Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä en sitten juo mitään alkoholipitoisia juomia" vi**u että yhden ihmisen pitää pilata koko ilta

Vierailija
16.02.2017 |

Muilla oli hauskaa ja yksi nyrpisteli nurkassa fantansa kanssa.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät, jos se olisi ollut vielä pahempi juovuksissa. Ei kaikille alkoholi  sovi(jotkut juo rähinäviinaa) ja jotkut ei vaan tykkää viinasta. Itse olin aikoinaan aina selvinpäin kaikki juhlat ja baari-illat. Kukaan ei huomannut mitään. Kyllä ihminen voi olla iloinen ja riehakas ilman päihteitäkin. Kyllä elämästä ja HYVÄSTÄ seurasta voi nauttia ilman viinaakin.

Vierailija
62/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa absolutistin? Hän aivan varmasti toitottaa olevansa sellainen jokaiselle vastaantulijalle.

Sama pätee vegaaneihin. Heillä on pakottava tarve kertoa ruokavaliostaan kanssaihmisille.

Nyt olet kyllä täysin väärässä. On urbaanilegendaa, että absolutisti mainostaisi jokaisella vastaan tulijalle olevansa sellainen. Hämmästyisit jos tietäisit miten paljon ihmisissä on sellaisia jotka ei juo. Et vain sitä tiedä, koska he eivät sitä sinulle kerro. Juuri sen takia, että joidenkin ihmisten mielestä olet jotenkin outo ja kummallinen jos et juo jotkut jopa "näyttelevät", että juovat, vaikka eivät oikeasti juokkaan, ettei turhaan tule päivittelemistä. Itse olen koko elämäni ollut enemmän tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa , jotka ei juo. Ystäväni kaikki ovat sellaisia, että heitä ei haittaa, vaikka joku ei ota, koska kenelläkään ei ole tarvetta vetää lärvejä.  Itse en koskaan kerro ihmisille, etten juo. Jos olen vieraampien ihmisten kanssa illanvietoissa otan alkoholitonta lasiini  ilman mitään draamaa ja jos sellaista ei ole tarjoaa, otan alkoholia, mutta en sitä juo. kukaan ei koskaan huomaa mitään. Luulen, että juuri kukaan tuttavista ei tiedä, etten juo lainkaan. Ja mitä ihmeellistä siinä on, että ihminen ei juo viinaa?? Miksi siitä pitäisi tehdä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄKIVALTA MAKE kirjoitti:

Ehkä sillä on joku syy olla juomatta... Tyyppi saattaa olla kännissä väkivaltainen, joten ehkä kaikkien kannalta ihan hyvä, jos korkki pysyy kiinni.

Tämä ihmettelen myös miksi heti jos ei ota on ehkä juovuksissa "väkivaltainen" tai "ehä terveys syistä". Miten on mahdoton ymmärrätää että jotkut ei vaan jaksa ryypätä. Suomalainen alkoholi kulttuuri on hävettävää katsoo sitä sitten mistä kulmasta tahansa. Itse siis juon ehkä 10kertaa vuodessa, ikäiselleni 25 se on yleisesti katsottuna aivan liian vähän

Vierailija
64/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko se sun oma tunnetila ja asenne fantan juojaan humalassa ?

Vierailija
65/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo koska en vaan voi. Mulle ei ottaminen sovi.

Vierailija
66/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa absolutistin? Hän aivan varmasti toitottaa olevansa sellainen jokaiselle vastaantulijalle.

Sama pätee vegaaneihin. Heillä on pakottava tarve kertoa ruokavaliostaan kanssaihmisille.

Nyt olet kyllä täysin väärässä. On urbaanilegendaa, että absolutisti mainostaisi jokaisella vastaan tulijalle olevansa sellainen. Hämmästyisit jos tietäisit miten paljon ihmisissä on sellaisia jotka ei juo. Et vain sitä tiedä, koska he eivät sitä sinulle kerro. Juuri sen takia, että joidenkin ihmisten mielestä olet jotenkin outo ja kummallinen jos et juo jotkut jopa "näyttelevät", että juovat, vaikka eivät oikeasti juokkaan, ettei turhaan tule päivittelemistä. Itse olen koko elämäni ollut enemmän tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa , jotka ei juo. Ystäväni kaikki ovat sellaisia, että heitä ei haittaa, vaikka joku ei ota, koska kenelläkään ei ole tarvetta vetää lärvejä.  Itse en koskaan kerro ihmisille, etten juo. Jos olen vieraampien ihmisten kanssa illanvietoissa otan alkoholitonta lasiini  ilman mitään draamaa ja jos sellaista ei ole tarjoaa, otan alkoholia, mutta en sitä juo. kukaan ei koskaan huomaa mitään. Luulen, että juuri kukaan tuttavista ei tiedä, etten juo lainkaan. Ja mitä ihmeellistä siinä on, että ihminen ei juo viinaa?? Miksi siitä pitäisi tehdä ongelma?

Itse juon jonkin verran, mutta en läheskään yhtä paljon kuin kaverini. Yleensä otan yhden aika nopeasti alkuun ja sen jälkeen juon rauhallisesti toisen juoman. Baarissa otan yhden juoman pullossa ja juon sitä rauhalliseen tahtiin. Juoman vähentyessä hidastan kokoajan tahtia ja porukka näkee minut jatkuvasti pullo kädessä, jolloin ei tule turhaa puheita siitä, että en juo mitään. Tykkään juoda vähän, mutta en paljon, koska saan parhaat fiilikset parista ensimmäisestä ja sen jälkeen juomisesta tulee vain haittavaikutuksia. 

