Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdestä yhdynnästä voi saada alkunsa monta raskautta, koska siittiöt säilyvät vaikka kuinka pitkään naisen sisällä.

Mies 30v.
14.02.2017 |

Ihan varmasti yhdestä yhdynnästä voi saada alkunsa monta raskautta! Kun menimme vaimoni kanssa naimisiin 13 vuotta sitten, niin hän antoi minulle seksiä kerran hääyönä ja on sen jälkeen synnyttänyt 12v, 10v, 8v, 6v, 4v, 2v ja 6kk vanhat lapset ja on taas raskaana, vaikka emme ole harrastaneet sen jälkeen kertaakaan seksiä eli kaikki nuo raskaudet saivat alkunsa hääyönä tapahtuneesta yhdynnästä. Miehestä laukeaa kerralla miljoonia siittiöitä ja naiselta irtoaa joka kuukausi uusi munasolu, niin että yhdestä yhdynnästä voi saada alkunsa monta raskautta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt elävät siellä vain viikon...

Vierailija
2/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida siittiöt säilyä, kun max viikon. Menepäs käymään naapurilla vertaamassa teidän lasten ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs kun on yleensä vaan yksi munasolu valmiina.

(paitsi joskus kun tulee kaksoset/kolmoset/......)

Vierailija
4/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v. kirjoitti:

Ihan varmasti yhdestä yhdynnästä voi saada alkunsa monta raskautta! Kun menimme vaimoni kanssa naimisiin 13 vuotta sitten, niin hän antoi minulle seksiä kerran hääyönä ja on sen jälkeen synnyttänyt 12v, 10v, 8v, 6v, 4v, 2v ja 6kk vanhat lapset ja on taas raskaana, vaikka emme ole harrastaneet sen jälkeen kertaakaan seksiä eli kaikki nuo raskaudet saivat alkunsa hääyönä tapahtuneesta yhdynnästä. Miehestä laukeaa kerralla miljoonia siittiöitä ja naiselta irtoaa joka kuukausi uusi munasolu, niin että yhdestä yhdynnästä voi saada alkunsa monta raskautta!

Tuupa heti käväsemään meillä labrassa, laitetaan kryoon nuo sun siittiöt ja aletaan viilata uutta Nature juttua!!!

Vierailija
5/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun vaimoni vakuuttaa minulle, että kaikki lapset ovat minun ja että ne ovat saaneet alkunsa siitä yhdynnästä, jonka suoritimme mentyämme naimisiin. Kenen muun miehen lapsia ne lapset voisivat olla ellei minun? Vaimoni ja minä emme ole harrastaneet seksiä kuin kerran keskenämme ja muiden kanssa emme koskaan!

Vierailija
6/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää tästä.

Vierailija
7/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Siittiöt kuolee silloin kun mieskin.

Vierailija
8/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä provossa oli käytetty vähän mielikuvitusta, en ole lukenut vastaavaa ennen.

Vierailija
9/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitiöiden nykyinen hedelmöitysennätys on 10 päivää.

Vierailija
10/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tämän provon olla kenties vitsikäskin? Sori, ei naurattanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän