Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä ihan tyhmä tapa ottaa yhteyttä kiinnostavaan naiseen?

Vierailija
15.02.2017 |

Oltiin samassa paikassa pari kuukautta viime vuonna ja kerkesin todella ihastua häneen. Luulen, että se oli molemminpuolista (tästä en tietenkään voi olla varma) meillä oli sellaiset asemat tämän naisen kanssa, että en olisi silloin voinut esim. Pyytää häntä ulos, sillä sr oli ymmärrettävästi "kielletty" työyhteisössä.

Nyt törmäsin tähän naiseen facebookissa ja en tiedä mitä viestiä laittaisin. Ajattelin kokeilla tällaista: Että sanon törmänneeni hänen profiiliinsa ja hän näytti tutulta, että olemmekohan tavanneet joskus. Tästä sitten lähtee juttu etenemään tai ei lähde..

Mitä mieltä olette? Suoraankaan en kehtaa sanoa, että olen haikaillut hänen peräänsä jo vuoden verran hänen lähtönsä jälkeen..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan voi kirjoittaa, että tuntuu vähän väärältä ottaa yhteyttä koska hän oli sun potilas mut hän jäi mieleen kun oli niin kiva ja haluisit tutustua ihan muissa merkeissä. Kirjoita vaikka että toivottavasti et pahastu, kun otan yhteyttä. Hän saattaa ilahtua. :)

Vierailija
22/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä arvele ap:n olevan lääkäri. Ei hän sitä kyllä väittänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden sairaanhoitajan, joka ihastui potilaaseensa. Tai siis, potilas ihastui häneen myös. Mies oli onnettomuudessa ja pitkään hoidettavana sairaalassa, aluksi teholla tajuttomana. Sairaanhoitajaystäväni vaihtoi hänelle siteitä ym, viikon päästä mies tuli tajuihinsa, ja näki hymyilevän naaman. (Hoitsu oli jo ihastunut.)

Ovat nyt naimisissa.

Eikö tässä ollut etiikkaongelmaa?

Vierailija
24/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä henkilö vapaa? Oletko sinä vapaa? Ehkä hän odottaa sinua ja tekin olette kohta naimisissa?

Vierailija
25/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin sinusta tuntuu. Kuuntele mitä sanoo sydän ja mitä sanoo järki.

Vierailija
26/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa taitaa olla nykyisin tuo viestisuodatin, joten saa nähdä meneekö viestini ikinä perille. Ap

Vierailija
27/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt ap oliko kyseessä psykiatrinen osasto. Muilla osastoilla harvemmin vietetään tuollaista aikaa ja jos oli psykiatrinen niin hyi olkoon sinua.

Vierailija
28/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan tytöllä ei ole lainkaan samanlaiset fiilikset sinun suhteen, hän friikkaa totaalisesti lähentelystäsi ja nostaa asiasta metelin...

Jos olisin itse ollut kenen tahansa ammattilaisen hoidettavana (olisi sitten kyse fysioterapiasta tai jostain henkilökohtaisemmasta), niin en todellakaan haluaisi tulla hoitohenkilökunnan stalkkaamaksi. Jos taas itse ihastuisin  johonkin lääkäriin tms. niin olisi ainakin helppoa "sattumalta" törmätä häneen työpaikkansa lähellä ja yrittää saada aikaiseksi jonkinlaista kontaktia tai vastaanotolla härskisti ehdottaa treffejä. Potilas voi kuitenkin tehdä mitä tahansa, mutta ammatinharjoittaja voi pahimmillaan saada potkut tai vähintäänkin erittäin kiusallisen maineen.

Vierailija
29/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vaanittuni siua verkossa ahdistelen siua nyt fb:ssä,ollaanko kavereita. Jätä tyttö rauhaan

Vierailija
30/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille viesti että "Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle? :)"

Varmasti lohkeaa.

Ootko sä ratiomies Murosen Kari?

Vierailija
31/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden sairaanhoitajan, joka ihastui potilaaseensa. Tai siis, potilas ihastui häneen myös. Mies oli onnettomuudessa ja pitkään hoidettavana sairaalassa, aluksi teholla tajuttomana. Sairaanhoitajaystäväni vaihtoi hänelle siteitä ym, viikon päästä mies tuli tajuihinsa, ja näki hymyilevän naaman. (Hoitsu oli jo ihastunut.)

Ovat nyt naimisissa.

Eikö tässä ollut etiikkaongelmaa?

Ja kuinkahan paljon tällaisia romanttisia rakkaustarinoita on. :-D

Vierailija
32/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, jos olisin tämä nainen, olis ihan sama minkälainen tyyppi kyseessä... Ilmoittaisin valviraan tai vähintään tyypin työnantajalle.

Vierailija
33/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä laittaisi mitään viestiä. Ihastuksia tulee ja ihastuksia menee. On erittäin kyseenalaista vuosi hoitosuhteen päättymisen jälkeen laittaa viestiä.

Vierailija
34/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei muistanut mua, joten se siitä sitten. Sain ainakin mielenrauhan ja voin lakata haaveilemasta. Ap

Vierailija
35/45 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän ei muistanut mua, joten se siitä sitten. Sain ainakin mielenrauhan ja voin lakata haaveilemasta. Ap

Totuus: muisti muttei ole kiinnostunut.

Jos joku minua hoitanut ihminen alkaisi laittelemaan vuotta myöhemmin treffipyyntöä facebookissa, ahdistuisin todella pahasti ja siinä kärsisi luottamukseni hoitohenkilökuntaan jatkossa.

Vierailija
36/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun vastasit miten kävi. No, nyt sitten vaan uusia katselemaan.

Vierailija
37/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sille viesti että "Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle? :)"

Varmasti lohkeaa.

No ei.

Tuossa aloituksessa meni kaikki täysin pieleen. Ei teikäläisiä, ei hiiohoita, ei mielekiintoja (kirjoitusvirheitä), ei mitään vaivautumisia, ei muita vastaavia sivuseikkoja. Eli mitäs siihen jäikään? Ei mitään. Ei siis tuollaista. Sillä ei lohkea, vaan tyttö juoksee ja lujaa.

Idiootti :D Googlaa tuo lainaamasi teksti

Vierailija
38/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi kaveripyyntö. Joko hyväksyy tai ei. Jos hyväksyy, kiitä hyväksymisestä tai kirjoita jotain hänen seinälleen tervehdykseksi ja jää odottelemaan jatkoa. Jos kehitystä ei tapahdu parin viikon kuluessa, palaa tälle palstalle kontrollikäyntiä varten niin kirjoitamme uudet reseptit rakkaudennälkään.

Vierailija
39/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP eiköhän tyttö sinut muistanut, säikähti vain. Olet helvetin creepy. Itse luon aina tietyn luottamussuhteen hoidoissa, vaikka kyse olisi hammaslääkäristä tai hierojasta. Siinä ollaan herkillä, avoimia, täysin toisen "varassa" tietyllä tavalla. Jos hierojani hierottuani minut alkaisi laitella facebookissa viestejä, tuntisin ällötystä siitä miten olen ollut hänen "armoillaan" ilman paitaa. Miettisin mitä hän on ajatellut taivutellessani käsiäni ja liikeratoja testatessaan. Siellä olettaa ja luottaa, että henkilö on neutraali.

En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan, en ole mikään herkkis, mutta ne tilanteet on vain sellaisia jolloin uskoo henkilön rautaiseen ammattitaitoon ja se karisisi helkkarin nopeasti pois jos tulisi joku mua muistatko vielä oi kustaa inboxiin.

Vierailija
40/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei muistaisikaan, etkö voisi nyt pyytää häntä ulos syömään tms.?