (282)

Vierailija
1/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshenkilö, kolmen lapsen isä, oli pettänyt vaimoaan kuuden eri naisen kanssa parin vuoden aikana. Minä olin siis hetken aikaa nro 6, mutta lopetin jutun kun en voinut elää itseni kanssa toisena naisena. Etsi seuraa nettitreffipalstoilta klassisella "kun vaimoni ei anna hellyyttä eikä seksiä" -perustelulla, joka toki saattoi olla tottakin mutta seksin puutteesta kaverilla ei kyllä oikeasti ollut mitään käsitystä... Saattoi lähteä aamuviideltä kotoaan ajamaan kymmenien kilometrien matkan, että pääsi luokseni pariksi tunniksi ennen töiden alkua. Minun jälkeeni löytyi aika nopeasti seuraava seuralainen, tiedän koska viestiteltiin jonkin aikaa vielä sen jälkeen kun laitoin suhteen poikki.

Vierailija
2/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.

Minä en haluaisi.

Vierailija
4/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun ongelma. :D Hei haloo, kai nyt pariskunnan ystävät kertovat jos sattuvat asiaa todistamaan, mutta me ollaan vaan duunikavereita (eikä todellakaan läheisiä sellaisia), vaimoa en ole nähnyt kertaakaan. - ap

Vierailija
5/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri hoksasi, että hänellä on vientiä nuorten miesten keskuudessa.

Hänen oma miehensä on lepposa viisissäkymmenissä oleva herra. Pitää perheestä ja kodista huolta ja vaimo vaan panee nuoria miehiä.

Törkeintä tässä on, että uusin hoito on tyttären abikavereita. Lapsella oli uuden vuoden bileet ja vanhemmat tulivat yöllä kotiin. Siellä oli vielä jotain nuorisoa paikalla ja mies painui suoriltaan nukkumaan. Vaimo jäi vielä istumaan nuorison kanssa ja yksi asia eteni toiseen. Eivät siellä bileissä kuulemma naineet, mutta myöhemmin on hotellihuoneita käytetty. Tää äiti lähti myös abiristeilylle "vahtimaan". Ovat kuulemma erittäin tarkkoja ja varovaisia... vain mä tiedän, koska jollekin on avauduttava. Niinpä niin. Olisin ollut onnellisempi ilman tätä tietoa.

Lähinnä säälittää. Sillä on joku nuoruuden etsintä menossa, viidenkympin villitys, noloa, niin noloa. En kerro miehelle, en mä halua hänen onneaan särkeä.

Vierailija
6/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantapainen kuin ensimmäinen, mutta vain harrastuksen pikkujouluissa. Se onnellinen perheenisä olisi lähtenyt oikeastaan kenen tahansa mukaan. Meni valehtelematta naisesta naiseen ja aika suoraan kertoi mitä mielessä. Luulin että tyyliin aviokriisi ja vaikka mitä, mutta olikin vain pikkujoulut. Muutti mielipiteeni aika reippaasti, ennen pidin rehtinä.

Vierailija
7/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä laski minunkin silmissäni tämän miehen pisteet pohjalukemiin. -ap

Vierailija
8/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kaverini äiti petti miestään naapurinsa kanssa ilmeisesti useamman vuoden. Lähti kevättalvella aina muka etelä-suomeen työmatkalle viikoksi, mutta oikeasti lähti lappiin naapurinsa kanssa. Jäi kiinni, kun heillä hyytyi auto lapista tullessaan ja auttamaan pysähtynyt mies oli tämän naisen miehen kaveri, joka heti soitti tälle miehelle, että tiedätkö missä sun vaimo on. :'D

Vierailija
9/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen hyvä ystävä avautui mulle itse siinä vaiheessa, kun ero ex-avovaimostaan alkoi käydä ajankohtaiseksi. Heillä oli oikeasti sopimus (olivat yhdessä vähän alle 10 v.) että jos joskus eteen tulee joku kiva ja huuma vie mennessään, on OK tehdä mitä tekee, eikä siitä tarvitse puhua sen enempää (juu itse en tällaista ymmärrä, mutta heillä oli näin).

Tämä koski kuitenkin vain oikeasti tuntemattomia, eikä ketään olisi kuulunut etsimällä etsiä, eikä muodostaa mitään suhteita. Tää mun kaveri oli kuitenkin päätynyt panemaan/vähintään kähmimään mm. oman bändikaverinsa muijaa, naapurin sinkkunaista, joitain sinkkukavereitaan ja myös varattuja tuttujen muijia... Että näin.

Tää hänen ex onneksi löysi itse toisen ja jätti kaverini, minkä jälkeen kaverini päätyi pariksi vuodeksi ihan järkyttäviin "suhteisiin" (mm. yhden itsetuhoisen neidin, yhden nelikymppisen ja yhden tunnekylmän polyamorisen kanssa) ennen kuin löysi nykyisen naisensa jota kohtaan on täysin avoin ja luotettava. Sanoisin että Karma antoi takaisin.

Vierailija
10/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.

Vierailija
11/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri naimisissa. Vaimo tietää. Tyttöystävät eivät tiedä, ettei ole aikomustakaan erota. Tai sitten kun tajuavat, tekevät bänät. Taas uusi hoito menossa, huokaus. 

Vierailija
12/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurperheen mammalle alko maistuu, loppuillasta ei ole väliä onko kohde mies vai nainen, nuori vai vanha, mutta joku on iskettävä. Olen törmännyt pariin tällaiseen tyyppiin, että pakko aina baarireissulla iskeä joku, todistaa että on viehättävä.

Vierailija
13/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa tapahtunutta:

Muuan lääkäri muutti paikkakunnalle vaimonsa ja vauvansa kanssa ja aloitti työt uudessa sairaalassa. Ei aikaakaan, kun herra lääkäri lääppi firman bileissä muuan yh-hoitsua. Pari kuukautta tästä eteenpäin ja herra lääkärille tuli ero vauvansa äidistä ja yh-mammalla oli jo pulla uunissa. Sitten eikun laajalti faceen ja ja jopa erääseen lehteen hehkuttamaan uutta onnea.

Vierailija
14/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvän ensivaikutelman antava mies (puhelias, kiinnostunut ihmisistä, vilkas), puhuu paljon vaimostaan ja kahdesta lapsestaan... Firman juhlissa en olisi voinut uskoa että on sama ihminen. Yhtäkkiä kaikki naiset kiinnosti, yhden kanssa päätyi pussailemaan nurkkaan.

T.yksi vokotelluista

Vierailija
15/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.

Anteeksi, en ymmärtänyt, miksi tämä mielestäsi oli pettämistä?

Terv. autoileva sinkkunainen

Vierailija
16/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystäväni oli kotikulmilla ja rlrmättiin baarissa. Juteltiin niktä.nöitä ja pari kielariakin vaihtui. Kertoi olleensa ihastunut muhun nuorempana ja sanoi että jos ei asuttais niin kaukana toisistamme niin oltais varmasti pari. Pyysi mut mukaansa hotelliin, mutta sanoin etten harrasta yhdenyön juttuja, oli ihan ok asian kanssa. Kaksi päivää myöhemmin facessa on ilmoitus että kyseinen henkilö meni kihloihin!

Oli siis valmis harrastamaan mun kanssa seksiä vaikka oli jo varattu ja niin pitkällä että menivät kihloihin.

Vierailija
17/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.

Vierailija
18/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.

Sormus on selvä merkki tietenkin, näitpä hyvin sinne autoon. Kiihkeitä seksisuhteita harrastavat kyllä muutkin kuin varatut.

Vierailija
19/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri (nainen) petti miestään baarireissulla. Syytti minua tapahtuneesta kun en estänyt häntä. Kaveri lähes 30-vuotias, välit sekä hänen ja miehensä että minun ja hänen välillä viilenivät

Vierailija
20/282 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormus on selvä merkki tietenkin, näitpä hyvin sinne autoon. Kiihkeitä seksisuhteita harrastavat kyllä muutkin kuin varatut.

Sormus vasemmassa nimettömässä yleensä kertoo avo- tai aviosäädystä. Ja tottakai näin, autot olivat molemmin puolin alle kahden metrin etäisyydellä autostani. Tarkkuutta ja huollelisuutta nyt, salarakkaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme