Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ottaa eron, koska muka "petin". Vaikken edes pettänyt.

Vierailija
17.02.2017 |

Olin yötä hotellihuoneessa yhden tyypin kanssa mutta mitään ei tapahtunut. Juteltiin vain. Miksei mies voi uskoa minua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö tuli välittömästi jos minun avovaimo jäisi kiinni tuosta. Asiaa vielä pahentaa ettet itse kertonut, vaan jäit kiinni ns vahingossa. Nauti hotellimiehestäsi, toivottavasti kannatti.

Vierailija
22/28 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmö kysymys sulla on välinpitämätön asenne ihmisiin ja miks ees haluut anteeks tai jotain koko suhteelta, elä yksin ja voit olla missä haluut eikä tarvi kysellä tyhmiä, mitä niin tärkeetä teit siellä mitä et voinnu hoitaa miehes kuullen puhelimessa huh huh mitä ihmeen kysymyksiä, kertoo kyl sun järjenjuoksusta mitä ei näköjään oo, jos ollaan parisuhteessa ni siin kunnioitetaan toista ja ollaan avoimia kaikesta muuten se on etäsuhde ja silloin ei tarvi kysellä tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei kuulu? Teillä on siis avoin suhde?"

"Jos kerran kyse ei ole pettämisestä, niin miksi et kertoisi miehellesi? Eihän hän siitä pahastuisi :)"

Ei, meillä ei ole avointa suhdetta vaan ihan täysin tavallinen parisuhde niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. :) Ja en todellakaan raportoi kaikesta miehelleni, enhän minä hänelle kerro jokaisesta vessassa käymisestänikään. :D eikä vessassa käyminenkään ole pettämistä joten miksi pitäisi jostain yhtä turhan päiväisestä raportoida? ;) en ole mikään tilivelvollinen hänelle omista asioistani. Ja olen siis tuo henkilö joka kertoi käyttävänsä tinderiä ja tapaavansa sitä kautta miehiä vaikka olen suhteessa.

Vierailija
24/28 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samantekevää petitkö vai et, sillä kysymys on luottamuksesta ja arvostuksesta, jota et enää miehen silmissä nauti.

Jos parisuhteessa ei ole luottamusta, arvostusta ja toisen kunnioittamista, suhde on siinä, vaikka rakkautta olisikin.

Vierailija
25/28 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt lähti sulta viime kommentit jo liian provoillen. Sitä tarinaa pitää ruokkia hienovaraisesti, eikä lyödä kaikkia ärsykkeitä heti pöytään. Harjoittele vielä.

Vierailija
26/28 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi tinderjuttu veti vähän överiksi...

Vierailija
27/28 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tinder juttu ollut Ap:n.

Mutta itse kysymykseen. Miehellä on ihan aiheellinen syy epäillä ja olla hyväksymättäkin tapahtunutta.

Kun taas sitten Ap, miksi ilta ei sitten jatkunut niinkuin normaalisti?

Sinä et kelvannut vai hotellimies ei kelvannutkaan?

Vierailija
28/28 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähti baarista vieraan miehen kanssa hotelliin ja vielä tekstaili jälkeenpäin. Hohhoi, kyllä jättäisin minäkin.