Saat muuttaa kolme asiaa elämässäsi ja toiveet toteutuvat tämän päivän puolella. Mitkä ne olisivat?
Minulla: minusta poistuisi 20 kiloa rasvaa, pankkitililläni olisi yhtäkkiä 10 miljoonaa euroa ja ihoni muokkautuisi uuteen rasvattomampaan vartalooni sopusuhtaisesti roikkumatta.
Siinäpä ne.
Kommentit (32)
Enemmän itsekuria
Koti pysyisi siistinä
Velat kuitatuiksi
Keskimmäisen lapseni asiat kuntoon, kiva mies ja lisää rahaa, reilusti.
Mä ottaisin uudet hiukset: Paksut, tummat ja pitkät.
En nyt muuta oikein kaipaa, alla oleville muille toiveille olisi edes teoriassa jotain itsekin tehtävissä, mutta koska eivät ole toteutuneet, eivät ehkä riittävän tärkeitä:
-Läskiä pois kropasta.
-Rahaa yhtä monta tonnia tilille kun läskiä lähti.
Meille tarjottaisiin unelmiemme asuntoa, painaisin 35kg vähemmän, meillä olisi tilillä paljon rahaa
Vauva alkaisi nukkua 10h yöunia heräämättä, tilille ilmestyisi paljon rahaa ja parantuisin.
Raha riittää. Ensimmäisenä olisin sanonut asuminen ja asumispaikka, mutta se hoituu rahalla kun sitä on riittävästi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Raha riittää. Ensimmäisenä olisin sanonut asuminen ja asumispaikka, mutta se hoituu rahalla kun sitä on riittävästi.
Sinkkumies
Raha ei turvaa yhtään mitään. Jumala turvaa.
Terveyttä kaikille, kaikille eläimille hyvät oltavat, mielenrauhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Raha ei turvaa yhtään mitään. Jumala turvaa.
Mä turvaan ite itteni, sitä en tartte, mutta rahaa tarttisin.
Enemmän rahaa. Rakastava ja luotettava avio/avomies.
Muuttaisin nämä kolme asiaa (opinnot, terveys, rakkaus):
1. 7 vuotta sitten: Tekisin graduni valmiiksi heti sinä vuonna kun aloitin sitä tekemään, enkä olisi ajautunut ikiopiskelijaksi.
2. 4 vuotta sitten: Estäisin itseäni lähtemästä yhdelle matkalle, jonka aikana mursin käteni.
3. 3 vuotta sitten: Kertoisin eräälle ihanalle miehelle tunteistani ennen kuin hän olisi muuttanut, tavannut nykyisen kumppaninsa ja saanut esikoisensa. En tosin tiedä olisiko nuo toteutuneet joka tapauksessa, mutta eipä ainakaan tarvitsisi harmitella, että jätin tilaisuuden käyttämättä :)