HYVÄ HJALLIS! lakialoite ay-liikkeen rahankäytön julkisuudesta nyt täysistunnossa!
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201702152200071292_pi.shtml
Demarit vaviskaa! Kohta me kaikki saamme selville teidän porsastelunne ja korruption!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri ettei yhtään punavihreää ole allekirjoittanut tuota aloitetta. Eivät halua, että heidän korruptioon puututaan, mutta muita kyllä arvostelevat.
On siellä pari järjen ääntä:
Antero Vartia vihr
Pekka Haavisto vihr
Satu Hassi vihr
Ville Niinistö vihr
Johanna Karimäki vihr
Vasemmistoa ja demareita ei tuolla listalla nähdä.
Osaavat ne vihreätkin näköjään yllättää positiivisesti.
Ei tuollainen juttu tule tässä korruptoituneessa maassa menemään ikinä läpi. :(
Vierailija kirjoitti:
Ylläri ettei yhtään punavihreää ole allekirjoittanut tuota aloitetta. Eivät halua, että heidän korruptioon puututaan, mutta muita kyllä arvostelevat.
Aloite on superhyvä jos vasurit vastustavat sitä, he vastustavat aina kaikkea fiksua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas tätä tietämättömyyden ja mustamaalaamisen määrää. Liittojen ja keskusjärjestöjen tilinpäätökset ovat ihan julkista tietoa ja löydettävissä vaikka netistä. Pitäisi Hjalliksenkin tämä jo tietää...
Minua kiinnostaa Pamin tilinpäätös viime tai edellis vuodelta, haetko ja linkkaatko sen minulle tänne kun en itse löydä. Kiitos avustasi.
Jos on onnettomat mun nettitaidot, niin on kyllä sullakin. Laitappas googleen kaksi(2) sanaa: pam ja tilinpäätös niin jo löytyy. Sen varmaan tiedätkin että viime vuosi ei vielä ole valmistunut, eikös vaan. 2015 on tyrkyllä vissiin ihan tokana. PDF-tiedoston ehkä osaat avata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo menee läpi, niin siellä menee varmasti moni isokenkäinen petoksesta vankilaan kun vuosia on vedetty rahaa välistä. Tuskin demarit antaa tuon mennä läpi.
Miten oppositiopuolue voi tuon läpimenon estää? Lahjonnalla?
Miten rkp onnistuu estämään pakkoruotsin järjellistämisen jopa oppositiosta?
Onkohan tämä asia edennyt? Luultavasti meni talousvaliokunnan käsittelyyn. Hieno homma.
Tuo VVO:kin vielä tosiaan. Ay-liikkeelle yhteensä satojen miljoonien VEROVAPAAT osingot pörssistä ja asunnonvuokrausbisneksestä, pthyi!