Missä ja miten tapasit kumppanisi?
Eli siis kun ihmiset täällä kovasti haikailee että mistä niitä miehiä/naisia löydetään, niin ajattelin tehdä tällaisen ketjun, josko sitä olisi kellekään hyötyä, tai sitten ei ;)
Itse tapasin mieheni kun oltiin yhteisen ystävän kanssa sovittu että lähdetään järvelle kalaan. He molemmat siis miehiä ja minä kalastuksesta kiinnostunut nainen. Toisen tunsin, miestäni en. He tulivat minut sitten kotoa hakemaan ja samaan veneeseen satuttiin virvelöimään. Siitä se sitten lähti. Vaikka äiti minulle kyllä aina sanoi ettei se mies minua kotoa hae... Nyt asutaan yhdessä ja odotan viimeisilläni meidän esikoista syntyväksi :)
Kommentit (24)
Ekan aviomiehen opiskelijabileissä. Eron jälkeen itkut itkettyäni laitoin nettiin profiilin, ekalla viikolla aloimme kirjoitella nykyisen mieheni kanssa, nyt yhdessä jo viisi vuotta.
Yliopiston luennoilta. Tämä oli sekä hyvä että huono juttu. Mitään varsinaista kipinöitä herättävää "tapailuvaihetta" ei oikein syntynyt kun oli pakotettu olemaan jatkuvasti tekemisissä. Hyvänä puolena oppi samantien tuntemaan toisen aika hyvin kun ei ollut päivien valmistautumista treffeille vaan ihan arkisissa merkeissä hoitui tutustuminen. Toki myöhemmin sitten tuli tavattua myös yliopiston ulkopuolellakin.
Baarissa Pattayalla. Vaimo oli kyseisessä baarissa töissä ja mä lomalla. Vaimo toimi ns. "sisäänheittäjänä".
Ensimmäisen poikaystäväni kanssa olimme koulukavereita.
Toisen poikaystävän tapasin kirjastossa. Kirjaimellisesti törmäsimme yhteen. Naureskelujen ja anteeksipyytelyiden jälkeen mies pyysi minua kahville "hyvityksenä" törmäilystä.
Nykyisen avomieheni tapasin ensimmäisen kerran ruokakaupan pihassa. Hän oli juuri muuttanut tälle paikkakunnalle ja kysyi minulta tietä. Sillä kertaa asia ei edennyt, mutta viikko tuon jälkeen osuimme samaan paikkaan työtehtävissä ja päivä samalla alueella teki tehtävänsä. Nyt takana 3 yhteistä vuotta ja häät suunnitteilla ensi kesäksi <3