Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja miten tapasit kumppanisi?

14.02.2017 |

Eli siis kun ihmiset täällä kovasti haikailee että mistä niitä miehiä/naisia löydetään, niin ajattelin tehdä tällaisen ketjun, josko sitä olisi kellekään hyötyä, tai sitten ei ;)

Itse tapasin mieheni kun oltiin yhteisen ystävän kanssa sovittu että lähdetään järvelle kalaan. He molemmat siis miehiä ja minä kalastuksesta kiinnostunut nainen. Toisen tunsin, miestäni en. He tulivat minut sitten kotoa hakemaan ja samaan veneeseen satuttiin virvelöimään. Siitä se sitten lähti. Vaikka äiti minulle kyllä aina sanoi ettei se mies minua kotoa hae... Nyt asutaan yhdessä ja odotan viimeisilläni meidän esikoista syntyväksi :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei hyötyä nyt, mut tavattiin 37 vuotta sitten. Olin alle vuoden ja muutimme taloon, jossa mieheni jo asui. Hän muistaa kyllä ensi tapaamisen. Oli 7 silloin.

Vierailija
2/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin tanssilattialla! Mies oli kuulema heti ihastunut mun silmiin ja siitä se sitten lähti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni synttärijuhlissa, joissa toinen serkku esitteli meidät. Käytiin seuraavana päivänä kahvilla ja siitä se lähti. Keväällä juhlitaan häitä.

Vierailija
4/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kesäjuhlat. Oltiin pitkään jo oltu samassa työpaikassa mutta eri vuoroissa, ei tunnettu oikeastaan siis vaikka mun silloinen paras kaveri oli miehen kämppis. Tuo otti ja kaatoi mun oluttuopin. Haki tiskiltä mulle uuden ja halasin kiitokseksi. Oli jäänyt miehelle mieleen se halaus ja otti yhteyttä facessa. Nyt 8 vuotta yhdessä, 3 yhteistä lasta.

Vierailija
5/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa kännissä.

Mies oli typerä machoilija joka osoitti kiinnostustaan. Ärsytti se. Mutta menin sitten baarin mentyä kiinni kuitenkin pihalla sen juttusille.

Yhdessä nyt reilut 20v

Vierailija
6/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin hänelle. Numeron olin saanut yhteiselta tuttavaltamme, ei toson deittailutarkoituksessa vaan duunihommiin liittyen.

Vierailija
7/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli lapsuudenystävä (4 vuoden suhde), toinen oli kuskina samassa baarissa jossa olin juhlimassa ja vei mut kotiin. En antanut numeroani, mutta olin kertonut, missä olen töissä, lähetti sinne kukkia ja puhelinnumeronsa (8 vuoden suhde). Kolmannen baarissa, jonne säkällä satuin eksymään. Antoi numeronsa, en ees muistanut koska en ollut aluksi mitenkään kiinnostunut, sitten etsin tyypin Facesta ja sehän oli oikein kiinnostavan ja hauskan oloinen mies, joten laitoin viestiä (5 vuoden suhde). Nyt taas sinkkuna, baarejakin on tullut ravattua =D mutta ei ole enää löytynyt. 

N36

Vierailija
8/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiovella, tulivat yhden naapurissani asuvan yhteisen kaverimme kanssa käymään.

Vierailija
9/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi harrastusten kautta (toinen keski-Euroopasta asti), yksi opiskelukaveri, yksi opiskelukaverien kaveri, nykyinen okcupidista ja syksyllä on häät :)

Vierailija
10/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pääasiassa ovat olleet ensin ystäviä ja sitten suhde syventynyt.

9

Vierailija
11/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista. Piti olla yhden illan pano mut tässä sitä ollaan jo 5 v yhdes. :)

Vierailija
12/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen parisuhde oli kaverin kaveri, tapasimme kotibileissä. Toinen duunikaverin poika jonka hän paritti minulle. Kolmannen kanssa olin ollut pari vuotta ystävä ja päädyttiin yhteen. Neljäs oli kaverin miehen kaveri kun lähdettiin neljästään viihteelle. Viidennen ja nykyiseni siis löysin Tinderistä.

Vierailija
13/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen tutun kautta. Tuleva mieheni soitti minulle töihin, soiteltiin ja sovittiin tapaaminen luokseni.

Heti ensi tapaamiselta lähdin yli 400 km pituiselle miehen kuljettamalle automatkalle.

Ihan alkuun tuntui, että pyristelen eroon ja yhteydenpito ei jatku. Vaikka mies teki jo automatkalla vaikutuksen asiallisuudellaan ja fiksuudellaan.

Reilun vuoden kuluttua ensitapaamisesta avioiduimme. Nyt olemme olleet 15v aviossa.

Mies on minulle hyvin rakas ja tärkeä. Toivottavasti koko loppuelämän matkatoveri :)

Vierailija
14/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarin tanssilattialla! Mies oli kuulema heti ihastunut mun silmiin ja siitä se sitten lähti :)

Ja sinä uskoit? Tissejä ja persettä se kuolasi

Vierailija
15/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ja hänestä seuraavan poikaystävän tapasin livenä. Eka pokasi minut koulussa ja toinen muualla. Varsinkaan ensimmäinen poikaystäväni ei ollut minulle henkisesti sopiva millään tasolla. Olin 16, mutta minua ärsytti jätkän lapsellisuus, huonot elämäntavat ja sotkuisuus. Olemme tavanneet nyt aikuisina uudestaan ja hän vaikuttaa kypsyneen hurjasti entisestä, eikä ole kuulemma sotkuinenkaan enää :-)

Sitten oli yksi melkein poikaystävä, joka yritti minua livenä yhdessä paikassa, mutta en kiinnostunut hänestä. Muutamaa vuotta myöhemmin minä pokasin hänet, meillä oli tavallaan suhde, seksiä ja sellaista, mutta emme sopineet parisuhteesta selkeästi. Onneksi emme, koska hänkään ei ollut henkisesti minulle sopiva, eikä ulkoisestikaan täysin minun tyyppiäni. Näistä kokemuksista oppineena päätin keskittää nämä hommat netin deittisivustoille, ja sieltä olenkin löytänyt vähän enemmän itselleni sopivia miehiä. Nykyinenkin löytyi sieltä.

Vierailija
16/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskoit? Tissejä ja persettä se kuolasi

hehe

Vierailija
17/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka samasta kaveriporukoista, toka (lasten isä) opiskelukaveri, nykyinen aviomieheni, loppuelämän sielunkumppani tinderistä. 😍

Vierailija
18/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä.

Vierailija
19/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa jonossa baaritiskille alkuillasta.

Kai se jotain kontaktia otti, en nyt muista kuka sai sanan suusta ulos ensin. Itse kuitenkin jotain kommentoin jalkapallopelistä siinä alussa ja sitten hän liittyi seuraan loppuillaksi.

Vierailija
20/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OkCupid. Mies tykkäsi mun profiilista, niin mä laitoin sitten ensimmäisen viestin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä