Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen minkälainen mies herättää sinussa kiimaa?

Vierailija
15.02.2017 |

Minkälainen miehen pitää olla herättääkseen kiimaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea raksamies tmv. joka katsoo silmiin röyhkeän itsevarmasti, muttei kuitenkaan liian ylimielinen.

Vierailija
22/30 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole vielä montaa naisen antamaa vastausta tullut. Miespuoliset ovat kyllä olleet aktiivisina

Vierailija
24/30 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies tietenkin!

Vierailija
25/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse olla lihaskimppu, mutta leveät hartiat ja kapea lantio ovat mielestäni miehekästä. Ei mitään luiskaperää vaan kunnon pakarat pitää olla. Sitten kun vielä on siististi leikatut hiukset (pälvikalju tai pakeneva hiusraja on yök) ja siistit, istuvat vaatteet niin johan kiinnostaa. Siihen kun lisätään virlä sopivan kiero huumorintaju, niin olen myyty. Näillä ominaisuuksilla oma mieheni hurmasi minut ja edelleenkin pöksyt kastuu pelkästä ajatuksesta, että tänäänkin meillä harrastetaan seksiä!

Vierailija
26/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten estät pakenevan hiusrajan...

Vierailija
27/30 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen katse ja hymy. Paljon muuta ei tarvita.

Vierailija
28/30 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlainen katse ja hymy. Paljon muuta ei tarvita.

No ehkä vähän ulkonäköä vielä kuitenkin. Ei tarvitse olla mikään superkomea, mutta ok-näköinen.

Vierailija
29/30 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti olemus, puhdas, tuoksuu hyvältä (ei kuitenkaan liikaa sitä tuoksua), siistit vaatteet, mielellään tyylikäs pukeutuminen (puhtaat, istuvat farkut riittää ja siisti kauluspaita), katse tekee kaiken (pitää katsoa minua haluten /niin että koen itseni halutuksi) huomaavainen käytös, seksikästä on miehen keskittyminen minuun, halu tuottaa myös minulle nautintoa itsensä lisäksi. Hellyys ja suoriuus, kiima. Halu minua kohtaan, jossa koen hyväksyntää sellaisenaan. Kiima syttyy toisen kiimasta ja arvostamisesta, kun rakastellaan pitäisi keskittyä haluun ja nautintoon ei muihin asioihin, esim ei-täydellisin asioihin vartalossa.

Seksikkäintä on asenne ja halu, toisen nautinnosta syttyminen ja toiselle mielihyvän tuottaminen. Puhtaus, hellyys, intohimo, kiima.

Vierailija
30/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, sporttinen, hyvännäköinen pullotus trikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän