Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen on saanut pääni aivan sekaisin ja olen kuvitellut myös ihastuksellani olevan tunteita minua kohtaan

Vierailija
15.02.2017 |

Olen käyttäytynyt ihastuneena kuin totaalinen idiootti. Olen kuvitellut, että tunteet ovat molemminpuolisia, vaikka mies on kokoajan halunnut olla vaan kaveri. Kaikki se säkenöinti ja lämpö, jota olen kuvitellut välillämme olevan, onkin ollut vain yksipuolista kuvitelmaani. Lämpimät halaukset poski poskea vasten, hitaiden tanssiminen yhdessä, pitkät katseet, katseiden välttely, kaikki on ollut vaan normaalia, kavereiden välistä toimintaa. En voi ymmärtää miten olen voinut olla näin väärässä. Minulle ei ole koskaan aiemmin ole käynyt näin enkä todellakaan ole mikään teini enää. Mahtaa tämä työkaverini olla ahdistunut, kun olen jatkuvasti hakeutunut hänen seuraansa juttelemaan yms, koska olen kuvitellut hänen tykkäävän minusta myös. Tästä eteenpäin lupaan kyllä jättää hänet rauhaan, koska itse en vaan pysty olemaan kaveri sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaisin niin paljon enemmän..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait miehen tunteet selville? Ikävä tilanne kaikenkaikkiaan :( itselläni vähän jotain samanlaista meneillään.

Vierailija
2/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoverisi, ap.

Tuntuu uskomattomalta, että kaikki olisi ollut toisen puolelta pelkkää ystävyyttä. Näin hän kuitenkin itse sanoi jo muutama kuukausi sitten. Myöhemmin on alkanut esittää sanallisia vihjailuja, joita ei mielestäni voi mitenkään ymmärtää väärin. Ei kuitenkaan käytännössä etene asiassa millään tavalla, vaikka tietää hyvin tunteeni. Ihme mies! Varmaan jos nyt häneltä kysyisin onko tilanne muuttunut, hän olisi aivan hämmästynyt että edes kysyn, kun hänhän on aina halunnut olla vain ystäviä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu uskomattomalta, että kaikki olisi ollut toisen puolelta pelkkää ystävyyttä. Näin hän kuitenkin itse sanoi jo muutama kuukausi sitten. Myöhemmin on alkanut esittää sanallisia vihjailuja, joita ei mielestäni voi mitenkään ymmärtää väärin. Ei kuitenkaan käytännössä etene asiassa millään tavalla, vaikka tietää hyvin tunteeni. Ihme mies! Varmaan jos nyt häneltä kysyisin onko tilanne muuttunut, hän olisi aivan hämmästynyt että edes kysyn, kun hänhän on aina halunnut olla vain ystäviä. :/

Ihanaa kuulla, että en ole ainoa! Vaikka kurja tilanne myös sun kannalta :/. Mun tilanne on täsmälleen samanlainen, mies sanoi asian todellisen laidan muutama kuukausi sitten, mutta on jatkanut samanlaista vihjailevaa ja ihastuneenoloista käytöstä sen jälkeenkin. Olen aivan sekaisin hänen epäjohdonmukaisesta käytöksestään, mutta yritän vastedes uskoa hänen sanaansa ja olla vaan kaveri. En vaan näköjään millään pysty olemaan vaan kaveri, joten ainoaksi mahdollisuudeksi taitaa jäädä"ystävyyden" katkaiseminen kokonaan..

Ap

Vierailija
4/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko asiasta sanoa tälle ihmiselle suoraan, että minkälaista ajatuksia hänen käytöksensä ja käyttäytymisensä herättää. Hänhän saattaa jatkaa tuota toimintaansa toistenkin kanssa, jatkossakin eikä välttämättä itse älyä lainkaan.

Vierailija
5/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vaan pesää, ei mitään parisuhdetta.

Vierailija
6/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vaan pesää, ei mitään parisuhdetta.

