Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö jatkamaan suhdetta? Miehen kommentti raskaudesta

Vierailija
15.02.2017 |

Tää on tosi sekava tilanne. Jossain vaiheessa seurusteluamme mies kertoi, että hänellä on eräs toive lasten suhteen, ja jos en pysty sitä hyväksymään niin hän ei halua sitten lapsia ollenkaan. Aluksi en hyväksynyt, mutta jossain vaiheessa sitten hyväksyin hänen toiveensa. Tämän jälkeen mies sitten halusikin lapsen lähes heti, ja tulin raskaaksi.

Mies ei kuitenkaan alussa ollut kunnolla tukenani raskausasiassa ja vaikutti muutenkin siltä, ettei olisi sittenkään lasta halunnut :/ Minusta alkoi tällöin tuntua pahalta, että olin suostunut miehen "ehtoon", ja sitten peruinkin sen, josta mies tietenkin suuttui vielä enemmän. Sovimme sitten, että jatkamme kuitenkin suhdetta ja lapsi on tervetullut, mieskin alkoi suhtautua asiaan positiivisemmin. Hän kuitenkin jatkoi muistuttelua siitä, kuinka rikoin lupaukseni ja antoi ymmärtää että jos olisi tiennyt, että näin tulee tapahtumaan, ei olisi lasta halunnut. Tuntuu ihan hirvittävän pahalta :(

Olen siis nyt raskaana ja mietin jatkaako suhdetta enää. Periaatteessa olisimme yhdessä ainoastaan lapsen vuoksi, koska jos en miehen ehtoon olisi suostunut, hän ei olisi halunnu lapsia enkä itse olisi tällaista suhdetta halunnut jatkaa. Ja tieto, että mies ei lasta olisi edes halunnut jos olisi tiennyt että näin tulisi käymään satuttaa :( Eikö jokainen lapsi ansaitse isän, joka haluaisi tämän ehdoitta? :( Pystyisittekö itse jatkamaan tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ehto oli? Tosta sun kysymyksestä ei muuten ota erkkikään selvää.

Vierailija
2/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Ja minkälainen mies asettaa yleensä mitään ehtoja tämmöisissä tilanteissa? Ja en kyllä edes keksi mitä se voisi edes olla???? Olis jo kannattanut tuossa ehtojen lukuvaiheessa nostaa kytkintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
4/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kyse ole uskonnosta?!

Vierailija
5/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämä ehto on? Joku uskontojuttuko?

Vierailija
6/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava vuodatuksesi on hepreaa. Mikä tämä ehto oli/on?

Vierailija
7/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehto liittyi uskontoon, mut en halua sen tarkemmin avata. Ap.

Vierailija
8/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikkaus?

Vierailija
9/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna pilata lapsesi elämää jollain tiukalla lahkolaisuudella. Tsekkaa vaikka uskontojen uhrit ry.

Vierailija
10/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justjust. Eli tuuliviirinä ja tarkoitushakuisesti sitten kusetit miehen isäksi, ja lisäksi vielä jonkun uskontohihhulin kanssa.

Onnea.

Vierailija
11/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikkaus?

Vierailija
12/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli liittyy ympärileikkaukseen? Teet täysin oikein, kun et suostu siihen. Ja jätä miehesi, jos hän ei näytä tilevan asian kanssa sinuiksi. Mä en voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka tuollaisia ajatuksia elättelee. Ties vaikka kaappaisi lapsen leikattavaksi.

Vierailija
13/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
14/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justjust. Eli tuuliviirinä ja tarkoitushakuisesti sitten kusetit miehen isäksi, ja lisäksi vielä jonkun uskontohihhulin kanssa.

Onnea.

Kiitti teille, jotka haluatte lannistaa vielä entisestään. En tehnyt tätä tarkoituksella, vaan kuvittelin oikeasti että asia olis mulle ok. Mutta sitten alkoikin tuntua pahalta kun tulin raskaaksi, eikä mies ollut tukena. Ei tuntunut kovin oikealta että mun pitäisi suostua hänen ehtoihin. Ap.

Vierailija
15/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa. Uskonnot on niin persiistä, kun jopa viattoman vauvan syntymään pitää littää jotain ehtoja yms paskaa. Mies on kypsymätön moukka, joka ei tajua sitä, kuinka suuri ihme ja onni on nykyaikana saada oma lapsi. Sitä onnea ei pääse kaikki kokemaan koskaan; yksinäiset miehet ja lapsettomuudesta kärsivät. 

Ja sitten jotkut vinkuu jotain ehtoja ja laittaa viattomat vauvat kärsimään oma tyhmän uskonnon sumentaman päänsä vuoksi.

Vierailija
16/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se sama jonka miehen sisko ja äiti vihjailee sun menneisyydestä? Kirjoitustyyli ainakin sama

Vierailija
17/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä se sama jonka miehen sisko ja äiti vihjailee sun menneisyydestä? Kirjoitustyyli ainakin sama

En ole. Ap.

Vierailija
18/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan tullaan raskaaksi. Panosuhteessa, sillä muuta yhteistähän teillä ei ole (paitsi kohta lapsi).

Vierailija
19/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten ihmiset osaa olla kylmiä ja ilkeitä kun toisella on jo valmiiks hankalaa :( -ap

Vierailija
20/40 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten ihmiset osaa olla kylmiä ja ilkeitä kun toisella on jo valmiiks hankalaa :( -ap

Niin me ollaan. No tässä kumminkin neuvot.

- suhde poikki heti, JOS itse et ole uskonnollinen

- jos olette pitkään olleet samassa uskonnossa, ehkä jotain toivoa olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi