Ahdistaa ja itkettää. Maanantaina alkais työt puolen vuoden sairausloman jälkeen :("
En varmaan pysty menee. Päivä pitäisi kestää ja tiistaina sitten taas työverveyslääkäriin.
Kommentit (42)
Heikot sortuu elon tielle.
Pelle olet, kuten muutkin elätit.
Etkö voisi alkuun olla osa-aikasairauslomalla? Minusta se oli oikein hyvä alku töihin pitkän sairausloman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoudu.
Kyllä tilallesi tulijoita on.
No en. Haluan vaan parantua ja tulla terveeksi.
Arvatkaa millasta on kun joutuu herään 7:ltä kun on tottunut nukkua puolille päivin.
Terveyskeskuksesta en saanut aikaa psykiatrille vaikka mulla on ahdistuneisuus häiriö.
Noi voi vittu taas, "ahdistuneisuus"häiriön takia puoli vuotta himassa makaamassa......
Parannut, kun luovut noista ahdistusharhoistasi ja rupeat käyttäytymään kuten aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoudu.
No en. Haluan vaan parantua ja tulla terveeksi.
Arvatkaa millasta on kun joutuu herään 7:ltä kun on tottunut nukkua puolille päivin.
Terveyskeskuksesta en saanut aikaa psykiatrille vaikka mulla on ahdistuneisuus häiriö.
Juu, JOKA AAMU herätys klo 7 ja väsyttää. Arvaa miltä se tuntuu.
En silti jää sairaslomalle kun ahdistaa herätä.
HUOH tätä nykypäivän ahdistumista.
Juu tänne ei kannata tulla tämmöisiä ongelmia valittamaan, empatiaa ei ainakaan ole luvassa. :/ Minulta kuitenkin saat sitä. Et varmasti ole itse valinnut osaasi. Tsemppiä ja jaksamista.
Ahdistuksen syy on se, että olet tottunut liian helpolle. Kun ei tee mitään, ei saa myöskään mitään onnistumisen kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoudu.
Eiköhän suurin osa ihmisistä haluaisi nukkua puolille päivin mutta pakko rahan takia olla työnantajan orjana ja herätä klo 6.20 joka arkiaamu.
Jos mulla olisi rahaa niin en tekisi töitä sekuntiakaan.
Helpottaa kun päivän olet ja huomaat, että ei ollutkaan niin kamalaa. Eikä kukaan yleensä kysele syitä tms vaan ottavat ihan hyvin vastaan. Toki uusien asioiden opettelua ja vanhojen kertausta.
Hyvin se menee, tsemppiä!
Meillä kävi yhdellä kollegalla noin, ja syytän siitä täysin pomoa! Tämä tyyppi oli uupumuslomalla pitkään, ja jotain tiimistämme ja firmastamme kertoo että 2 muutakin koodaria on ollut viime aikoina uupumuslomalla ja itsekin kestän vain alkoholin voimin... No, palasi sitten lomalta, psykiatrin suosituksesta aluksi vain 3 päivää per viikko töitä, pehmeä lasku.
Mitä tekee pomo? Ensimmäisenä päivänä kun tyyppi tulee duuniin, alkaa valtava hössötys ja hoputus, miten puoleen päivään mennessä täytyy olla valmiina sitä ja tätä, ja sitten iltapäivän käytät tuohon, viikon loppuun mennessä pitää olla toteutettuna x ja y ja z... En ihmettele jos siinä vanha kauhu ja ahdistus palasi pahana pintaan eikä kauaa mennyt että tyyppi joutui palaamaan uudestaan sairaslomille.
No toi kommentti että olen tottunut nukkumaan puolille päivin...voi kauheeta sentään, meneppä vaikka nukkumaan hiukan aikaisemmin niin kuin muutkin ihmiset.
Ei tässä muutkaan jaksaisi tolla asenteella!!!!!!!!!!!!!!!!
Älä mene. Jos kuulisit, mitä susta on kahvitauoilla puhuttu, tajuaisit antaa paikkasi jollekin, jolle se paremmin sopisi.
Mene johonkin enkeliterapiakeskukseen avustavaksi osa-aikaiseksi korvakynttilänpitelijäksi.
Mistä näitä lapamatoja oikein riittääkin?
Kylläpä tulee kivaa kommennttia.
Edellisessä työpaikassani mä jouduin työpaikkakiusaamisen kohteeksi vain siksi, että satuin olemaan eri mieltä asioista ja pitämään asiakkaan puolta. Mä paloin loppuun, kärsin kuukausia unettomuudesta ja minä irtisanouduin. Mietin sairaslomaakin, mutta totesin, ettei siitä tule mitään. En parane, jos pitää mennä takaisin. Esimiehet eivät puuttuneet tilanteeseen ja työterveys auttoi jäsentämään asiaa, he olisivat myös pyynnöstäni tehneet intervention.
Ja kun tästäkin mua syyllistettäisiin täällä törkeästi kuten aloittajaakin, niin kerrompa sen, että mun jälkeeni on löytynyt ihan uusi uhri, joka hänkin on jo jättänyt talon.
Kun ihminen rikkoutuu henkisesti, toipuminen on pitkä prosessi. Minä olen takaisin työelämässä, mutta normaalista työkunnosta vielä kaukana. Irtisanoutumisestani ei ole kulunut vuelä vuotta.
Tsemppiä ap:lle ja lääkäriin sitten alkuviikosta, jos siltä tuntuu.
Kommenteista päätellen moni muukin olisi sairausloman tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Noi voi vittu taas, "ahdistuneisuus"häiriön takia puoli vuotta himassa makaamassa......
Parannut, kun luovut noista ahdistusharhoistasi ja rupeat käyttäytymään kuten aikuinen ihminen.
Sä varmaan toteat skitsofreenikollekin ja jalan katkaiseeole, että parannuttua kun luovut harvoista. Sinunlaisesi älykääpiöt ottavat joskus pattiin kovasti. Totta helvetissä jokainen mielenterveysongelmainen haluaa sairaan pään ja elämän invalidina (niin, tiedätkö, että aivojen sairaudetkotimaan Invalidiliiton). Mäkään en mitään hauskempaa ole tiennyt kun elämää hirveästi rajaavat sairaus, jota ei saada hoitotasapainoon vaikka parhaat lääkärit tekevät temppujaan. Mene itseesi ja tutki vähän ajattelumallejasi.
Ei AP
PS. AP:lle tsemppiä. Nämä on karmeita sairauksia, mutta toivoa paremmasta huomisesta on
Monesti työ on paras lääke, viikossa siitä tulee jo rutiinia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tulee kivaa kommennttia.
Edellisessä työpaikassani mä jouduin työpaikkakiusaamisen kohteeksi vain siksi, että satuin olemaan eri mieltä asioista ja pitämään asiakkaan puolta. Mä paloin loppuun, kärsin kuukausia unettomuudesta ja minä irtisanouduin. Mietin sairaslomaakin, mutta totesin, ettei siitä tule mitään. En parane, jos pitää mennä takaisin. Esimiehet eivät puuttuneet tilanteeseen ja työterveys auttoi jäsentämään asiaa, he olisivat myös pyynnöstäni tehneet intervention.
Ja kun tästäkin mua syyllistettäisiin täällä törkeästi kuten aloittajaakin, niin kerrompa sen, että mun jälkeeni on löytynyt ihan uusi uhri, joka hänkin on jo jättänyt talon.
Kun ihminen rikkoutuu henkisesti, toipuminen on pitkä prosessi. Minä olen takaisin työelämässä, mutta normaalista työkunnosta vielä kaukana. Irtisanoutumisestani ei ole kulunut vuelä vuotta.
Tsemppiä ap:lle ja lääkäriin sitten alkuviikosta, jos siltä tuntuu.
Pelisäännöistä sovitaan yhteisesti, eikä sooloilla. Eiköhän jokainen firma halua pitää asiakaan puolia niin pitkälle, kuin mahdollista.
Linjanmuutoksista keskustellaan esimiehen ja työkavereiden kesken palavereissa. Kenenkään ei perustaa mitään yksilöllistä sädekehänrakennusprojektia miettimättä kokonaisuutta.
Jos firman linja ei miellytä, eikä suunta muutu keskustelualoitteesi jälkeenkään, vaihda työpaikkaa. Tuo nyyhkyttäminen kiusaamisesta on turhaa, se on vain looginen seuraus toiminnastasi.
Irtisanoudu.