Epäsuosittu elokuva tai biisi, josta sinä kuitenkin tykkäät tosi paljon? TUNNUSTA!
Itse hurahdin pari vuotta sitten Robin Thicken seksistiseen ja naista alistavaan kappaleeseen Blurred Lines. Ei tulisi ikinä koskaan mieleenkään sanoa ääneen, että tykkään siitä kappaleesta.
Kommentit (82)
Arttu Wiskarin Sirpa
"Sirpa löysi Elloksen kuvaston, eikä ollut viikkoon onneton" on todellista neroutta nykyajan musaskenessä.
Vierailija kirjoitti:
Britney Spearsin Toxic.
Olen 43-vuotias korkeasti koulutettu mies.
Tämä myös minun guilty pleasure-listallani :D. Jos vaihtelua kaipaat niin Work Bitch ja Radar toimivat myös.
Yksi ei-suosittu suosikkini on takavuosien Serbian euroviisu, Milan Stankovicin Ovo je Balkan.
Ja minä sentään kuuntelen etupäässä metallimusiikkia.
En ikinä kehtaisi sanoa kenellekään eikä kukaan varmasti osaisi aavistaa.. Petri Nygårdin mä oon kännissä (en tiedä ees virallista nimeä) sekä Märkää.
Nää edustaa ihan kaikkea muuta mitä mä oon ja arvostan, mut jotenkin vaan niin mukaansatempaavia että salaa yksin ajaessa popitan aina. Lapset kyydissä en kuuntelisi edes hiljasella..
Monet Seagalin, van Dammen ja Norrisin leffat. Ja Death Wishit.
Vierailija kirjoitti:
Unelmien Pelikirja
Eihän tämä kuulu tämän otsikon alle millään, erinomainen Oscar-palkittu elokuva; ehdokkuuksiakin oli peräti kahdeksan.
Kreikan euroviisubiisi vuodelta 2001, Antique - Die for You :P
Raimo Piipponen ja Tulipunaruusut: Nuppendaali. Älytön huumorisektorin loilotus mutta rytmissä on jotain maagista.
Paradisio-Bailando
Shakira-this time for Afrika
Vesa Jokinen&Petri Nygård-kerran kesässä
Tuota viimeistä en kehtaa tunnustaa ikinä kellekään, on se niin juntti.
Sekä satunnaisesti Kake Randelinia.
Hävettää myöntää mutta tykkään Twilight-elokuvista. Katselen niitä aina kun olen surullinen, jotenkin saan niistä lohtua koska ne ovat semmoisia tuttuja ja turvallisia.
Bigbang - Fantastic Baby
Toki tuo on melko suosittu biisi mutta en nyt ole kehdannut tunnustaa tuttaville pitäväni siitä.
Petri Nygårdin Kotibileet ja Cheekin Syypää sun hymyyn ja Äärirajoille :D
Vierailija kirjoitti:
Hävettää myöntää mutta tykkään Twilight-elokuvista. Katselen niitä aina kun olen surullinen, jotenkin saan niistä lohtua koska ne ovat semmoisia tuttuja ja turvallisia.
Sama juttu! :D
Hoilotan Siltsua yksinään kotona
Nimim. 20v opiskelija
Gwen Stefani: Hollaback Girl. Sopivaa salakuunneltavaa viisikymppiselle.
Mulla myös Twilight :D Olen nähnyt ykkösosan varmaan 20 kertaa, se on niin ihana <3 Parin kuukauden välein pitää katsoa koko sarja. Ja ikää 42 v.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ehdottomasti Jenni Vartiaisen "Turvasana". Olen 55-vuotias akateeminen nainen.
Mikä tarve aina mainostaa olevansa akateeminen?
Kake Randelin kappale Malaila.