Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38 v. ja haluan ensimmäistä kertaa elämässäni lasta, miehelle jolla on jo lapsia. Mitä teen?

Vierailija
13.02.2017 |

Olen luullut olevani vela, ja tavallaan olenkin sitä, mutta tämä mies herättää minussa aivan raivokkaan primitiivisen lisääntymisvietin. Olen ihan hämmästynyt itsekin asiasta. En kokenut tällaista tunnetta edes ex-kumppanini kanssa, jonka kanssa sentään yritimme lisääntyä monta vuotta (tuloksetta).

Miehen lapset ovat jo teinejä enkä usko että hänellä on enää toiveissa tehdä lisää. En ole kysynyt häneltä asiaa, koska emme ole edes suhteessa keskenämme, vaan tapailemme ystävinä ja mies tapailee seurustelumielessä toista naista. Hän tosin on alkanut vihjailla, ettei suhteesta ehkä tule mitään. Silti tilanne on aivan mahdoton lisääntymistä ajatellen ja minä olen jo tämän ikäinenkin!

Mitä tekisitte tilanteessani? Vai teenkö mitään?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni pano ilman ehkäsyä. Niin puolet Suomalaisista o saanu alkunsa. Tarjoo juomat ja sauna päälle silloin ku ovulaatio päivä on liki. Siitiöt elää muutaman päivä sisälläsi.

Tai ihan suoraan sanot että haluat hänen tekevän sinut äidiksi. Sanot että ei hänen ole pakko osallistua lapsen elämään, jos ei halua. Mies joka on kokenut synnytyksiä voi hyvinkin haluta tuntea sen tunnemyrskyn ku vauva syntyy.

Vierailija
42/43 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat eläimellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/43 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin autta sua tekemään se lapsi : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi