Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä sinua ärsytti tänään?

Vierailija
15.02.2017 |

Kerro se.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaus, ja yksi typerä juttu: syötiin poikaystävän vanhempien luona, ja puhuttiin mun terveellisestä ruokavaliostani. Pojuyden äiti siihen: "tai no emmä ny tiiä, mä olen kyl niin huolestunut kun--" ja tuijotti mun (pieniä) rintoja. Mun rinnat on pienet, koska alkoholisti äitiäni ei kiinnostanut pentujensa ruokinta silloin kun olin kasvuiässä, ja ovat nyt jääneet tällaisiksi. En nyt päälle parikymppisenä voi ruokavaliolla vaikuttaa rintoihin paljon mitenkään.

Kysyin siltä että mikäs huolestuttaa, mut ei se vastannut ja sit puheenaihe vaihtuikin. Alkoi tämä ärsyttämään jälkikäteen.

Vierailija
22/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kaikki pitää jakaa Facebookissa. Tänään tein sitä ja tätä ja tuota ja pelastin sivussa maailman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään tietää, että mies on unohtanut hoitaa muutaman tärkeän asian ja se lähtee  aamulla työmatkalle. Arvatkaa kenen niskaan kaatuu taas nämäkin jutut? Olin siinä uskossa, että nämä asiat on hoidettu pois jo aikoja sitten. Että sellasta vitutuksen poikasta tänään..... >:(

Vierailija
24/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin hölmöt jutut.

Vierailija
25/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että täällä Jyväskylässä asiat on varmaan huonommin kuin jossain pääkaupunkiseudulla. Kyseessä on kuitenkin yksi väkimäärältään nopeiten kasvavista kaupungeista Suomessa.

Vierailija
26/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkikohtaus, ja yksi typerä juttu: syötiin poikaystävän vanhempien luona, ja puhuttiin mun terveellisestä ruokavaliostani. Pojuyden äiti siihen: "tai no emmä ny tiiä, mä olen kyl niin huolestunut kun--" ja tuijotti mun (pieniä) rintoja. Mun rinnat on pienet, koska alkoholisti äitiäni ei kiinnostanut pentujensa ruokinta silloin kun olin kasvuiässä, ja ovat nyt jääneet tällaisiksi. En nyt päälle parikymppisenä voi ruokavaliolla vaikuttaa rintoihin paljon mitenkään.

Kysyin siltä että mikäs huolestuttaa, mut ei se vastannut ja sit puheenaihe vaihtuikin. Alkoi tämä ärsyttämään jälkikäteen.

Pojuyde. Nyt muakin alkoi ärsyttää.

Vierailija
27/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darra. Oon maannu koko päivän sängyssä väsyneenä.

N23

Vierailija
28/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kaikki ja välillä ei mikään. Yks hullu ku huutaa tai nauraa sellaista hullunnaurua.

Vierailija
29/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun yksikään aikuinen ihminen ei osaa avata ostamaansa muovipussia.

Vierailija
30/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojuyde. Nyt muakin alkoi ärsyttää.

Arvasin että joku tarttuu tohon. Poikaystävä on vaikee kirjoittaa kännyllä ni kirjoitin lyhyemmän version. Koeta kestää. Voi vittu et vihaan ihmisiä :DDD

Vierailija
31/31 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin gynekologisessa tutkimuksessa tänään. Paikalla oli harjoittelija, joka kulttuurinsa mukaisesti oli verhoutunut pään peittävään huiviin. Mietin, että minä makaan ketarat levällään, pillu paljaana ja tämä muun maan kansalainen ei voi edes sitä yläpäätään paljastaa. Sanoin, että ei ole tervetullut tutkimusta seuraamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme