Saat muuttaa kolme asiaa elämässäsi ja toiveet toteutuvat tämän päivän puolella. Mitkä ne olisivat?
Minulla: minusta poistuisi 20 kiloa rasvaa, pankkitililläni olisi yhtäkkiä 10 miljoonaa euroa ja ihoni muokkautuisi uuteen rasvattomampaan vartalooni sopusuhtaisesti roikkumatta.
Siinäpä ne.
Kommentit (32)
Mulle riittäis jos saisin yhden päivän lisää viikkoon - siis tietysti viikonloppuun - ja selviäisin arjessa 2 h lyhyemmillä yöunilla. Ja kolmas vois olla sitten vielä rahaa reiluhkosti.
Riittäisi, kun olisin maailman onnellisin ihminen. Maallisempia toiveita on, että terveyttä, rakkautta ja rahaa aina vain riittäisi, vaikka miten eläisin.
Lapseni olisi terve, minulla olisi rakastava mies jota itsekin rakastaisin ja kok perheellä taloudellinen turvallisuus.
Toivon, että olisi rahaa säästössä sen verran, että olisi varaa tehdä lyhyttä työpäivää. Toivon, että lapseni asuisi kanssani. Toivon, että puolisoni olisi elämäni loppuun saakka vierelläni.
Ei ole muutettavaa, olen tyytyväinen näin.
-20kg, rahaa ja kunnon pano ;)
N38
-30kg. 30 miljoonaa tilillä ettei enää ikinä tarvis tehdä töitä ja lisäksi nenä pienemmäksi.
10 miljoonaa rahaa, itselle ja lapsille terveyttä sekä vanhemmat taikoisin eläviksi.
Olisinpa tavannut mieheni aiemmin.
Olisipa minulla enemmän itsekuria.
Olisinpa keskittynyt nuorena eri asioihin.
Haluaisin vakituisen työpaikan. Haluaisin että rakkaimpani pysyisivät terveinä ja onnellisina. Haluaisin päästä tapaamaan ystäviäni jotka asuvat ulkomailla.
Velaton, selkäkivuton ja oma hirsitalo.
Minulla olisi mieluinen työpaikka (tai edes jonkinlainen työpaikka, josta saa palkkaa), minulla olisi oma makuni mukaan sisustettu asunto ja minulla olisi lapsi
Toivoisin kivuttoman kropan, lasten isän vihaamaan Alkoa ja molemmille ok-palkkaisen vakipaikan, jossa viihtyy loppuelämän.
Puoliso terveeksi
Teinille mielenrauha
Itse terveeksi
Tämä olisi parasta ikinä :)
Migreeni poistuu kokonaan, saan työpaikan riittävällä palkalla ja kotini pysyy aina siistinä
Lapseni olisi syntynyt elävänä, minulla olisi 10 miljoonaa rahaa ja olisin terve
Siis sellaisiako mitkä voisivat toteutua yhdessä illassa, ei mitään loppuelämän juttuja? Lapsen allergiat kokonaan pois, hyvää seksiä oman miehen kanssa ja molempien sijoitussalkkujen arvo x 100.
Enemmän pillua, netflixiin enemmän kokonaisia tuotantokausia ja hyvä pizza.
20 kg on erittäin hyvä alku, sitten 300k euroa omaan huvitteluasuntoon ja aviomies tulokselliseen terapiaan. Ah!