Ei ole totta ainakaan minun ihastukseni kohdalla. Olen itse ehdottanut kerran yhteistä yötä ihan suoraan pariinkin otteeseen (näiden välissä paljon aikaa), mistä hän kieltäytyi. Kuulemma seksin harrastaminen voisi pilata ystävyytemme.

Edelliselle vastaajalle: olen sanonut suoraan asiasta ja olemme sitten jutelleet siitä. Nämä ovat juuri niitä tilanteita, joissa mies sitten ilmaisee vakaana kantanaan, että haluaa olla vain ystäviä eikä ole koskaan muuta halunnutkaan. Ei osaa selittää vihjailevaa ja johdattelevaa käytöstään eikä mielestään sellaista edes harrasta. Keskustelun lopuksi kysyy, näenkö nyt vielä jonkin ristiriidan hänen puheissaan ja käytöksessään, josta pitäisi jutella että en kuvittelisi liikoja. Jos kaikki asiat on siltä erää juteltu, saatan sanoa että ei, kaikki on nyt selkeää. Sitten se vihjailu alkaa kuitenkin taas muutaman viikon kuluttua uudelleen. :/

Pitäisi varmaan heti napata siitä kiinni, kun hän sanoo jotain sellaista, joka taas herättää toivon minussa, ja tentata miksi niin sanoi. Mutta kai sellaisten asioiden kuuleminen tuntuu niin mukavalta, että en halua rikkoa tilanteen ihanaa tunnelmaa sillä tenttaamisella, vaan otan vain vastaan mitä sanotaan.

t. 2

Vierailija
7/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen: olen siis kahdesti ehdottanut yökyläilyä, en vain kerran.

t. 2

Vierailija
8/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kuulla, että en ole ainoa! Vaikka kurja tilanne myös sun kannalta :/. Mun tilanne on täsmälleen samanlainen, mies sanoi asian todellisen laidan muutama kuukausi sitten, mutta on jatkanut samanlaista vihjailevaa ja ihastuneenoloista käytöstä sen jälkeenkin. Olen aivan sekaisin hänen epäjohdonmukaisesta käytöksestään, mutta yritän vastedes uskoa hänen sanaansa ja olla vaan kaveri. En vaan näköjään millään pysty olemaan vaan kaveri, joten ainoaksi mahdollisuudeksi taitaa jäädä"ystävyyden" katkaiseminen kokonaan..

Ap

Tosiaan ihan samanlainen tilanne meillä! Minäkin pohdin, kuinka arvokasta ystävyytemme pitäisi olla, että olisi järkevää kärsiä sen ylläpitämiseksi näin paljon. On tosi vaikeaa punnita, saanko kuitenkin tästä enemmän kuin minkä verran se kuluttaa minua. Luultavasti fiksuinta olisi katkaista koko juttu. Kyllähän nämä tunteet varmasti vaikuttavat mm. siten, että en ihastu muihin miehiin vaikka sopivia tulisikin välillä kohdalle.

t. 2

Vierailija
9/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan vuosi tai kaksi, tai siihen asti, että sinua ei enää kiinnosta. Sitten se mies alkaa vongata ja suoltaa rakkaudentunnustuksia. Tämän tiedän kokemuksesta, on tapahtunut nyt jo monta kertaa.

Vierailija
10/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaisi juuri siinä tilanteessa kun tämä käytös tapahtuu, siinä hetkessä yrittää stopata ja "herättää" että mitä tuo nyt oikeasti tarkoittaa, vaikka näyttelet häntä ja toistat mitä sanoi, vaikkakin miten latistuisi tunnelma. Että toinen tajuaisi! Ärsyttävä oikeasti! Sama kuvio vaan ruokkii lisää ja antaa mahdollisuuden uudestaan ja uudestaan "väärille" tulkinnoille.

Tai sitten: voisiko olla niin että mies voisikin olla kiinnostunut, mutta onko hän varattu?

Vierailija
11/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mitä tapahtuu kun ja jos heittäydyt välinpitämättömäksi, etäiseksi.

Vierailija
12/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kannattaisi juuri siinä tilanteessa kun tämä käytös tapahtuu, siinä hetkessä yrittää stopata ja "herättää" että mitä tuo nyt oikeasti tarkoittaa, vaikka näyttelet häntä ja toistat mitä sanoi, vaikkakin miten latistuisi tunnelma. Että toinen tajuaisi! Ärsyttävä oikeasti! Sama kuvio vaan ruokkii lisää ja antaa mahdollisuuden uudestaan ja uudestaan "väärille" tulkinnoille.

Tai sitten: voisiko olla niin että mies voisikin olla kiinnostunut, mutta onko hän varattu?

Tapailee naista, mutta ymmärtääkseni ei ole siinä mielessä "varattu", että tapailee samalla myös muita naisia. Siis kysymys ei ole perinteisestä parisuhteesta. Minä olen tehnyt selväksi, että minua ei voi tapailla muuten kuin kaverina, jos on muita naisia samaan aikaan kuvioissa.

t. 2

Vierailija
13/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailee naista, mutta ymmärtääkseni ei ole siinä mielessä "varattu", että tapailee samalla myös muita naisia. Siis kysymys ei ole perinteisestä parisuhteesta. Minä olen tehnyt selväksi, että minua ei voi tapailla muuten kuin kaverina, jos on muita naisia samaan aikaan kuvioissa.

t. 2

Sulla on tosi hyvät periaatteet! Ihan oikein. Nyt jos tuo mies sinut oikeasti haluaisi, hänen tulisi se käsittää että nyt on hänen mahdollisuutensa.

Vierailija
14/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso mitä tapahtuu kun ja jos heittäydyt välinpitämättömäksi, etäiseksi.

En ole aikoihin laittanut tikkua ristiin ko. ihmissuhteen eteen, mutta tämä mies ylläpitää sitä yksipuolisesti soittelemalla säännöllisesti ja pyytää välillä myös ulos kanssaan tai tulee meillä käymään. Yleensä olen suostunut tapaamisehdotuksiin, jos minulla ei ole muuta sovittuna. Jos muuttaisin linjaa tässä, se olisi mielestäni jo ystävyyssuhteen katkaisemiseen tähtäävää. Toistaiseksi en ole halunnut tehdä sellaista koska hän on tärkeä minulle ystävänä. Enkä varsinkaan ala manipuloida tai pelata pelejä, ts. käyttäytyä toisin kuin mihin oikeasti pyrin. Siis jos en enää suostu tapaamisiin, teen sen siksi että olen tosissani päättänyt katkaista välit.

t. 2

Vierailija
15/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen miehen saisi tajuamaan? tää on sulle t. 2

Vierailija
16/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Jos tosissanne haluatte jonkun naisen, teidän tulee keskittyä juuri häneen! Saatte (yleensä aika hyvin) naisen karkoitetuksi pois vaan sillä, että alkaa jonkinlainen naisruletin pyöritys, bingo, laivan upotuspeli, vitsiksi laittaminen, pelailu.

Vierailija
17/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet! Jos tosissanne haluatte jonkun naisen, teidän tulee keskittyä juuri häneen! Saatte (yleensä aika hyvin) naisen karkoitetuksi pois vaan sillä, että alkaa jonkinlainen naisruletin pyöritys, bingo, laivan upotuspeli, vitsiksi laittaminen, pelailu.

Lisään tähän vielä, että moni nainen aistii pelaamisen olevan käynnissä vaikka yrittäisitte totuutta häneltä peittääkin. Sellainen suhde/tapailu vain tuntuu erilaiselta sellaiseen nähden, jossa mies on tosissaan tapailemassa vain yhtä naista.

Vierailija
18/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen miehen saisi tajuamaan? tää on sulle t. 2

En tiedä onko mitään, mitä hänen pitäisi tajuta. Hänhän haluaa olla vain ystäviä, ja toistaa asian vankkumattomana kantanaan aina kun siitä tulee puhetta. :) 

t. 2

Vierailija
19/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hävisi ja kakkonen tuli kertomaan omia ongelmiaan miesten kanssa. Seems legit

Vierailija
20/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli päivän töissä :D.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan