Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen on saanut pääni aivan sekaisin ja olen kuvitellut myös ihastuksellani olevan tunteita minua kohtaan

Vierailija
15.02.2017 |

Olen käyttäytynyt ihastuneena kuin totaalinen idiootti. Olen kuvitellut, että tunteet ovat molemminpuolisia, vaikka mies on kokoajan halunnut olla vaan kaveri. Kaikki se säkenöinti ja lämpö, jota olen kuvitellut välillämme olevan, onkin ollut vain yksipuolista kuvitelmaani. Lämpimät halaukset poski poskea vasten, hitaiden tanssiminen yhdessä, pitkät katseet, katseiden välttely, kaikki on ollut vaan normaalia, kavereiden välistä toimintaa. En voi ymmärtää miten olen voinut olla näin väärässä. Minulle ei ole koskaan aiemmin ole käynyt näin enkä todellakaan ole mikään teini enää. Mahtaa tämä työkaverini olla ahdistunut, kun olen jatkuvasti hakeutunut hänen seuraansa juttelemaan yms, koska olen kuvitellut hänen tykkäävän minusta myös. Tästä eteenpäin lupaan kyllä jättää hänet rauhaan, koska itse en vaan pysty olemaan kaveri sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaisin niin paljon enemmän..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinnut muuten jättää tätä miestä rauhaan, kun tänään hän vältteli selvästi minua ja katsettani. En voi mitään, mutta minulle tuli siitäkin todella surullinen olo. Mutta parempi näin, hyvä vaan jos hän ryhtyisi välttelemään minua, niin ehkäpä tunteeni sitten joskus kuolisivat. Ongelmana on vaan se, että näemme toisiamme väkisin päivittäin töissä, koska työskentelemme niin lähekkäin..

Ap

Vierailija
22/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te itkette tuommoisten itsestään epävarmojen perään?

Koko suhdehan olisi yhtä farssia kuten alkukin. Vuosien päästä itkette kun " itse saa tehdä kaiken" 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te itkette tuommoisten itsestään epävarmojen perään?

Koko suhdehan olisi yhtä farssia kuten alkukin. Vuosien päästä itkette kun " itse saa tehdä kaiken" 😢

En haluaisikaan olla ihastunut, mutta kun en vaan voi tunteilleni mitään 😕. Ja tällä hetkellä tekisi mieli vaan itkeä, niin kurja olo tästä päivästä ja tämän miehen välttelystä tuli 😢. En ymmärrä miksi hän yhtäkkiä käyttäytyy niin tylysti minua kohtaan?!? Kun hänellä ei koskaan ole mitään muita tunteita ollutkaan kun kaverillisia tunteita.. En pysty ymmärtämään. Olen kuvitellut, että hän kuitenkin haluaa olla kaverini, mutta ilmeisesti ei sitten sitäkään..

Ap

Vierailija
24/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikäytit miehen pyytämällä yökylään. Monille miehille yökyläilyä ehdotteleva nainen on lortto.

Ehkä hän ajattelee SINUN olevan liikaa seksin perään?

t. yks av-mamma, jonka vauva nukahti tässä kirjoittaessa tissille :-))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi