Ketä aiotte äänestää?
Onko jo ehdokas tiedossa ja miksi äänestät häntä? Itse aion äänestää Vihreiden Leila Nurmilaaksoa, koska hän välittää eläinten hyvinvoinnista ja omaa fiksuja mielipiteitä. Porvoossa siis asun, kuten moni muukin palstalainen : )
Kommentit (61)
En tiedä vielä, katsotaan sitten kun ehdokkaat on nimetty. Puolue on kyllä selvillä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kaipaisin jotakin luonnosuojelua ja ympäristöasioita ajavaa puoluetta. Älkääkä sanoko, että onhan meillä vihreät - he ovat ajautuneet kauas alkuperäisestä ideologiastaan.
Mites Eläinoikeuspuolue EOP? :)
Vierailija kirjoitti:
Voisin äänestää sellaista ehdokasta, joka ei heti vaalien (ja valituksi tulemisen) jälkeen pyörrä vaalilupauksiaan, eikä itsekkäästi ajaisi omaa etuaan. Sellainen joka todella aidosti välittää kansan tarpeista ja on kykenevä saamaan aikaan parannusta.
Kuka voisi olla sellainen, suoraselkäinen ehdokas? Ehdotuksia...
Omasta mielestäni epäitsekkäimpiä puolueita ovat EOP ja Vihreät. He puolustavat heikompiaan.
Mikä äänestys on tänä vuonna?
Luulen että en äänestä ketään.
Valitsen ehdokkaani luultavasti vasemmistoliiton joukoista.
En ainakaan vihreitä. Niitä mä vihaan. Ne edustaa kaikkea sitä mitä mä halveksin. Enkä keskustaa enkä kokoomusta. Enkä rkp:tä. En myöskään vasemistoa. En varmaankaan sdp:tä enkä persuja. Ehken kristillisiäkään.
Mä olen niin pettynyt noihin kaikkiin! Oikeasti!
Äänestään varmaan tyhjää tai Trumppia. Jos viitsin äänestää ollenkaan.
Äänestän itseäni. Ensimmäistä kertaa :)
Äänestän jotain persua ja ihan vaan, että vasureita ja vihreitä tympäsee.
Jotakin vihreiden ehdokasta äänestän. En tiedä vielä ketä.
Vihreitä äänestän. Ehdokkaan valitsen lopulta vaalikoneen perusteella.
Sitoutumatonta, on varmempaa että ei ole korruptoitunut broileri.
Homoa tai mamua. Jos löytyisi homoseksuaali mamu, niin se olisi ihan parasta.
Jotakuta feministipuolueesta ja ihan vaan sen takia, että palstaulisijalla riittää jutun aihetta.
Vihreitä, en ole ennen äänestänyt heitä. He ovat aikaansa edellä ja ajavat nyt asioita kulutuksen ja luonnon suhteen, joita jossain vaiheessa kaikkien on taivuttava ajamaan.
Karl Marxia. Ai v£ttu kun se ei ole ehdolla.
Juho Eerola PS