Epäsuosittu elokuva tai biisi, josta sinä kuitenkin tykkäät tosi paljon? TUNNUSTA!
Itse hurahdin pari vuotta sitten Robin Thicken seksistiseen ja naista alistavaan kappaleeseen Blurred Lines. Ei tulisi ikinä koskaan mieleenkään sanoa ääneen, että tykkään siitä kappaleesta.
Kommentit (82)
Millähän mittarilla nämä täällä mainitut biisit ovat epäsuosittuja? Lähes kaikki ovat listahittejä.
Olisi ehkä kannattanut muotoilla kysymys siten, että mistä pitämistä häpeät.
Dante's peak. Ihan paras tulivuorikatastrofi äkkiikarkuun-leffa... Ja muutenkin katastrofielokuvat, edes vähän vakavasti otettavat siis, ei ihan Haihurrikaanit kumminkaan.
Olen 28-vuotias nainen ja tykkään katsoa piirrettyjä ( esim. Disneyn). Mielestäni paljon paremmat juonet ja hauskempia kuin normielokuvat! Esim. Zootropolis, huippu! Yleensä saankin katsoa nämä yksin, kun lapsia ei ole eikä muita aikuisia kiinnosta. :) väärää kohderyhmää olen siis...
Vierailija kirjoitti:
Yhtäccii nytkähti...
Siis on suosittu...mutta häpeän tunnustaa...oon kuitenkin yli 40v nainen
Twilightit on munkin mielestä ihania.
Arttu Wiskari: Sirpa rakastaa. Taiska: Mombasa. Ja viimeksi paras. Reetu: Sheikki Ali Hassan, käänsi kansan kassan, kellarissa tuhat kuohilasta odottaa" ja Thsingiskhan. Perhe tietää ja häpee. Sitten uudemmista Haloo Helsinki: Niin kuin perhosetkin. ja ym. monta.
Robbie Williams, se inhottu paksu epäuskottava ja teennäinen entinen Take Thatin taustalaulaja. Ja sieltä vielä syrjään jäänyt "Only you know Me".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffoista Twister ja Starship troopers 😅
Enkä kehtaa kovin julkisesti tunnustaa että kuuntelen Madafakin darraa ja hoilaan kympillä mukanaHaha, Starship Troopersia eivät edes useimmat arvostelijat tajunneet kun se ilmestyi. Nykyisinkin on hauska lukea, kun joku lehden elokuvalistan kirjoittaja on aivan eksyksissä. Ohjaaja näki siis itse natsimiehityksen.
Viittaukset natsismiin suorastaan hyppää silmille. Voiko olla ettei joku muka tajua sitä 😂
Elokuva Naisen tuoksu kuitataan yleensä pullistelevana jenkkisotilasp***na. Mutta se on hyvä, myös se loppukohtaus. Pitää katsoa aina. Se ferrari-kohtaus on mahtava.
Gregory alan isakov All there is
Muutkin hänen biisinsä ovat ihania, mutta ystäväpiirissäni ei pidetä.
Country, se on vielä nolompaa kuin kännäysräppi. Ihan perinteisistä en minäkään kestä, mutta esim Dixie Chicks ja Blake Shelton toimii.
Vierailija kirjoitti:
Dante's peak. Ihan paras tulivuorikatastrofi äkkiikarkuun-leffa... Ja muutenkin katastrofielokuvat, edes vähän vakavasti otettavat siis, ei ihan Haihurrikaanit kumminkaan.
Haluaisin katsoa Haihurrikaani II:n uusiksi...
Vierailija kirjoitti:
Country, se on vielä nolompaa kuin kännäysräppi. Ihan perinteisistä en minäkään kestä, mutta esim Dixie Chicks ja Blake Shelton toimii.
Sama täällä, mitä tyhjänpäiväisempää, sen parempaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa hauska ketju!
Eikä ole.
Sinähän olet juuri biisin kohderyhmässä.