Ketä aiotte äänestää?
Onko jo ehdokas tiedossa ja miksi äänestät häntä? Itse aion äänestää Vihreiden Leila Nurmilaaksoa, koska hän välittää eläinten hyvinvoinnista ja omaa fiksuja mielipiteitä. Porvoossa siis asun, kuten moni muukin palstalainen : )
Kommentit (61)
Löytyykö Espoosta jotain eläinrakasta ehdokasta?
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä, en ole ennen äänestänyt heitä. He ovat aikaansa edellä ja ajavat nyt asioita kulutuksen ja luonnon suhteen, joita jossain vaiheessa kaikkien on taivuttava ajamaan.
Keitä ennen äänestit?
Saana Rossi (Vihreät) Espoosta vaikuttaa hyvältä nuorelta ehdokkaalta :) Toivottavasti poikaystäväkin tajuaa tällä kertaa olla äänestämättä Keskustaa tai Kokoomusta, sillä ne vievät köyhiltä, jotka jo muutenkin ovat ahdingossa.
Vierailija kirjoitti:
PERSUJA!
Heidän politiikka toimii parhaiten oppositiossa. Vallassa ollessaan ovat osa elittiä.
Vierailija kirjoitti:
Kristillisdemokraatteja.
Miksi heitä? Uskon itsekin Jumalaan, mutta aika kiihkoilijoilta vaikuttavat Kristillisdemokraatit.
Aina sitä joka lupaa helpottaa kannabista käyttävien työssäkäyvien vanhempien asemaa tässä yhteiskunnassa.
Yleensä tämä asia on ollut pitkään tärkeysjärjestyksessä nro 1.
Nykyinen lainsäädäntö vaikuttaa haitallisesti perheen talouteen. Monesti on mietitty muuttoa esimerkiksi Kanadaan tai Espanjaan jossa ihmisoikeudet ovat paremmat.
En taida enää äänestää koskaan. Oma isäni oli oikeassa kun aikoinaan kertoi että äänestäminen on kusetusta. Vasemmistoliitolle on aina mennyt ääni. Äänestyspäivän sää lienee tärkein siihen äänestänkö vai enkö äänestä.
Äänestän jotain henkilöä paikallisesta vihervasemmistosta. Tuhoavat Suomen nopeiten. :)
Ajattelin kyllä ensin heittää noppaa puolueiden välillä, koska ihan sama. Tuholaisperiaate on kuitenkin parempi. Ja jottei tästä nyt tulisi väärinkäsitystä, jokainen puolue Suomessa tuhoaa tätä maata. Jotkut vain nopeammin kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Homoa tai mamua. Jos löytyisi homoseksuaali mamu, niin se olisi ihan parasta.
Itse sain homoseksuaalisen maahanmuuttajataustaisen feministipuolueesta.
En taida jaksaa käydä äänestämässä tällä kertaa lainkaan. Ei jaksa taas nähdä sitä vaivaa, että etsisin paskoista ehdokkaista parhaimman. Etenkin kun puolue päättää kuitenkin kaiken, eikä valtuutettu.
Mietin Vihreiden ja Vassareille välillä. Maksan kyllä Vihreiden jäsenmaksua.
Huvittaa, ihmiset luulevat varmaan aika konservatiiviksi koska olen talousalalla ja pärjään taloudellisesti hyvin.
Mutta juuri taloustieteilijänä ajattelen että tasaisempi tulonjako loisi kasvua kaikille. Lisäksi maltillinen luonnonvarojen käyttö toisi jatkuvuutta.
Tämänhetkiset hallituspuolueet toimivat kovin lyhytnäköisesti ja äkkiväärä oikeistolaistamispolitiikka ei taloustieteilijänä kumarra.
Äänestän vihreää espoolaista keski-ikäistä insinöörinaista, jolla on auto.
Olen itse samanlainen.
En saa äänestää kuntavaaleissa, mutta jos saisin, äänestäisin feministejä.
uiopt kirjoitti:
Onko jo ehdokas tiedossa ja miksi äänestät häntä? Itse aion äänestää Vihreiden Leila Nurmilaaksoa, koska hän välittää eläinten hyvinvoinnista ja omaa fiksuja mielipiteitä. Porvoossa siis asun, kuten moni muukin palstalainen : )
Eläinten hyvinvointi ja fiksut mielipiteet? :D:D huono provo.... Häkkikanalan kanat on edelleen ahtaissa tiloissa, luomutuotteet sisältävät enemmän dioksiinia kuin normaalit (maito & kanamunat ainakin) ja turkistarhaustakin harrastetaan edelleen. Todellisuudessa tehotuotanto pitää läntisissä maissa nälänhädän poissa ja ruoan riittävän halpana kaikille...
Mutta asiaan, tein parit kuntavaalikoneet ja fiksut ehdokkaat ovat monesti kansanedustajia, jotka luovuttavat paikkansa heti jollekkin varaehdokaskaverilleen, joten aion käydä heittämässä protestiäänen. Itse en ymmärrä täällä tampereella ratikkaa, tunnelia, turvapaikanhakijoiden haalimista tai autotonta keskustaa, mutta kaikki ehdokkaat tuntuvat ymmärtävän.
Aion jatkossa välttää keskustassa asioinnin, jos ei autolla pääse lähelle ja ilman kohtuuttomia pysäköintimaksuja. Sinne keskustaan voi jatkossa kerääntyäkkin sitten vaikka työttömät ja vasemmistolaiset hippikahviloihinsa. :D
En taida äänestää ketään. Ei oo kun persuilla lähes järkeviä ja en halua tukea persuja.
PERSUJA!