Vierailija
67/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan voi juoda koska ovat alkoholisteja.Ei kai nykyään oikeasti tarvi selittää miksi alkoholistit eivät voi ottaa edes sitä yhtä lasillista?

Lähipiirissäni on alkoholisti joka todella yrittää olla juomatta.Ei todellakaan tulisi mieleen pakottaa häntä juomaan koska muut juovat.Seuraavaksi tietenkin kysytään miksi alkoholisti on juomatilanteissa mukana.No,aika harvat suomalaiset sukujuhlat jne ovat täysin alkoholittomia.Pitäisikö tämän toipuvan alkoholistin olla erakko koko loppuelämänsä?

Oikeasti,vittuako se muille kuuluu miksei joku juo alkoholia?Huolehtikaa omista asioistanne.

Vierailija
68/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyysi sille, että läträät viinan kanssa etkä polta pilveä?

Vierailija
69/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo. Mutta yritin. Ostettiin pari pulloa viiniä ja siideriä...kalja maistuu sellaiselta hikisukka mehulta ettei ees voi yrittää. Minä join siis koko pullon ja puoli jotain halpis viiniä miehen kansa...pelattiin biljardia. Tarkoituksena oli päästä känniin asti että ois tietoa miten kumppani kännissä käyttäytyy. Hauskaa oli, mutta en usko että kännissä oltiin. Ihan järkevinä vielä, ei koordinaation menetystä yms. Ja siis mulla sillon paino joku 50 kiloa. Alko oksettaan ja päätä juiliin puolessa välissä. Viini aika makeaa ja muutenki pahan makuista ja alkoholi kuivattaa. Ei tullut krapulaa. Eli ehkäpä viini oli vain mietoa....

Toisella kertaa otettiin siideriä. Ei vaikutusta. Jälleenkään ei krapulaa aamulla. 

Todettiin alkoholin pilaavan muuten hauskat illat. En pysty vahvoihin alkoholeihin jos en kerran kaljaankaan. Mieheni tosin on ilmeisesti päässyt viskillä joskus aikoinaan känniin asti. Vaikkei hän sitä myönnä. 

Olen kirjaimellisesti höyhensarjalainen. Mun pitäs päässä helposti känniin...enpä ole vielä. Ja kerran se alkaa oksettaan...kiitos ei. Absoluuttisuus ei ole huono asia. Häissäni kieltäydyin tosin tarjoamasta alkoholia...en oman juomattomuuteni takia vaan kummejeni hirveän käytöksen takia. Koko suku sitten olkoon juomatta vaan jottei nämä pari ihmistä saa tippakaan. 

Vierailija
70/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, nyt tiiä miks yksi kaveri oli nuorena tosi inhottava mua kohtaan kun en pystynyt juomaan samassa tahdissa kuin hän itse. Minun piti juoda itseni oksennuskuntoon ennen kuin kelpasi, "ihana kun säkin juot nyt kunnolla". Itselleni ilta oli siinä vaiheessa pilalla. Tuli tosi paha mieli tuosta pakottamisesta. 

Vierailija
71/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa harmittaa, jos joku ei niele etanolipitoista, keskushermostoa väliaikaisesti lamaannuttavaa nestettä. Selvä.

Vierailija
72/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö sitä saa enää olla selvin päinkään ilman että joku valittaa

Vierailija
73/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä alkoholisteilla on karkea käytös.

t. Fantanjuoja

Vierailija
74/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joskus yhden porukan kanssa juomassa ja yksi ei koskaan juo, muttei myöskään tee numeroa siitä eikä istu nurkassa, vaan juhlii toisten mukana. Käy saunassa ja "kiroilee" yhtä paljon. Hän on muutenkin hauska.

Vierailija
75/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jois minäkään. Mut en kyl istuisi seurassa missä juodaan.

Sama. Mä en olisi edes seurassa missä tupakoidaan.

Ihmeellinen muutenkin tuo juomisvaatimus, hävettääkö se oma ryyppääminen jos joku on selvinpäin vai mitä ihmettä?

Tämä! Vituttaa ja naurattaa tämä pikkusieluinen kulttuuri. Heti ihmetellään miksi et juo ja silti tuputetaan sitä kaljanpaskaa ja hoetaan samaa riimiä vuodesta toiseen.  Yleensä myös käytöstavat tuppaa unohtumaan näiltä humalaisilta. Säälittävää.

Vierailija
76/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tämän olevan ongelma muualla kuin Suomessa.

Vierailija
77/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä ryyppäämisessä on että koko porukka on suunnilleen saman verran juovuksissa.

Näin on, siksi tarvitaan juomamestari, joka jakaa juomia suhteessa juopottelijan painoon ja myös väliaikapuhallukset ovat tarpeen. Jos joku meinaa jäädä jälkeen, hänet kannustetaan samalle kännitasolle muitten kanssa ja jos taas meinaa mopo keulia, pidetään vesikuurilla hetkinen. Kotiinlähtiessä kaikkien pitää puhaltaa yhtäpaljon, tai tulee penaltia. 

Jess nysse on keksitty

Vierailija
78/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tämän olevan ongelma muualla kuin Suomessa.

Ikävä todeta, että tuo on totisinta totta.

Vierailija
79/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiseen illanviettoon kuuluu aina VIINA ja SAUNA? Saan päänsäryn molemmista.

t: muualta tänne muuttanut

Vierailija
80/80 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa sairauden vuoksi juoda, tai siis ei ole järkevää. Onneksi lähipiiri älyää tämän, mutta just ap:n kaltaisten ääliöiden takia pysyn bileistä poissa. Ja tapanani ei ole murjottaa nurkassa, inhoan vaan sitä kun joudun kieltäytymään tuhannennen kerran puolen tunnin aikana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän