Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh..

TARVINAPUA
14.02.2017 |

Olen 26v, sulhaseni 30. Häät ovat 2kk päästä, mutta sain selville että mies onkin pettänyt minua kerran humalassa.

En tiedä mitä teen. En pysty katsomaan enään häntä samallalailla, kuin ennen.. Mutta häät olisi niin pian ja kuitenkin rakastamme toisiamme.

Mies siis tunnusti melkein heti krapulassa että on tehnyt suuren virheen, jota katuu helvetisti. En tiedä. Pahinta tässä on se, että sain pari päivää ennen tätä selville että odotan esikoistamme.

Argh! En tiedä! Pettämisestä on nyt siis 3vk. Olen nyt ollut vanhempieni luona ja kavereideni. En ole kyllä kertonut muuta kuin läheisille ystävilleni. Vanhemmilleni en tohi kertoa. Alkaisivat vihaamaan miestä, äidilläni ja miehellä on muutenkin aika huonot välit.

Raskaudestakaan en ole kertonut kenellekkään muutakuin miehelle. Hänellä on oikeus tietää että saa lapsen.

Mitä teen? Aina kun näen hänet alan kuvitella että minkälaisen naisen kanssa hän oli ja miten he päätyivät siihen. Nainen oli miehellekkin tuntematon. Kaikista pelottavinta olisi jos se nainen oiski tullu raskaaksi, mutta mies sanoi että he käyttivät kondoomia ja nainen käyttää e-pillereitä.

Jos jatkaisin miehen kanssa, tulevaisuudessa meillä tulisi varmasti olemaan riitoja tästä. Olen loukkaantunut. Mies silloin siis suuttui minulle turhasta, lähti kavereidensa kanssa juomaan ja pääty sänkyyn sitten toisen naisen kanssa.

Mitä minä teen. Haluaisin toki että tulevalla lapselamme olisi yksi koti ja yksi perhe.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala juttu, ratkaisetko asian egosi vai järkesi avulla. Ego käskee sinua järjestämään asiat niin ettei sulhasesi saa toista tilaisuutta pettää sinua, eli peruutat häät ja painut niin kauas kuin pippuri kasvaa ja teet tulevat tapaamiset lapsen kanssa niin hankaliksi että ne hiipuvat aika pian..ja olisit yh- äiti jossain takahikiällä vailla töitä, ystäviä ym. Tai ratkaiset asian järkevästi ajatellen tulevan lapsesi ja omaa etuasi ja unohdat koko jutun..ja annat sulhasesikin unohtaa. Siinä on käynyt niin että koira on nostanut koipea kun on tolppa löytynyt ja se oli siinä, mitään korvaamatonta ei ole tapahtunut eikä kuluvia osia ole käytetty.

Eniten huolestuttaa sulhasesi teinimäinen käytös riidan jälkeen eli kännäys ja loikkaus vieraaseen petiin, se on kyllä yleistä ja ymmärrettävääkin, sulhasellasi on yhtälailla paineita tulevasta isyydestä, avioliitosta ym. kuten sinullakin ja miehillä nyt vain on tapana purkaa näitä fiiliksiään tällä tavalla mutta nyt on korkea aika aikuistua..kummankin.

Sinun asemassasi käskisin mieheni jatkossa pitämään turpansa kiinni jos tekee jotain vastaavaa ja pitämään todellakin huolen etten saa koskaan tietää asiasta myöskään kyliltä koska jos niin käy nostan kytkintä ja jätän hänet yh- isukiksi..eikä ketään pidä uhata ellei ole valmis todella toteuttamaan uhkaustaan.

Onnea teille, asia jää ajan mittaan omaan arvoonsa kun saatte lapsen muodossa muuta ajateltavaa ja elämä asettuu uomiinsa.

Vierailija
2/2 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vee akka kanssa. Toivottavasti menit naimisiin ja toivon, että keskusteltuanne asiasta pystyt jättämään sen taaksesti ja antamaan miehellesi anteeksi. Että rakastat niin paljon, että pääset tästä yli.

Hänestä tulee todella uskollinen mies tuon töpin jälkeen. Minä olen jo niin vanha ämmä ja kaikennäköistä kokenut, että en enää jaksa yhdestä pettämämisestä (kunhan se ei jatku, on toisiaan 1x ja humalassakin) meteliä nostaa. Muistan kyllä silti itseni nuorena naisena, ja miten vaikeaa tällainen oli. MIten ehdoton olin. Nuorella naisella on, kuten pitääkin, vielä ruusunpunaiset silmälasit ja kaikki unelmat tallella (onneksi - 50 vee ämmältä ne on jo kadonneet ... juuri mm. tämäntyyppisten asioiden vuoksi kuin tässä ketjussa).

Halaan siis, ja suositan, että yritätte keskustella asian läpi, mennä naimisiin, odottaa onnellisina esikoistanne ja elää täysillä. Pelkäämättä tuleviakaan ongelmia.

Itseäni joskus lohduttaa mietelmä: Kuka lupasi, että elämä on helppoa?

Tämä ei nyt kuitenkaan ole pahinta mitä olisi voinut tapahtua, ja ongelmia tulee (muun tyyppisiä) jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan