Olen 30 ja luen AV:ta yhdessä pehmopupun kanssa. Kysyttävää?
Huomenna on taas työpäivä joten en ole holhouksenalainen.
Kommentit (16)
Lukeeko pupu myös vai luetko sinä pupulle?
Arvasin kysymyksennet ja siksi kysyin miesystävältäni mikäs se humalassa annettu pupun nimi olikaan. Hän on Vilpertti. Pupu tarkkailee ympäristöä, mutta ei kommentoi mitään. Taitaa pitää minua ja AV-palstalle kirjoittavia pehmopupuja alempina elämänmuotoina.
Tai no nyt kun tarkemmin katson noihin nappisilmiin huomaan, että hän taitaa pitää lähinnä minua tyhmänä ja loppu on omaa tulkintaani. Sori siitä.
Onko pupusi yhtään huolestunut harrastuksestasi? Yrittääkö hän esimerkiksi vaivihkaa vaihtaa toiselle sivulle?
Vierailija kirjoitti:
Onko pupusi yhtään huolestunut harrastuksestasi? Yrittääkö hän esimerkiksi vaivihkaa vaihtaa toiselle sivulle?
Ei, hän vaan mököttää kun annan miesystävälle huomiota eikä hän saa rapsutuksia. No sitten kun väsyttää otan hänet kainaloon. Pitää laittaa puhelin kauemmas ettei hän selaa AV:ta 😀
Mullakin seuralaisina Pupu ja Nalle 🐰
Hän ei ole huolestunut netin käytöstäni. Ihmettelen vain itse joinain aamuina kun puhelimen selaimessa lukee hakusanoina "puputyttö" ja "cute bunny girls". Ei kai hän surffaile salaa? 😲
Täälläkin on nalle ja hänen puolisonsa seurana. :)
Vierailija kirjoitti:
Unnutatko pupua?
Pupu ei anna lupaa kommentoida tätä.
Vierailija kirjoitti:
Pupu kysyy onko toinen pupu tyttö. No nyt se taas mököttää kun sanon, että naissukupuolta pitää lähestyä hienovaraisesti. Ottaa niin helposti itseensä ja sitten taas poljetaan jalkaa ja viskellään hampailla paperitolloja.
Onko täällä sellaisiakin tosikkoja , joilla ei ole pehmokavereita? Meillä on toista kymmentä, kaikilla on nimet ja niille jutellaan, tietysti'!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupu kysyy onko toinen pupu tyttö. No nyt se taas mököttää kun sanon, että naissukupuolta pitää lähestyä hienovaraisesti. Ottaa niin helposti itseensä ja sitten taas poljetaan jalkaa ja viskellään hampailla paperitolloja.
Tyttö on. Onko toinen pupu kenties poika? ❤
Onko pupulla nimeä?