Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja raskaus,,,

18.03.2006 |

Miten teillä muilla raskaana olevilla on seksin kanssa, oletteko sekstailleet koko raskauden ajan loppuun asti normaalisti vai lopettaneet lemmenleikit tietyssä vaiheessa raskautta? Meillä tilanne se että minua haluttaa kovastikin mutta mies on alkanut epäröimään, kun pelkää että osuu lapseen yhdynnän aikana tai jotain muuta vastaavaa,, Meillä siis viikkoja 34+ ja toinen raskaus,, ensimmäisen raskauden aikana en seksiä harrastanut sillä olin yksin, nyt kun on mies niin tuntuu että tekisi koko ajan mieli,, Lisäksi vielä miehen työkaveri selitellyt miehelle, että tiettyjen viikkojen jälkeen ei enää seksiä saisi harrastaa.. Eli siis miten teillä? mimmoisia kokemuksia,,,?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on lääkäri sanonu, ja jostain oon lukenukki että ei se miehen heppi nyt niin pitkä oo että lapselle tulis päähän reikä!

Että hommiin vaan, nauttikaa kun vielä voitte.

Ja seksiähän suositellaankin loppuraskaudesta, koska miehen spermassa on kuulemma jotain ainetta (?) joka voi käynnistää synnytyksen.

Kolmen ässän sääntö on hyvä - siivous, sauna ja seksi.

Vierailija
2/5 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv20 jälkeen ekassa raskaudessa. Selitteli työkiireillä ja väsymyksellä ja sillä että pelkää vauvan vahingoittuvan. Valehteli. Oikeasti ei vain tehnyt mieli kun aloin pyöristymään. On onneksi myötänyt asian jälkeenpäin.

Nyt ei ole vielä halut loppuneet vaikka on rv30 kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa raskaana, ja molemmilla kerroilla harrastimme seksiä ihan viimeisille asti. Miehelle raskaus ei ikinä ollut " ongelma" , joten sänkypuuhiin ryhtyminen oli lähinnä omista haluistani kiinni. Eli seksielämä jatkui myös raskausaina ihan normaaliin malliin.

Vierailija
4/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän siihen tuleekin tauko, josta ei voi tietää kauan kestää! joten pane vaan mies hommiin, kyllä se lääkäri sitten sanoo jos pitää tahtia hiljentää.

Vierailija
5/5 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin taas kerran ihmetellä tuota miehesi ja ennen kaikkea työkaverin ajatuksenjuoksua... Normaalissa raskaudessa seksiä voi harrastaa juuri niin pitkään ja paljon kuin huvittaa. Ainakin minulla haluja on selvästi normaalia enemmän (varsinkin kun vertaan tuoreessa muistissa olevaan imetysaikaan), joten seksielämämme on itse asiassa vilkastunut nyt raskausaikana. Esikoisen odotuksesta muistan, ettei tahti hiljentynyt ihan loppumetreilläkään, oikeastaan päin vastoin, kun toivoin seksin käynnistävän synnytyksen. Kannattaa nauttia nyt kun vielä voi, synnytyksen jälkeen voi mennä aikaa ennen kuin homma alkaa taas toimia, etenkin jos imettää.