Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja leikkasi hiuksia liikaa :(((

Vierailija
17.02.2017 |

Olen vaivalla yrittänyt kasvattaa hiuksia pitkäksi ja nyt se on taas ruma poikatukka. En saa hiuksia edes ponnarille nää kun ennen leikkausta sain sen sellaiselle lenkkinutturalle taakse. En osaa kirjoittaa pahaa oloani sanoiksi mutta tekisi mieli huutaa ja itkeä raivoa turhautumista ja surua jonka tämä aiheutti !!!!!

Voiko joku lohduttaa ? :(((((((

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaivalla yrittänyt kasvattaa hiuksia pitkäksi ja nyt se on taas ruma poikatukka. En saa hiuksia edes ponnarille nää kun ennen leikkausta sain sen sellaiselle lenkkinutturalle taakse. En osaa kirjoittaa pahaa oloani sanoiksi mutta tekisi mieli huutaa ja itkeä raivoa turhautumista ja surua jonka tämä aiheutti !!!!!

Voiko joku lohduttaa ? :(((((((

Äiti lohduttaa sinua lapsi rukka.

Harmi ettet uskaltanut kampaajalle  sanoa leikkaamisesta mitään vaikka peilin edessä istuit ja näit varmasti mitä hän tekee. No toivottavasti pian aikuistut.

Vierailija
2/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ohjeet annoit kampaajalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten sattunut katsomaan peiliin kampaajalla istuessasi tai ainkaan et saanut suutasi auki, kun hän alkoi leikata?

Lohdutus: Hiukset kasvavat koko ajan.

Vierailija
4/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten sattunut katsomaan peiliin kampaajalla istuessasi tai ainkaan et saanut suutasi auki, kun hän alkoi leikata?

Lohdutus: Hiukset kasvavat koko ajan.

Taakse ei näe muuta kuin peilin avulla joten sitä ei voi katsoa leikkauksen aikana .  - ei ap

Vierailija
5/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa lohduttaa sinua muuten kuin sanomalla että noin on käynyt monelle muullekin. Ei kannata käydä kampaajalla jos kasvattaa tukkaa vaan pyytää jotain kaveria tasaamaan latvat. Tuo on yleinen käytäntö melkein kaikissa kampaamoissa että hiuksia leikataan enemmän kuin asiakas pyytää. Kampaajat eivät halua että ihmiset pitäisivät pitkiä hiuksia koska niitä ei tarvitse leikkuuttaa niin usein kun lyhyitä, ja se on heidän ansioistaan pois.

Vierailija
6/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän kampaajalla olet käynyt. Mulla aina näytetään paljonko otetaan ja varmistetaan onko ok vai ei. Ensi kerralla avaa suusi ajoissa.

Vierailija
7/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kerroin että haluan että siistitään hieman. minulla on tosi runsaat luonnonkiharat hiukset jotka näyttävät helposti sotkuisilta. kampaaja sanoi että takaa olisi hyvä ottaa reilusti mutta ettö sivuista ei kuin kuivat latvat pois. en ilmeisesti osannut ilmaista että haluan että saan hiukset vielä taakse kiinni leikkauksen jälkeenkin.

On totta että en hirveästi katsellut peilistä paljonko senttejä lähti. Ylipäänsä minua ahdistaa istua siinä kampaajan penkissä peilin edessä ja en nauti kampaajalla käynnistä. varmaan kampaajakin sen huomasi kun saksi tosi vauhdilla, halusi minut varmaan nopeasti sieltä pois. en osaa jutella niitä näitä

En vain löydä mitään hyvää tästä uudesta tukkamallista vaikka kuinka paljon päätäni kääntelisin. Olen kuitenkin nuori parikymppinen nainen ja en toivonut mitään keski-ikäisen lyhyttä hiusmallia enää kun olin vihdoin saanut kasvatettua sen senttimitasta olkapäille!!!!

joo ja tosiaan itkettää kuin olisin pikkukakara mutta hiukset olivat ainoa asia mihin olen ollut nyt tyytyväinen ulkonäössäni - siis että olen saanut niitä kasvatettua. nyt sekin on viety. olo on tosi ruma ja vastenmielinen

Vierailija
8/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän kampaajalla olet käynyt. Mulla aina näytetään paljonko otetaan ja varmistetaan onko ok vai ei. Ensi kerralla avaa suusi ajoissa.

Olen käynyt monilla kampaajilla ja myös monet tuttavani. Melkein kaikissa on leikattu enemmän kuin asiakas on pyytänyt, poikkeuksena ammattikoulun kampaamo. - ei ap

Vierailija
9/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että hiukset täytyy saada vielä ponnarille.

Vierailija
10/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 7 siis ap ja kiitokset nro 5 vinkistä ja ystävällisistä sanoista

ap

Vierailija
11/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiuksesi tasattiin, niistä lähtee yleensä väkisinkin melko runsaasti. Hiuksiaan lyhyestä mallista kasvattavilla on usein hyvin epätasaiset latvat, ja tasatessa ne on leikattava aikalailla lyhimpien hiusten mukaan. Kiharat hiukset on myös leikattava niin että ne kastellaan ja kammataan suoriksi ja siistitään sitten - kuivuessaan ja kihartuessaan ne tottakai näyttävät entistä lyhyemmiltä.

Mutta kyllä ne kasvavat.

Vierailija
12/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jokainen kampaaja teki saman että se voi olla vanhemmän ämmän kostoa. Minullakin oli luonnonkiharat houkset ja upeat! Kerran jopa eräs ehdotti poikatukkaa:)!

Vierailija
13/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on raivostuttavasti tehty . Se turhauttaa niin että huutaa voisi.

Vierailija
14/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittava tilanne. Mutta ihmetyttää silti, kuinka usein näin tuntuu käyvän, kun itsellä ei ole käynyt lähelläkään. Menen kampaajalle ja sanon ensimmäisenä, että kasvatan hiuksia pitkäksi, pituudesta EI SAA ottaa kuin X senttiä. Lisäksi mukana on aina kuvia, ja tarkkailen leikkauksen aikanakin, ettei siellä tapahdu mitään yllättävää. En todellakaan small talkkaile, vaan istun tyytyväisenä hiljaisuudessa lehtiä lukien - ei siellä ole pakko höpistä niitä näitä jos ei halua. En ole ikinä lähtenyt kampaajalta tyytymättömänä.

Ehkä siis selkeämpi kommunikointi auttaa... Ja jos joku kampaaja on niin hullu, että alkaa tästä huolimatta kyniä, niin ei muuta kuin tuolista ylös ja maksamatta ulos.

Vierailija
15/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmasi kaatui hiuksiin, onneksi sinulla ei ole oikeita ongelmia.

Vierailija
16/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kampaaja vaikutti jotenkin kylmältä ja kiireiseltä ja minulle tuli nimenomaan olo että hän ei halua minun kasvattavan pitkää tukkaa vaikka nimenomaan sanoin että KASVATAN. En mene enää ko. kampaajalle. Ja ei missään vaiheessa kysynyt onko leikattu pituus ok.

nro5 on varmasti oikeassa ja kyseessä on se että halutaan ahastaa laikkauksesta mahd. paljon ja että asiakas kävisi useammin. No en mene enää

ap

Vierailija
17/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuo on varmasti tosi raivostuttavaa.. itselle myös joskus käynyt niin, ettei kampaaja ole osannut kuunnella, eikä leikata niinkuin olisin halunnut.

No siksipä vaihdoinkin kampaajaa. Ja on tosi kiva huomata, että kuunnellaan ja otetaan toiveet huomioon.

Onneksi hiukset kasvaa! Seuraavalla kerralla annat tarkemmat ohjeet. Sanot heti kättelyssä, että pituudesta ei saa ottaa, että kasvatat.

Vierailija
18/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 jatkaa. Ai sä olit sanonutkin että kasvatat. No eipä paljon kuunnellut sun toiveita. Vaihda kampaajaa!

Vierailija
19/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n syyhän toi on jos on antanut huonot ohjeet kampaajalle.

Vierailija
20/34 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on se, että Suomessa kampaajat ei vaan osaa. Ei leikata, eikä erityisesti värjätä. Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan