Sinulle paska asiakas, joka annat palautetta nimettömänä loukkaantumisestasi
Ei sitten tullut mieleen, että vika on sinussa itsessäsi ja että jos olisit hiukan vaivautunut kysymään tilanteessa asiaasi liittyen, se olisi selostettu sinulle ja olisit voinut tunkea kuulemma tuntemasi häpeän ahteriisi. Jos asiakaspalvelija kyselee sinulta asioita, jotka vaikuttavat sinun mielestäsi loukkaavilta, niin kannattaa lähtökohteisesti ajatella, että vikapa taitaakin nyt olla ihan sinussa itsessäsi ja ääliömäisen pikkumaisessa luonteessasi. Vai kuvitteletko minun niitä samoja kysymyksiä päivittäin kyselevänä jotenkin sinua loukataksesi niitä kysyvän? Mene itseesi senkin vittumainen ääliö, ja kyllä, on tosiaankin toisia liikkeitä, joissa voit asioida, painu niihin senkin kitisevä urpo!
Kommentit (41)
Vaikutat niin vittumaiselta tyypiltä kirjoituksesi perusteella, että taisi olla palaute paikallaan. Palautteista kannattaisi oppia, eikä vetää itkupotkuraivareita ja purkaa pahaa oloaan mammapalstalle. Taidat olla väärässä ammatissa.
Et vaikuta soveltuvan asiakaspalvelutyöhön asenneongelmaisena.
No ihan noin säälittävää palautetta ei ole tullut itselleni koskaan ja olen sentään tehnyt tätä työtä 13 vuoden ajan... Kollegoille kyllä -_-
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta soveltuvan asiakaspalvelutyöhön asenneongelmaisena.
Tämä asiakas ei sopinut asioimaan.
ap
Tuttua kauraa. Meillä ainakin asiakkailla on mitä ihmeellisimpiä käsityksiä asioista, ja kuraa tulee niskaan kun kertoo ettei asiat nyt ihan niin ole. Meillä vielä laki säätelee vahvasti toimintaa, joten ihan turha kitistä kun emme riko lakia takiasi, tai kun pidämme kiinni oikeuksistamme lain rajoissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta soveltuvan asiakaspalvelutyöhön asenneongelmaisena.
Tämä asiakas ei sopinut asioimaan.
ap
No olisit pyytänyt esimiehen kertomaan, että hänen rahojaan ei teidän putiikissa kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat niin vittumaiselta tyypiltä kirjoituksesi perusteella, että taisi olla palaute paikallaan. Palautteista kannattaisi oppia, eikä vetää itkupotkuraivareita ja purkaa pahaa oloaan mammapalstalle. Taidat olla väärässä ammatissa.
Mun mielestä on parempi purkaa tänne kuin työkavereille/puolisolle/lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta soveltuvan asiakaspalvelutyöhön asenneongelmaisena.
Tämä asiakas ei sopinut asioimaan.
apNo olisit pyytänyt esimiehen kertomaan, että hänen rahojaan ei teidän putiikissa kaivata.
Tämä sopisi, mutta kun palautetta annetaan nimettömänä.
ap
Rakentavasti osaat ainakin kritiittiä vastaanottaa, oli se aiheetonta tai ei. Oletko varma, että olet oikealla alalla, jos noin koville ottaa?
MMIE MIE IMEN
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005090405.html
Alalmaaliman mopojokatkin pisisevät pissi housusussa koiranpennun kohtalosta..ohh pienet munat ja ngelmat..... heillä perkoeqåf
ap
Sanonpahan vaan, että jos vielä unnistan sinut paska asiakas, niin tulet saamaan minulta huonointa palvelua ikinä, niin ettet itse huomaa mitään. On asioita, joita en kerro, ja muille kerronkin jne. Siinähän sitten kärsit, tietämättömänä kaikista oikeuksistasi tms. Saat karvalakkipalvelun! Muut saavat Mersu-palvelun. Tämä on siis vain tälle paskalle asiakkaalle tiedoksi, no hard feelings, muille.
ap
Jos kaikki asiakkat ovat pikkuasioista pihisevit pissihousuja mekää vitun mopoklubiib salaa naamakirjassa päröimään älkää asioiko gigantissani, märkäpallit
ap
Vierailija kirjoitti:
Rakentavasti osaat ainakin kritiittiä vastaanottaa, oli se aiheetonta tai ei. Oletko varma, että olet oikealla alalla, jos noin koville ottaa?
Asiaa on vähän vaikea käsitellä muutoin tuollaisen pelkurimunahousun kanssa.
ap
MCs pikkukulli mopojengi paska pelkuri asiakaat
MJpado. ajavat kolmipyörällä , ja haisevat pissille. MIksi asiakaat ovat niin tyhmiä? Survovat sirukorttia vääärään paikkaan vähän kuin ... hohhih
ap
Anonyyminen palaute on loistava keksintö, pyysin yhtä aspaneitokaista treffeille ja pakit tuli.
Laitoin 2-3kertaa kuussa paskaa palautetta tästä daamista, ja ei mennyt kun kolmisen kuukautta niin neitokainen ei ollut enää töissä ko. lafkassa
Kiinassa syödään mljoona koiraa, kissaa ja kerjäläistä miksi näistä ei mähistä netissä?
tyhmiä ovat asiakkaat
ap
Se on niin, että palautetta on asiakkaalla oikeus antaa. Myös anonyymisti, vaikka tottakai asia pitäisi esittää omalla nimellään. Se seuraako palautteesta jatkoa, riippuu asiasta. Ei kannata hikeentyä, jos et ole toiminut väärin. Jos taas olet, se on asia erikseen. Kannattaa harkita alan vaihtoa, koska kritiikkiä kuulee aina.
P.S. sinun tyhmälle palautteellesi vain nauretaan takahuoneessa, koska se oli niin säälittävä. Asiallisiin palautteisiin suhtaudutan niin, että niistä otetaan opikseen. Sunlaisten henkilökohtaiset tunnelmat ja marinat siitä kun olet itse käsittänyt väärin, eikä oikaisu kiinnosta eivät oikein auta mihinkään.