Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsuosittu elokuva tai biisi, josta sinä kuitenkin tykkäät tosi paljon? TUNNUSTA!

Vierailija
14.02.2017 |

Itse hurahdin pari vuotta sitten Robin Thicken seksistiseen ja naista alistavaan kappaleeseen Blurred Lines. Ei tulisi ikinä koskaan mieleenkään sanoa ääneen, että tykkään siitä kappaleesta.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifty shades of grey

N23

Vierailija
42/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ehdottomasti Jenni Vartiaisen "Turvasana". Olen 55-vuotias akateeminen nainen.

Mikä tarve aina mainostaa olevansa akateeminen?

Niin että toiset akateemiset tunnistavat lajitoverin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin yleisesti katso romanttisia elokuvia, mutta Titanic. <3 Kävin sen silloin katsomassa kolmesti elokuvissa, eri kaverit pyysi mukaan ja olin aina valmis. :D Telkkarista olen katsonut joka kerta, kun olen huomannut, että se näytetään. Ja aina itkettää.

44/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifty shades of grey! Voi että kun mä ulvoin jo elokuvateatterissa siskojen kanssa!

Vierailija
45/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen papukaijasta kertova elokuva kuin Paulie. Olen ostanut DVD:n itselleni.

Vierailija
46/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay: Clocks

Vierailija
47/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spears: Womanizer.

Vierailija
48/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S Club 7 -biisit! 

Vierailija
49/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ehdottomasti Jenni Vartiaisen "Turvasana". Olen 55-vuotias akateeminen nainen.

No jos joku vaikka tarjoaisi töitä tässä. 

Vierailija
50/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittuja haettiin, ei kaikkien rakastamia. 

Vierailija
51/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat-elokuva.

Ja sit se Maradona renkutus. :D

Vierailija
52/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihatuin kasaribändi Suomessa oli Bogart co! Muut bändit ja arvostelijat inhosivat sitä. Mutta kappaletta Princess pitää kuunnella silloin tällöin.

M 50

Vierailija
53/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokio Hotel. Ja vielä se vanhempi tuotanto (2. ja 3. albumi) kun ne oli suht teinareita.

Vierailija
54/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace of Base ja All that she wants. Kaikki "tiedostavat" musiikki-ihmiset vihaavat edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeenkin.

Vierailija
55/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoista Twister ja Starship troopers 😅

Enkä kehtaa kovin julkisesti tunnustaa että kuuntelen Madafakin darraa ja hoilaan kympillä mukana

Vierailija
56/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fanitan:

Twilight leffat ja kirjat

Saara Aalto

Vierailija
57/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-v lääkäri.

Minä jostain syystä tykkään juoneltaan aavistuksen yksinkertaissta elokuvista: esim. himoshoppaajan salaiset unelmat ja paholainen pukeutuu pradaan ovat mielestäni huippu hyviä leffoja ja se morsiusneidot -elokuva!!! 😍

Virallisesti tietenkin schindlerin lista(joka toki myös hyvä) on lempielokuvani. 😅

Vierailija
58/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittuja haettiin, ei kaikkien rakastamia. 

En juuri hirveämpää bändiä tiedä kuin Coldplay. Kaikki eivät todellakaan rakasta.

Omista noloista mainittakoon, etten ikinä julkisesti tunnustaisi pitäväni Cheekin musiikista. Alpha Omega levy on todella hyvä. Elokuvista hävettää myöntää, että pidän Twilightista. Minäkin olen jo sitä ikäluokkaa, ettei pitäisi teinielokuvia enää katsella, mutta tuo saaga on hyvä!

Vierailija
59/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä ole mitään hauskaa, jos joku amisviiksi fanittaa Jenni Vartiaista. Ihan normaalia. Mutta jos sen sijaan joku älykäs ja koulutettu ihminen kuuntelee jotain typerää iskelmäpoppia, niin onhan se huvittavaa.

Akateemiset näet kuuntelevat vain klassista musiikkia, katsovat Yle Teemaa ja maistelevat uuden maailman viinejä. 

Vierailija
60/82 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffoista Twister ja Starship troopers 😅

Enkä kehtaa kovin julkisesti tunnustaa että kuuntelen Madafakin darraa ja hoilaan kympillä mukana

Haha, Starship Troopersia eivät edes useimmat arvostelijat tajunneet kun se ilmestyi. Nykyisinkin on hauska lukea, kun joku lehden elokuvalistan kirjoittaja on aivan eksyksissä. Ohjaaja näki siis itse natsimiehityksen.