Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasa-arvoinen avioliittolaki nurin!

Vierailija
16.02.2017 |

Tällaisen ihanan unen näin, mutta heräsinkin painajaiseen, jossa se ei ollutkaan mennyt nurin.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nurin tosiaan menisi uudessa käsittelyssä, kun samat tyypit ovat sen jo kertaalleen hyväksyneet. Turhaa verovarojen tuhlausta pyöritellä samaa asiaa moneen kertaan.

Vierailija
2/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo ei ole enää nykypäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisten ihmisten avioliitot sinun napaasi kaivaa?

Vierailija
4/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta totean, että lapsi kaipaa äitiä ja isää. On selvä, että kaikilla lapsilla ei ole molempia, mutta olipa tilanne mikä tahansa, lapsen kaipaus jää.

Vierailija
5/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta totean, että lapsi kaipaa äitiä ja isää. On selvä, että kaikilla lapsilla ei ole molempia, mutta olipa tilanne mikä tahansa, lapsen kaipaus jää.

Pitäisikö yksinhuoltajien lapset ottaa huostaan ja sijoittaa oikeanlaiseen perheeseen?

Vierailija
6/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö yksinhuoltajien lapset ottaa huostaan ja sijoittaa oikeanlaiseen perheeseen?

Ei tietenkään. Muuttuuko tilanne paremmaksi, jos läsnäoleva vanhempi otetaan pois?

Vierailija
7/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se menisi nurin! Olisin valtavan onnellinen ja kiitollinen siitä!

Mä en jaksa kun tästä rakkaasta kotimaasta on tullut tämmönen pervolandia. 

Vierailija
8/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua homon/lesbon kanssa edelleenkään naimisiin.

Vierailija
9/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kommentoinut aikaisemminkin vastaavaa aihetta, mutta lapsella ei ole mitään "äidin- tai isänkaipuuta". Tiedän, koska olen saanut alkuni keinohedelmöityksellä naiselle, joka jäi melkein heti yksinhuoltajaksi. Elämässäni ei ole koskaan ollut isähahmoa, on vain ollut minä ja äitini. Biologista isääni en ajattele koskaan, hän ei ole minun isäni oikeasti. Minua ei kiinnosta tietää hänestä mitään. Äitini silloisesta miehestä en tiedä mitään, en muista mitään enkä oikeastaan ole koskaan kiinnostunut tietämään. Minulla on ollut ja on edelleen äiti, ja se on riittänyt minulle. Mitään kaipuuta ei ole koskaan ollut.

Vierailija
10/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Muuttuuko tilanne paremmaksi, jos läsnäoleva vanhempi otetaan pois?

Sen logiikan mukaan, jota tuo lainaamani viljelee, lapsi menee pilalle ilman molempien sukupuolien edustusta vanhempana.

Vierailija
11/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene nurin, alahan suunnitella muuttoa johonkin raamattu-landiaan :D

Vierailija
12/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi että, teitä sairaita ihmisiä, jotka vedätte toisten ihmisesten rakkauteen ja haluun olla yhdessä nuo pervopuheet. Mitä perverssiä siinä on, että kaksi tasa-arvoista ihmistä rakastavat toisiaan ja haluavat olla yhdessä? Mikä teidän ajatusmaailmoissa on niin sairasta ja kieroutunutta? Oksettaa ajatella, että tuollaisia pervoja on tässä maassa inhottavine ajatuksineen.

Vierailija
13/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rukoilemme, että Herra Jeesus antaisi edustajillemme viisautta äänestää iljettävää homolakia vastaan! Raamattukin kieltää homostelun. Avioliitto on miehen ja naisen välinen Pyhä liitto, näin on aikojen alusta ollut! Piste.

Vierailija
14/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Minua ei häiritse homoparit sinänsä mitenkään, mutta noissa adoptioasioissa menee raja.

Lapsella pitää olla oikeus kasvaa normaalissa perheyhteisössä, jota sateenkaariperhe ei ole ja tässä ei pitäisi olla mitään kiistanalaista.

Vierailija
15/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua homon/lesbon kanssa edelleenkään naimisiin.

Eri vast.

Ei pakota ei, mutta silti se on ja tulee aina olemaan perversio, joka on häpeästä niin kansallemme kuin maallemmekin.

Vierailija
16/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoja on ollut niin kauan kun ihmiset on maapallolla tallanneet, siinä ei yhden mitättömän pienen valtion lainsäädäntö tunnu missään . Haluatko myös lopettaa ne 1500 eläinlajia luonnosta, jotka harrastavat homoilua?

Vierailija
17/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään rukoilemme, että Herra Jeesus antaisi edustajillemme viisautta äänestää iljettävää homolakia vastaan! Raamattukin kieltää homostelun. Avioliitto on miehen ja naisen välinen Pyhä liitto, näin on aikojen alusta ollut! Piste.

Eikä ole! Avioliitto on ollut jo ennen ristiretkiä ja väkivaltaista uskonpuhdistustakin. Hitto miten tietämättömiä tolloja tässäkin sivistysmaassa sikiää.

Vierailija
18/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen parku täällä on huomenna , kun aitoavioliittolaisten epätoivoinen yritys torpataan huomenna eduskunnassa murskaluvuin? Vieläkö jaksatte sen jälkeen polkea jalkaa ja parkua?

Vierailija
19/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aion tehdä kotonani rituaalin, jossa kiroan saastaisen nasaretilaisesi alimpaan maan rakoon, ja pyydän isäämme Saatanaa inspiroimaan kansanedustajia, jotta he tekisivät kuten oikein on. Hail Satan!

Vierailija
20/74 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään aion tehdä kotonani rituaalin, jossa kiroan saastaisen nasaretilaisesi alimpaan maan rakoon, ja pyydän isäämme Saatanaa inspiroimaan kansanedustajia, jotta he tekisivät kuten oikein on. Hail Satan!

Pilkkaaminen loppuu vielä joku päivä.