Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne kaikki näpistelijät!

Vierailija
15.02.2017 |

Oletko joskus näpistänyt jostain kaupasta jotain ja mitä se on ollut, mikä on ollut syy ja jäitkö kiinni teostasi? Tarinoita tänne

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näpistellyt, tavallisesta pikkukaupasta ruokaa, lisäravinteita, vitamiineja, kosmetiikkaa..

Noissa pikkukaupoissa ei ole hälyttimiä, ainakaan täällä Nummela-Veikkola alueella. Asuin ennen Pohjois-Suomessa, siellä jäin kiinni, koska tyhmänä kiertelin pitkään kaupassa ja menin kassalle vain purkkapussin kanssa. Nyt menen kassalle niin, että olen keränyt halvoista tuotteista tarpeeksi ostoksia ja ne laukkuun laitettavat tuotteet kerään nopeasti niin etten ole liian kauan kaupassa.

Vierailija
2/2 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näpistellyt, tavallisesta pikkukaupasta ruokaa, lisäravinteita, vitamiineja, kosmetiikkaa..

Noissa pikkukaupoissa ei ole hälyttimiä, ainakaan täällä Nummela-Veikkola alueella. Asuin ennen Pohjois-Suomessa, siellä jäin kiinni, koska tyhmänä kiertelin pitkään kaupassa ja menin kassalle vain purkkapussin kanssa. Nyt menen kassalle niin, että olen keränyt halvoista tuotteista tarpeeksi ostoksia ja ne laukkuun laitettavat tuotteet kerään nopeasti niin etten ole liian kauan kaupassa.

Unohdin mainita syyn, eli rahansäästö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi