Tasa-arvoinen avioliittolaki nurin!
Tällaisen ihanan unen näin, mutta heräsinkin painajaiseen, jossa se ei ollutkaan mennyt nurin.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun se menisi nurin! Olisin valtavan onnellinen ja kiitollinen siitä!
Mä en jaksa kun tästä rakkaasta kotimaasta on tullut tämmönen pervolandia.
Kukaan ei pakota sinua homon/lesbon kanssa edelleenkään naimisiin.
Eri vast.
Ei pakota ei, mutta silti se on ja tulee aina olemaan perversio, joka on häpeästä niin kansallemme kuin maallemmekin.
Niin, 25 valtiota ja kansaa on jo menettänyt maineensa lopullisesti, ja niiden yhteiskunta on täysin romahtanut kivikautiselle tasolle, sekä näissä maissa sataa tulta, heinäsirkkoja ja sammakkoja syntisten niskaan. Eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toisten ihmisten avioliitot sinun napaasi kaivaa?
En ole ap, mutta totean, että lapsi kaipaa äitiä ja isää. On selvä, että kaikilla lapsilla ei ole molempia, mutta olipa tilanne mikä tahansa, lapsen kaipaus jää.
Olen kommentoinut aikaisemminkin vastaavaa aihetta, mutta lapsella ei ole mitään "äidin- tai isänkaipuuta". Tiedän, koska olen saanut alkuni keinohedelmöityksellä naiselle, joka jäi melkein heti yksinhuoltajaksi. Elämässäni ei ole koskaan ollut isähahmoa, on vain ollut minä ja äitini. Biologista isääni en ajattele koskaan, hän ei ole minun isäni oikeasti. Minua ei kiinnosta tietää hänestä mitään. Äitini silloisesta miehestä en tiedä mitään, en muista mitään enkä oikeastaan ole koskaan kiinnostunut tietämään. Minulla on ollut ja on edelleen äiti, ja se on riittänyt minulle. Mitään kaipuuta ei ole koskaan ollut.
Sama täällä. Yksinhuoltajan lapsena se suhde siihen vanhempaan on paljon tiiviimpi ja rennompi kuin niillä, joilla on kaksi vanhempaa. En edes aina muista että minulla kuuluisi olla se toinenkin vanhempi, lasken vain sen kenen kanssa kasvoin vanhemmakseni.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Minua ei häiritse homoparit sinänsä mitenkään, mutta noissa adoptioasioissa menee raja.
Lapsella pitää olla oikeus kasvaa normaalissa perheyhteisössä, jota sateenkaariperhe ei ole ja tässä ei pitäisi olla mitään kiistanalaista.
Just joo. Minut "kasvattivat" heteropariskunta. Ihan biologiset vanhemmat. Kasvatuskeinona fyysinen ja henkinen väkivalta (ja 80-luvulla olen syntynyt). Mutta tärkeintä ilmeisesti on, että vanhempani ovat heteroita. Teikäläisten logiikan mukaan jopa paskat heterovanhemmat on parempi vaihtoehto kuin rakastavat homoseksuaalit vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta totean, että lapsi kaipaa äitiä ja isää. On selvä, että kaikilla lapsilla ei ole molempia, mutta olipa tilanne mikä tahansa, lapsen kaipaus jää.
Ja mitä tekemistä lapsilla on avioliiton kanssa? Niitä lapsia syntyy ihan ilman avioliittoa, ja on syntymättä avioliitossa olemisesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoja on ollut niin kauan kun ihmiset on maapallolla tallanneet, siinä ei yhden mitättömän pienen valtion lainsäädäntö tunnu missään . Haluatko myös lopettaa ne 1500 eläinlajia luonnosta, jotka harrastavat homoilua?
Minä taas uskaltaisin väittää että homoja on ollut kauemmin kuin ihmisiä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Minua ei häiritse homoparit sinänsä mitenkään, mutta noissa adoptioasioissa menee raja.
Lapsella pitää olla oikeus kasvaa normaalissa perheyhteisössä, jota sateenkaariperhe ei ole ja tässä ei pitäisi olla mitään kiistanalaista.Just joo. Minut "kasvattivat" heteropariskunta. Ihan biologiset vanhemmat. Kasvatuskeinona fyysinen ja henkinen väkivalta (ja 80-luvulla olen syntynyt). Mutta tärkeintä ilmeisesti on, että vanhempani ovat heteroita. Teikäläisten logiikan mukaan jopa paskat heterovanhemmat on parempi vaihtoehto kuin rakastavat homoseksuaalit vanhemmat.
Ihan yhtä lailla sinulla olisi voinut olla väkivaltaiset homoseksuaaliset vanhemmat. Ja kyllä, on ikävää, että olet joutunut väkivallan kohteeksi.
Eiköhän olis aika jo hyväksyä että laki tulee voimaan ja keskittyä omaan elämäänsä. Ei kenenkään avioliitto muutu siitä miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään rukoilemme, että Herra Jeesus antaisi edustajillemme viisautta äänestää iljettävää homolakia vastaan! Raamattukin kieltää homostelun. Avioliitto on miehen ja naisen välinen Pyhä liitto, näin on aikojen alusta ollut! Piste.
Mitä aktuaalista vittua oikeesti :DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri vast.
Ei pakota ei, mutta silti se on ja tulee aina olemaan perversio, joka on häpeästä niin kansallemme kuin maallemmekin.
Niin, 25 valtiota ja kansaa on jo menettänyt maineensa lopullisesti, ja niiden yhteiskunta on täysin romahtanut kivikautiselle tasolle, sekä näissä maissa sataa tulta, heinäsirkkoja ja sammakkoja syntisten niskaan. Eikö vain?
Ei mene enää pitkää aikaa, kun kirouksesi toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Homot eheytysleirille!
Esim. Iranissa on eheytymis prosentti erinomainen, siellä 100% tietämissä.
Prosessiin osallistujat ovat lopettaneet tyystin homoilun.
Voisi kyllä suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näimpä, eikä kukaan pakota mua pitämään homoa yhtään älykkäämpänä eläimenä kuin sikaa, pakota puhumaan homoille mitään eikä pakota hyväksymään homojen äpärä penikoita saman arvoisina kuin omia lapsia, tai pakota pitämään homojen homoliittoja ollenkaan kunnioitettavana.
Vierailija kirjoitti:
Koska avioliitto on yhteiskunna perusinstituutio. Avioliitolla ei ole mitään merkitystä enää jos mies voi mennä miehen kanssa naimisiin tai nainen naisen kanssa.
Sitten on paras poistaa koko avioliitto laista. Jokainen eläkööt avoliitossa sitten. Poistetaan koko avioliittoinstituutio.
En ymmärrä miksi ihmiset ovat niin raivokkaasti RAKKAUTTA vastaan. Ei heidän tarvitse olla homoja, mutta jos se tekee jonkun onnelliseksi niin mitä sitten? Mitä ihmettä sitten?? Vastustakaa väkivaltaa ja lapsiavioliittoja, älkää homoja..
toivottavast menee nurin. ei penis kuullu peppuun. ei miehen eikä naisen peppuun. jos toi touhu olis normalia niin nää pebareinot vois tehdä lapsia. eivät voi joten ei oo normaalia. muutenkin vastoin mun konsversatiivista arvo maailmaa ja rappeuttaa rakkaan isämmaani moralin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot eheytysleirille!
Esim. Iranissa on eheytymis prosentti erinomainen, siellä 100% tietämissä.
Prosessiin osallistujat ovat lopettaneet tyystin homoilun.
Voisi kyllä suositella.
Aitoavioliittolaisten ihannevaltio on Iran? Tervemenoa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään rukoilemme, että Herra Jeesus antaisi edustajillemme viisautta äänestää iljettävää homolakia vastaan! Raamattukin kieltää homostelun. Avioliitto on miehen ja naisen välinen Pyhä liitto, näin on aikojen alusta ollut! Piste.
Mitä Koraani sanoo asiasta?
Vierailija kirjoitti:
toivottavast menee nurin. ei penis kuullu peppuun. ei miehen eikä naisen peppuun. jos toi touhu olis normalia niin nää pebareinot vois tehdä lapsia. eivät voi joten ei oo normaalia. muutenkin vastoin mun konsversatiivista arvo maailmaa ja rappeuttaa rakkaan isämmaani moralin.
olen samaa mieltä perkele ! eilenkin linjaautossa istuin kahden HOMOSTELIAN vieressä ja meinasin oksentaa kun ajattelin koko matkan niiden työntymistä toistensa peppuihin ! onneksi aito aivoliitto laki menee huomenna läpi niin ei tarvitse tuollaisia HOMOSTELIOITA enään katella ! ja varmaan tom of finland elokuvakin perutaan sitten !
Avioliittoja on solmittu jo ennen satukirjasi kirjoittamista. Lisäksi ainoa kohta raamatussa, jonka saattaa voida tulkita homouden kieltämiseksi, on Paavalin omat jorinakirjeet roomalaisille, eikä se ole missään nimessä jumalasi tai jeesuksen sanaa.
-ateisti, joka on raamattunsakin lukenut.