Alkuraskaus ja loputon nälkä.
Antakaa vinkkejä miten saan tämän jatkuvan näläntunteen pois. Söin tunti sitten päivällisen ja nyt jo nälkä ja maha murisee. Olen raskausviikolla 7 vasta. En ole usksltanut edes vaa'alle kun pelkään lukemaa ja nyt on jo vararasvaa. Terveellisesti syön, en sokeria, roskaruokaa ym. Puuroa olen syönyt mutta kun tuntuu että mikään ei pidä tätä nälkää. Toiv loppuy pian, tulen hulluksi.
Kommentit (6)
Ei pahoinvointia vain tuo inhottava nälkä riesana. -ap
Mun epäsuosikki oli imetysnälkä. Pakko ahtaa iltapalaksi nakkikeittoa, muuten herää nälkään juuri silloin kun lapsi ei, ja taas katkesi yöunet.
Mielenlujuutta, tai sitten kestät lihomisen. It's up to you.
Juo vettä paljon ja älä syö itseäsi ähkyyn - oon huomannut, että jos syön todella paljon nopeasti, mulle tulee nälkä paljon nopeammin 🤔
Mulla ollut sekä jäätävä pahoinvointi että tosi tosi kova nälkä. Jos en syö vähän väliä jotain, oksentelen tosi paljon. Syöminen ainoa mikä auttaa. Ja tuo nälkä on jotain todella erikoista.. vaikka söis kuinka paljon, silti maha huutaa. Menossa jo rv. 12 ja tätä jatkunut viikolta 6 asti. Painoa tullut jo 5kg!!!! Odotan vaan että tää pahoinvointi loppuis..
Ilmeisesti et kärsi pahoinvoinnista lainkaan? En osaa neuvoa. Kaipa sinun pitää syödä, jos kerran nälkä on. Kunhan syöt terveellisesti.