En päästänyt tyttöä abi-risteilylle
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä omia abiristeilyaikoja. Siellä tytöt kiersi vieraan koulun poikien hyttejä. Oli jos jonkinlaista kännistä kimppakivaa. Pelkkää dokausta ja nussimistahan se on. Tytöillä ja naisilla muutenkin yleensä lähtee lapasesta kun ollaan jossain vieraalla paikkakunnalla tai laivalla.
Tytöillä lähtee lapasesta? Eli pojat eivät osallistu touhuun lainkaan, tytöt pelehtivät keskenään?
Tytöillä lähtee lapasesta, koska ne harrastaa seksiä monen pojan kanssa lyhyen ajan sisällä.
Pojilla taas ei voi lähteä lapasesta, koska ne saa just ja just sen yhden panon jonkun tytön kanssa jota on jo nussittu monta kertaa. Ei pojilla oo mahista harrastaa seksiä monen naisen kanssa. Vain naisilla on tämä mahdollisuus.
Matikka ei tainnut olla sinun vahvuutesi? Tai sitten et laske kaikkia tyttöjä tytöiksi.
Laura harrastaa seksiä Peran, Maken, Jussin ja Paulin kanssa. Tiina harrastaa seksiä Antin, Juhon, Tuomaksen ja Santerin kanssa. Laura ja Tiina harrastavat siis molemmat neljän miehen kanssa seksiä, mutta jokainen miehistä harrastaa seksiä vain yhden naisen kanssa.
Joo. Lukiossa on reilusti enemmän tyttöjä kuin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen mutsi, en saanu osallistua mihinkään tapahtumaan jos siellä mahdollisesti voisi olla alkoholia. Seuraus tästä on se että jäi se puoli nuoruudesta kokematta. Poikuus lähti vasta 23 vuotiaana, ja olen edelleen aika sosiaalisesti rajoittunut, varsinkin naisten suhteen. Olen edelleen katkera.
M34
Ohhoh, mitä paskaa.:D
Ihan on oma mokas, jos jäi nuoruus viettämättä.
Jos viinalla läträäminen ja irtosuhteet on sun käsitys nuoruuden viettämisestä, niin entistä säälittävämpi olet.
Olin lukioaikoina joka vuosi risteilyllä vuosikurssilaisten kanssa. Kahtena vuotena Tukholmassa ja abivuonna 24 h risteilyllä. Ihan parhaat muistot jäi ja harmittais kyl tosi paljon jos en olis mennyt. Mun kaveriporukassa ei ollu tapana juoda mitenkään erityisen paljon joten risteilyt ei todellakaan ollu mitään kännistä sekoilua. Tanssittiin, syötiin, höpötettiin myöhään yöhön jne. Lähensi meitä paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen mutsi, en saanu osallistua mihinkään tapahtumaan jos siellä mahdollisesti voisi olla alkoholia. Seuraus tästä on se että jäi se puoli nuoruudesta kokematta. Poikuus lähti vasta 23 vuotiaana, ja olen edelleen aika sosiaalisesti rajoittunut, varsinkin naisten suhteen. Olen edelleen katkera.
M34Ohhoh, mitä paskaa.:D
Ihan on oma mokas, jos jäi nuoruus viettämättä.
Jos viinalla läträäminen ja irtosuhteet on sun käsitys nuoruuden viettämisestä, niin entistä säälittävämpi olet.
Et nyt ilmeisesti ymmärrä..
Pienessä kaupungissa asuin, ja kaikki kaverit vietti viikonloput samalla tavalla - biletti, joko jonkun himassa tai sitten tapahtumissa. En saanut osallistua, hävetti kun koulussa ihmiset keskusteli mitä oli vloppuna tapahtunut ja mitä tuli tehtyä ja mä en taaskaan tehny mitään. Jäin ulkopuoliseksi, u know. Ei viina tai irtosuhteet ollu se pointti, vaan sosiaalisen elämän puute.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erittäin vanhoillinen kristitty ja menin silti abiristeilylle. Ja oli muuten kivaa. Ei kaikki mene sinne ryyppäämään ja panemaan, itsekin menin kesken illanvieton hyttiin lukemaan Raamattua ja rukoilemaan.
No saitko ees?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se paikkansa että suurin osa abeista harrastaa satunnaisseksiä tuolla? Jos niin on niin minulta meni ainakin maku totaalisesti.
Mitä muutakaan siellä voisi tehdä? Kun pääsee arjesta irti ja laumamentaliteetti "vittumä oon niiin kännissä" puree, niin alkukantainen meno alkaa.
Tuollahan osaava, komea supliikkimies puhuu itselleen nuorta pesää niin maan perkeleesti.
No suoraansanoen ainakin meillä luokkakaverin paneminen oli vähän sama kuin olisi sekstannut siskon tai veljen kanssa niin ei hirveästi houkuttanut. Edes kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä onneksi pystyn luottamaan että abityttö ei villiinny risteilyllä. Ei ole eka "ulkomaanmatka" ilman äitiä. Täysi-ikäinen ja fiksumpi kun äitinsä nuorena.
Eipä yllätä yhtään, että AV-mamma oli jakorasia.
En ymmärrä abei, en ymmärrä haalareit, en tykkää ylimielisist nörteist, en tykkää hienoista puvuista, en tykkää toimistohiireistä. Kiva olla ennemmin käytännön työn ammattilainen sillä jonain päivänä saatappi olla ettei pukumiehille ole käyttöä esim. managereille, jos vaikka tulee sota tai joku muu kriisi. Silloin tarvii ihmisii joilla on toimivat kädet ja vähemmän toimivat aivot. En vaa koskaan tajunnut ylioppilaita, aina kattoo ihmisiä ylhäältä alas eikä meidän (amis/ylioppilaat) tiet kohda sillä ne nyt ovat olevinaan maailman viisaimmat eikä niille kelpaa esim. perusraksaduunarin seura. Ja omg plz tehkää niille rumille, ällöille haalareille jotain, aina kun nään ne mun tekee mieli vetää teit turpaan.
Laura harrastaa seksiä Peran, Maken, Jussin ja Paulin kanssa. Tiina harrastaa seksiä Antin, Juhon, Tuomaksen ja Santerin kanssa. Laura ja Tiina harrastavat siis molemmat neljän miehen kanssa seksiä, mutta jokainen miehistä harrastaa seksiä vain yhden naisen kanssa.