En päästänyt tyttöä abi-risteilylle
Kommentit (69)
Vuonna 2002 kirjoitti:
En saanut kuulla abiristeilystäni mitään panojuttuja, mutta kai niitäkin oli. Laivalla toisaalta on aika vaikeaa harrastaa yhdenyönjuttuja, koska hytissä nukkuu monta ihmistä, joten aika vaikea siellä on minkään parin seksiä harrastaa, ainakaan keskeytyksettä.
Minä sain kyllä kuulla. Olen mies. Melkeen 20 vuotta jo aikaa, ja nykyään meno varmaan vielä hurjempi. Eräskin teki "Axl Smithit" ja kuvasi videokameralla jonkun panonsa. Itsellä taas kävi tuuri ja pääsin yläasteaikaisen ihastukseni kanssa hommiin, mutta se jäi lopulta lähinnä suuteluasteelle ja vierekkäin nukkumiseen, kun olin liian kännissä.
Saanko kysyä ap, että miksi kielsit? Itselläni on vain hyvät muistot abiristeilystä; se oli yksi parhaimpia kokemuksia lukioaikaisten kavereideni kanssa ja kyllä harmittaisi että se olisi jäänyt välistä :) Laivalla esiintyi vielä yksi lempibändeistäni ja juhlittiin kavereiden kanssa aamuun asti <3 Tapasin myös kivan pojan, jonka kanssa seurusteltiinkin sitten pari vuotta ennen kuin elämä vei meidät eri paikkoihin :)
toivottavasti provo, jokaisella on vain 1 abi risteily. No itelläni ei kyllä ollu tätä
2006 meidän risteilyllä pidettiin hauskaa tanssimalla, juttelemalla ja syömällä hyvin buffetissa. Jotkut toki joi alkoholia, mutta ei kukaan ihan naamat ollut. Hyviä muistoja jäi vikasta yhteisestä reissusta :) Olisi harmittanut, jos en olisi päässyt mukaan...
kyllä se penis tyttös pyllyy uppoo ennemmin tai myöhemmin
Setämiehet tietävät usein myös buukata liput juuri näille reissulle. Sehän on ihan yleisessä tiedossa, että juuri tällaisella risteilyllä on paremmat saumat pasta toteuttamaan mielitekojaan :S
Tällaiset vanhemmat on mun mielestä kyllä niin säälittäviä, pitää oikein tappiin asti todistaa että "minä olen sinun äitisi ja niin kauan kun sinä asut kotona blaablaablaa.." hyväksykää jo se tosiasia että 18-vuotias on itse vastuussa tekosistaan ja keksikää parempi uhkaus kun joku "niin kauan kun asut mun katon alla" 😂.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä omia abiristeilyaikoja. Siellä tytöt kiersi vieraan koulun poikien hyttejä. Oli jos jonkinlaista kännistä kimppakivaa. Pelkkää dokausta ja nussimistahan se on. Tytöillä ja naisilla muutenkin yleensä lähtee lapasesta kun ollaan jossain vieraalla paikkakunnalla tai laivalla.
Tytöillä lähtee lapasesta? Eli pojat eivät osallistu touhuun lainkaan, tytöt pelehtivät keskenään?
Ei meidän lukioryhmä ainakaan mitään kännipanoja risteilyllä harrastanut. Dokattiin kyllä paljon. Ihmiset on 18v-19v vielä melko varautuneita noissa jutuissa. Toki joka ryhmään kuuluu myös niitä ilopillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä omia abiristeilyaikoja. Siellä tytöt kiersi vieraan koulun poikien hyttejä. Oli jos jonkinlaista kännistä kimppakivaa. Pelkkää dokausta ja nussimistahan se on. Tytöillä ja naisilla muutenkin yleensä lähtee lapasesta kun ollaan jossain vieraalla paikkakunnalla tai laivalla.
Tytöillä lähtee lapasesta? Eli pojat eivät osallistu touhuun lainkaan, tytöt pelehtivät keskenään?
Kyse on eri asiasta, poikien kuuluukin vähän hullutella ja harrastaa irtoseksiä. Naiselle se on häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias voi näyttää äidilleen keskisormea ja sanoa, että sori mutsi, mutta me ei enää nähdä koskaan. Poliisikaan ei paljoa tee, jos täysi-ikäinen katoaa omasta tahdostaan. Eli sinällään mielenkiintoinen ilmaisu "päästänyt", koska halutessaan tyttö olisi voinut kyllä lähteä.
No ei vissiin sitten oikeasti halunnut, koska jäi kiltisti kotiin lukemaan ylppäreihin ja pääsykokeisiin. Ap
Lukee perjantaina ylppäreihin ja pääsykokeisiin? Sulla taitaa todellakin olla no-life tyttö.
Kyllä! Keskiarvo 9,9. Harrastaa retro Nintendo-pelejä, mangaa ja kerää kasveja kasvistoon. Ap
Vuonna 2002 kirjoitti:
En saanut kuulla abiristeilystäni mitään panojuttuja, mutta kai niitäkin oli. Laivalla toisaalta on aika vaikeaa harrastaa yhdenyönjuttuja, koska hytissä nukkuu monta ihmistä, joten aika vaikea siellä on minkään parin seksiä harrastaa, ainakaan keskeytyksettä.
:DD No harva siellä abiristeilyllä nukkuu. Useimmat hytit ovat tyhjillään melkein koko risteilyn. Ja varsinkin vakiintuneille pareille kyllä annetaan omat hytit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on eri asiasta, poikien kuuluukin vähän hullutella ja harrastaa irtoseksiä. Naiselle se on häpeä.
Ok eli sinusta poikien pitää olla ensin homosuhteissa, ja sitten vakiintua naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että pojilla lähtee lähes aina lapasesta, mutta tytöillä ja naisilla voi olla muuten joku korrekti-moodi päällä, mutta tollasissa risteilytouhuissa sitten lähtee ihan eri vaihde päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöillä lähtee lapasesta, koska ne harrastaa seksiä monen pojan kanssa lyhyen ajan sisällä.
Pojilla taas ei voi lähteä lapasesta, koska ne saa just ja just sen yhden panon jonkun tytön kanssa jota on jo nussittu monta kertaa. Ei pojilla oo mahista harrastaa seksiä monen naisen kanssa. Vain naisilla on tämä mahdollisuus.
Se kieltäminen ei kyllä estä sitä, etteikö niitä ylilyöntejä voi tulla ihan tavallisessakin illanvietossa viikon tai vaikka kahden vuoden päästä. Joskus tommosen nuorille tärkeen tapahtuman kieltäminen herättää vaan pahempaa kapinaa ja saattaa provosoida tekemään typeryyksiä. Ei ehkä nyt, mutta myöhemmin. Ja kyllä tuon ikäiset ja nuoremmatkin voi kotona olla ihan toisenlaisia kuin silloin kun vanhemmat ei näe. Kun muuta ei voi kun opettaa käyttäytymään fiksusti ja luottaa nuoreen. Itse olisin varmaan karannut kumiveneellä perään jos olisi abitisteily evätty. Voi kuulostaa hölmöltä, mutta tuon ikäiselle se risteily voi olla vuoden odotetuimpia juttuja! Siellä juhlitaan kavereiden kanssa pitkää puurtamista ja hyvästellään osa porukkaa.
Minä taas sanoin pojalle että mene vaan risteilylle. Ei lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöillä lähtee lapasesta, koska ne harrastaa seksiä monen pojan kanssa lyhyen ajan sisällä.
Pojilla taas ei voi lähteä lapasesta, koska ne saa just ja just sen yhden panon jonkun tytön kanssa jota on jo nussittu monta kertaa. Ei pojilla oo mahista harrastaa seksiä monen naisen kanssa. Vain naisilla on tämä mahdollisuus.
Matikka ei tainnut olla sinun vahvuutesi? Tai sitten et laske kaikkia tyttöjä tytöiksi.
Mulla oli samanlainen mutsi, en saanu osallistua mihinkään tapahtumaan jos siellä mahdollisesti voisi olla alkoholia. Seuraus tästä on se että jäi se puoli nuoruudesta kokematta. Poikuus lähti vasta 23 vuotiaana, ja olen edelleen aika sosiaalisesti rajoittunut, varsinkin naisten suhteen. Olen edelleen katkera.
M34
Lukee perjantaina ylppäreihin ja pääsykokeisiin? Sulla taitaa todellakin olla no-life tyttö.