Epäsuosittu elokuva tai biisi, josta sinä kuitenkin tykkäät tosi paljon? TUNNUSTA!
Itse hurahdin pari vuotta sitten Robin Thicken seksistiseen ja naista alistavaan kappaleeseen Blurred Lines. Ei tulisi ikinä koskaan mieleenkään sanoa ääneen, että tykkään siitä kappaleesta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ehdottomasti Jenni Vartiaisen "Turvasana". Olen 55-vuotias akateeminen nainen.
Mikä tarve aina mainostaa olevansa akateeminen?
Niin että toiset akateemiset tunnistavat lajitoverin.
En noin yleisesti katso romanttisia elokuvia, mutta Titanic. <3 Kävin sen silloin katsomassa kolmesti elokuvissa, eri kaverit pyysi mukaan ja olin aina valmis. :D Telkkarista olen katsonut joka kerta, kun olen huomannut, että se näytetään. Ja aina itkettää.
Fifty shades of grey! Voi että kun mä ulvoin jo elokuvateatterissa siskojen kanssa!
Sellainen papukaijasta kertova elokuva kuin Paulie. Olen ostanut DVD:n itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ehdottomasti Jenni Vartiaisen "Turvasana". Olen 55-vuotias akateeminen nainen.
No jos joku vaikka tarjoaisi töitä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Coldplay: Clocks
Epäsuosittuja haettiin, ei kaikkien rakastamia.
Levottomat-elokuva.
Ja sit se Maradona renkutus. :D
Vihatuin kasaribändi Suomessa oli Bogart co! Muut bändit ja arvostelijat inhosivat sitä. Mutta kappaletta Princess pitää kuunnella silloin tällöin.
M 50
Tokio Hotel. Ja vielä se vanhempi tuotanto (2. ja 3. albumi) kun ne oli suht teinareita.
Ace of Base ja All that she wants. Kaikki "tiedostavat" musiikki-ihmiset vihaavat edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeenkin.
Leffoista Twister ja Starship troopers 😅
Enkä kehtaa kovin julkisesti tunnustaa että kuuntelen Madafakin darraa ja hoilaan kympillä mukana
Mä fanitan:
Twilight leffat ja kirjat
Saara Aalto
Olen 30-v lääkäri.
Minä jostain syystä tykkään juoneltaan aavistuksen yksinkertaissta elokuvista: esim. himoshoppaajan salaiset unelmat ja paholainen pukeutuu pradaan ovat mielestäni huippu hyviä leffoja ja se morsiusneidot -elokuva!!! 😍
Virallisesti tietenkin schindlerin lista(joka toki myös hyvä) on lempielokuvani. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplay: Clocks
Epäsuosittuja haettiin, ei kaikkien rakastamia.
En juuri hirveämpää bändiä tiedä kuin Coldplay. Kaikki eivät todellakaan rakasta.
Omista noloista mainittakoon, etten ikinä julkisesti tunnustaisi pitäväni Cheekin musiikista. Alpha Omega levy on todella hyvä. Elokuvista hävettää myöntää, että pidän Twilightista. Minäkin olen jo sitä ikäluokkaa, ettei pitäisi teinielokuvia enää katsella, mutta tuo saaga on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä ole mitään hauskaa, jos joku amisviiksi fanittaa Jenni Vartiaista. Ihan normaalia. Mutta jos sen sijaan joku älykäs ja koulutettu ihminen kuuntelee jotain typerää iskelmäpoppia, niin onhan se huvittavaa.
Akateemiset näet kuuntelevat vain klassista musiikkia, katsovat Yle Teemaa ja maistelevat uuden maailman viinejä.
Vierailija kirjoitti:
Leffoista Twister ja Starship troopers 😅
Enkä kehtaa kovin julkisesti tunnustaa että kuuntelen Madafakin darraa ja hoilaan kympillä mukana
Haha, Starship Troopersia eivät edes useimmat arvostelijat tajunneet kun se ilmestyi. Nykyisinkin on hauska lukea, kun joku lehden elokuvalistan kirjoittaja on aivan eksyksissä. Ohjaaja näki siis itse natsimiehityksen.
Fifty shades of grey
N23