Miten kertoa pojalle ettei halua mitään vakavaa
(15v. Tyttö) oon ollut yhen pojan kaa pitkään kaveri ja viim. Kk hän on näyttänyt merkkejä kiinnostumisesta mulla tavalla. Kuinka voin kertoa hienovaraisesti että en ole kiinnostunut sillä tavalla/valmis seurustelemaan?
Kommentit (7)
Suoraan vaan sanot, ettei kiinnosta tai et halua nyt mitään enempää. Reilumpaa sille toisellekin, että sanot pian, ettei turhaan elättele toiveita.
Vierailija kirjoitti:
(15v. Tyttö) oon ollut yhen pojan kaa pitkään kaveri ja viim. Kk hän on näyttänyt merkkejä kiinnostumisesta mulla tavalla. Kuinka voin kertoa hienovaraisesti että en ole kiinnostunut sillä tavalla/valmis seurustelemaan?
Älä sitten ole sen pojan kanssa,ei se halua kaverina olla.
Sanot näin: "En halua mitään vakavaa".
Vierailija kirjoitti:
Sanot näin: "En halua mitään vakavaa".
Siitähän nuori poika riemastuu, että jes! Nyt on pesää luvassa ilman että tarvitsee nähdä kaikkea seurustelun vaivaa.
Kannattaa siis olla hyvin yksiselitteinen siinä mitä sanoo, koska tulkinta tehdään aina itselle edullisimmassa valossa. (Paitsi jos on estynyt, masentunut tms., jolloin tulkitsee kaiken itselleen huonoimmalla tavalla.)
Jos olet jo huomannut että puhuu jostain enemmästä, tai haluaisi suudella tms, on jo myöhäistä. Sanot mitä vaan niin hän pettyy, ehkä myös nolaat hänet hänen silmissään.
Ette voi enää olla vain kavereita, jos sitä toivoit, jos hän on kunnolla ihastunut sinuun. Kun hänelle valkenee, ettet ole hänestä kiinnostunut poikaystävänä, olen aika varma että kaveruus loppuu siihen.
Joudut hänelle jossain vaiheessa ihan vain sanomaan "mä haluun olla vaan kavereina"
Älä ainakaan käy sen kanssa ajeluilla, kirjottele sille koko ajan...
Sano että oot lesbo:) tosin ei toimi jos meinaat jatkossakin pyöriä samassa porukassa.....
Voit myös kokeilla sanoo olevas uskovainen, ei heru ennenkö naimisiin ja jos silloinkaan:p