Miksi seksi on nykyään kaikille pakkomielle?
Kommentit (143)
EI OLE PAKKOMIELLE
SEKSI ON TABU
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano. Seksi on elämän keskipiste ja sitä on pakko olla monta kertaa viikossa, muuten ahdistaa ja kaikki on pilalla ja täytyy jättää puoliso. Huoh.
Seksiä harrastetaan vähemmän kuin koskaan Suomen historiassa.
Joten aivan turha puhua mistään pakkomielteestä.
Totuus on vain se että normaali ihminen haluaa seksiä ja parisuhteen tärkein osa on seksi.
viime illalla radiossa just puhuttiin mainonnasta ja kuinka mainoksissa käytetään seksiä (tai seksiin viittavaa)houkutuksena mut siinä myös sanottiin se ei vaikuta enää ihmisiin koska seksi ei enää myy vaan on käytettävä muita keinoja mainonnan edistämiseksi esim ostat kahvipaketin ja tuet sillä parilla sentillä jotain sademetsiä ym..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano. Seksi on elämän keskipiste ja sitä on pakko olla monta kertaa viikossa, muuten ahdistaa ja kaikki on pilalla ja täytyy jättää puoliso. Huoh.
Mutta kaikki tutkimukset osoittavat, että seksiä on nykyään paljon vähemmän kuin ennen. Toki asiasta keskustellaan avoimemmin kuin esim. 80-luvulla, mutta määrä on selvästi vähentynyt.
Juuri niin. Kerrat on vähentynyt huomattavasti ja tällä menolla seksiä ei edes kohta enää harrasteta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki tutkimukset osoittavat, että seksiä on nykyään paljon vähemmän kuin ennen. Toki asiasta keskustellaan avoimemmin kuin esim. 80-luvulla, mutta määrä on selvästi vähentynyt.
Juuri niin. Kerrat on vähentynyt huomattavasti ja tällä menolla seksiä ei edes kohta enää harrasteta
Koska se ei vaan ole ihmisille enää tärkeää. Ihmisiä kiinnostaa enemmän netti ja nukkuminen ja muu hauskuus. Ja varsinkan yhden illan ilona oleminen, jollekin random miehelle alkaa olla niin, no no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle seksi on se seikka, joka tekee eron pari- ja kaverisuhteeseen. Parisuhteessakin unohtuu helposti arjesta huomionosoitukset kiireen ja huolien keskellä, mutta säännöllinen, vaihteleva ja mukava seksi piristää ja muistuttaa siitä, että tämä suhde on muutakin kuin kimppakämpässä asumista kaverin kanssa. Seksillä on lisäksi todettu olevan vaikutuksia (lähteet saanee jokainen googleteltua itse) stressin lievitykseen yms.
Iltapaskalaatuinen klikkiuutisten jutuilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.
Ai että seksillä lähtee stressi? Minulla ainakin seksi lisää stressiä ja muutenkin seksi ei anna voimaa, vaan on pelkkä väsyttävä ja kuluttava asia. Kun minun pitäisi illalla saada huilata ja olla rauhassa, niin mies mouruaakin seksiä.
Jos meidän seksi olisi sellaista, että oltaisiin kainalossa ja silitettäisiin poskea, vähän pussailtaisiin ja siitä edettäisiin 5 min kestävään penetraatioon, niin ok. Mutta kun miehen mielestä seksin pitää olla sitä, että minä imen munaa, olen hankalissa asennoissa jotka sattuu, mies hieroo klitorista pakonomaisesti ja lisäksi pakonomaisesti minun pitäisi saada O. Ei tule niin ei tule. Tämmöinen rytyytys ei johda minulla muuhun kuin unen tulon viivästymiseen ja seuraavan päivän väsymykseen.
Ärysttää kaikkialla olevat artikkelit siitä, kuinka seksistä täytyy tykätä ja sitä pitää himoita. Eiköhän naisilla isolla osalla ole juuri toistepäin, ainakin ruuhkavuosissaan olevilla.
Miksi teillä seksi ei sit ole sellaista kuin sinä haluat?
En ole tuo jolta kysyit. Mutta jokseenkin samankaltaisessa tilanteessa. Mulle riittäisi rivakka pano lähetyssaarnaajassa tai muussa simppelissä asennossa pari kertaa viikossa, ja muuten hellyys ja läheisyys ennen ja jälkeen. Mutta, en jaksa, en halua, en kiihotu mistään klitoriksen hinkkauksesta, nuolemisesta, suihinotosta enkä epämukavista asennoista. Ja se saatanan orgasmin odotus, ei helvetti sentään. Joku öljyhieronta ihan sellaisenaan, ilman seksiodotuksia on hienoa. Mutta en pysty rentoutumaan edes jos toinen käy kiinni tisseihin ja sukupuolielimiin ja luulee olevansa hyväkin rakastaja.
Huh huh, on muuten pikkasen törkeetä toimintaa - sinulta. Eikö rouvan suu aukea vai mikä on, että sitä vastentahtoista seksiä pitää harrastaa? Ehkä siitä miehestäkin tulisi hyvä rakastaja tai voisitte vähentää seksin ja lisätä vain muuta läheisyyttä - tai jopa seksikin alkaisi sinullekin maistua - jos avaisit sen kauniin suusi. Toki jos ei halua niin ei halua, mutta en tajua tuota logiikkaa olla puhumatta asioista ja edes yrittää. Siinä tulee paha mieli sekä sinulle, että miehelle.
Ei ihme, että ihmisten parisuhdeongelmat ovat nykyään ihan valtavia ja sitten toinen puolisko kirjoittaa tänne palstalle ennemmin tai myöhemmin "mitä tehdä kun parisuhteessa ongelmia!!". Helpointa on syyttää mediaa "kun seksi sitä ja seksi tuota", mutta oiskohan mahdollista että ne ongelmat ja omat asenteet on jossain syvemmällä kuin mitä media tuputtaa.. Eli jos seksi maistuu paskalle, niin pitääkö sitä syödä vaikka joka tuutissa siitä puhutaan? No ei. Sitä seksimediaa ei tarvitse katsoa ja lukea, mutta totta on että sitä on aika paljon esillä ja liikaa minunkin mielestä. Mutta omia aivojaan saa käyttää yhä ja kannattaa toki miettiä sitäkin, että miksi ottaa sen median kamalan henkilökohtaisesti.
Toki seksiin ei voi pakottaa tietenkään eikä sitä väenväkisin pidä edes harrastaa, mutta silloin kun se ei maistu hyvälle, niin pitäisi taas avata se suu ja keksiä kompromissi joka molemmille on hyvä.
Mun orgasmi ei tule tekemällä (ainoastaan omin käsin) enkä ole siis orgasmikeskeinen, koska nautin seksistä muutenkin sen tuoman läheisyyden vuoksi ja sen jälkeinen köllöttely ja keskustelu mikä oli hyvää ja mikä ei on aina yhtä antoisaa. Ei seksi pidä olla suorituskeskeistä jonka pääosassa on Iso O. Ja seksi on muutakin kuin orgasmeja. Ja se että tykkään seksistä, niin en ole antanut ensimmäisillä enkä toisillakaan treffeillä ja pidän toosastani huolta. Mutta minusta seksi kuuluu parisuhteeseen edes jossain muodossa.
No tietenkin seksiä tuputetaan, koska se myy. Samoin romantiikka, romanttisen rakkauden kuvasto.
Miksi sitä tuputetaan enemmän ja enemmän? Koska parisuhde, jossa on romantiikkaa ja hyvä seksielämä (jotka mielestäni kuuluvat yhteen) on entistä harvemman etuoikeus. Ja se, jota kenties kaipaa, saa ihmisten huomion.
Tätähän tyrkytetään vielä realityohjelmissa kaiken lisäksi. Saamme katsoa kuinka nainen etsii miestä ja mies naista: romanttista suhdetta, ihastumista, yhdessäoloa ja himokasta seksielämää suhteen alkuhuumassa.
Netti ja TV ovat muutenkin pullollaan mitä tahansa, mihin voi liittää etuliitteen "yltiö-", olkoon sitten kyseessä minkälainen elämys tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Näkisin suurimpana ongelmana sen, että naiset ovat suoraan sanottuna hurahtaneet seksiin. Siitä johtuu että naisia ei enää kiinnosta uskollisuus, lasten hoitaminen, avioliiton pyhyys jne.
Aina on ollut niin että mies on seksuaalinen ja nainen on emotionaalinen, siihen parisuhde on aina perustunut. Naiset ovat olleet ns. moraalinvartijoita ja pitäneet miehet kurissa ja nuhteessa, sekä opettaneet lapsille eron oikean ja väärän välillä ja kasvattaneet lapsista tulevia vastuuntuntoisia yhteiskunnan kansalaisia, joista pojat ovat oppineet hallitsemaan himonsa ja naiset vaalivat siveyttään.
Esim. ruotsalaiset miehet miettivät foorumeilla miksi naiset ovat päästäneet kaikki primitiiviset viettinsä valloilleen ja miksi naisilta puuttuu totaalisesti itsehillintä mitä seksiin tulee. Ruotsista ei enää löydy kunniallisia naisia. On sääntö että varatut naiset harrastavat seksiä useiden miesten kanssa melkein päivittäin. Teinitytöt ottavat oppia, joten ulkomaalaisten hokema "kaikki ruotsalaiset naiset ovat hu*oria" ei ole mikään vitsi vaan täyttä totta.
Miehistä on turha lähteä hakemaan syytä siihen, koska vain pieni prosentti miehistä on ollut seksin suurkuluttajia, samaten varatut miehet ovat yleensä olleet uskollisia.
Tämä on suora seuraus naisliikkeen harjoittamasta seksuaalisesta vapautumisesta. Suomalaiset naiset saattavat kauhistella ja uskoa ettei sama tapahdu heidän kohdallaan, mutta on perin ikävää lukea kuinka suomalaiset naiset on ulkomailla listattu yhtä löyhämoraalisiksi kuin ruotsalaiset naiset. Joten on vain ajan kysymys ennenkuin seksistä tulee suomalaistenkin naisten suoranainen pakkomielle, minkä he oikeuttavat koska "määrävät itse kehostaan".
Muistutukseksi vielä että feminisimi oli alunperin kohdistettu patriarkaaliseen järjestelmään, missä yhteiskunta vaati naisia pysymään kotona ja miehiä elättämään yksin koko perhettä. Ei se ollut mitään herkkua miehillekään koska he joutuivat kantamaan vastuun koko perheen elatuksesta.
Eliitti halusi lisää verorahoja, joten naisetkin laskettiin työmarkkinoille maksamaan veroja.
Missään vaiheessa ei ollut mitään puhetta siitä että hyökätään miehiä vastaan, olivathan miehet yhtä lailla patriarkaalisen yhteiskunnan uhreja. Silti feminismi on viety henkilökohtaiselle tasolle. Miehet eivät enää ole kumppaneita, vaan he ovat "sortajia", "alistajia" ja kaiken pahan alkujuuri.
Miksi femnistit eivät tarttuneet miehiä kädestä ja yhdessä taistelleet feminismin puolesta? Totta kai miehetkin haluavat että naisilla on hyvä olla! Mutta nykyään miehet ovat altavastaajan asemassa, jatkuvien viharyöppyjen kohteena ja on samantekevää mitä he sanovat.
Ei mikään ihme että naisten vihamielinen toiminta on aiheuttanut katkeruutta miesten leirissä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ymmärrättekö te naiset että miehet ovat äärimmäisen surullisia ja onnettomia? Miehet eivät ymmärrä miksi ovat yhtäkkiä joutuneet suoranaisen pa*s*kamyrskyn kohteeksi. Miksi miehet eivät ole teille kumppaneita vaan vihollisia?
Onpas jollakulla vilkas mielikuvitus!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle seksi on se seikka, joka tekee eron pari- ja kaverisuhteeseen. Parisuhteessakin unohtuu helposti arjesta huomionosoitukset kiireen ja huolien keskellä, mutta säännöllinen, vaihteleva ja mukava seksi piristää ja muistuttaa siitä, että tämä suhde on muutakin kuin kimppakämpässä asumista kaverin kanssa. Seksillä on lisäksi todettu olevan vaikutuksia (lähteet saanee jokainen googleteltua itse) stressin lievitykseen yms.
Iltapaskalaatuinen klikkiuutisten jutuilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.
Ai että seksillä lähtee stressi? Minulla ainakin seksi lisää stressiä ja muutenkin seksi ei anna voimaa, vaan on pelkkä väsyttävä ja kuluttava asia. Kun minun pitäisi illalla saada huilata ja olla rauhassa, niin mies mouruaakin seksiä.
Jos meidän seksi olisi sellaista, että oltaisiin kainalossa ja silitettäisiin poskea, vähän pussailtaisiin ja siitä edettäisiin 5 min kestävään penetraatioon, niin ok. Mutta kun miehen mielestä seksin pitää olla sitä, että minä imen munaa, olen hankalissa asennoissa jotka sattuu, mies hieroo klitorista pakonomaisesti ja lisäksi pakonomaisesti minun pitäisi saada O. Ei tule niin ei tule. Tämmöinen rytyytys ei johda minulla muuhun kuin unen tulon viivästymiseen ja seuraavan päivän väsymykseen.
Ärysttää kaikkialla olevat artikkelit siitä, kuinka seksistä täytyy tykätä ja sitä pitää himoita. Eiköhän naisilla isolla osalla ole juuri toistepäin, ainakin ruuhkavuosissaan olevilla.
En ole tuo jolta kysyit. Mutta jokseenkin samankaltaisessa tilanteessa. Mulle riittäisi rivakka pano lähetyssaarnaajassa tai muussa simppelissä asennossa pari kertaa viikossa, ja muuten hellyys ja läheisyys ennen ja jälkeen. Mutta, en jaksa, en halua, en kiihotu mistään klitoriksen hinkkauksesta, nuolemisesta, suihinotosta enkä epämukavista asennoista. Ja se saatanan orgasmin odotus, ei helvetti sentään. Joku öljyhieronta ihan sellaisenaan, ilman seksiodotuksia on hienoa. Mutta en pysty rentoutumaan edes jos toinen käy kiinni tisseihin ja sukupuolielimiin ja luulee olevansa hyväkin rakastaja.
Huh huh, on muuten pikkasen törkeetä toimintaa - sinulta. Eikö rouvan suu aukea vai mikä on, että sitä vastentahtoista seksiä pitää harrastaa? Ehkä siitä miehestäkin tulisi hyvä rakastaja tai voisitte vähentää seksin ja lisätä vain muuta läheisyyttä - tai jopa seksikin alkaisi sinullekin maistua - jos avaisit sen kauniin suusi. Toki jos ei halua niin ei halua, mutta en tajua tuota logiikkaa olla puhumatta asioista ja edes yrittää. Siinä tulee paha mieli sekä sinulle, että miehelle.
Ei ihme, että ihmisten parisuhdeongelmat ovat nykyään ihan valtavia ja sitten toinen puolisko kirjoittaa tänne palstalle ennemmin tai myöhemmin "mitä tehdä kun parisuhteessa ongelmia!!". Helpointa on syyttää mediaa "kun seksi sitä ja seksi tuota", mutta oiskohan mahdollista että ne ongelmat ja omat asenteet on jossain syvemmällä kuin mitä media tuputtaa.. Eli jos seksi maistuu paskalle, niin pitääkö sitä syödä vaikka joka tuutissa siitä puhutaan? No ei. Sitä seksimediaa ei tarvitse katsoa ja lukea, mutta totta on että sitä on aika paljon esillä ja liikaa minunkin mielestä. Mutta omia aivojaan saa käyttää yhä ja kannattaa toki miettiä sitäkin, että miksi ottaa sen median kamalan henkilökohtaisesti.
Toki seksiin ei voi pakottaa tietenkään eikä sitä väenväkisin pidä edes harrastaa, mutta silloin kun se ei maistu hyvälle, niin pitäisi taas avata se suu ja keksiä kompromissi joka molemmille on hyvä.
Mun orgasmi ei tule tekemällä (ainoastaan omin käsin) enkä ole siis orgasmikeskeinen, koska nautin seksistä muutenkin sen tuoman läheisyyden vuoksi ja sen jälkeinen köllöttely ja keskustelu mikä oli hyvää ja mikä ei on aina yhtä antoisaa. Ei seksi pidä olla suorituskeskeistä jonka pääosassa on Iso O. Ja seksi on muutakin kuin orgasmeja. Ja se että tykkään seksistä, niin en ole antanut ensimmäisillä enkä toisillakaan treffeillä ja pidän toosastani huolta. Mutta minusta seksi kuuluu parisuhteeseen edes jossain muodossa.
Vastaan ohiksena. Miksi ihmeessä vastaaja olisi törkeä? Sinä kirjoitat pitkän listan asioita joita sinun mielestäsi hyvässä parisuhteessa on. Ne ovat vain sinun mielipiteitäsi. Se ettei tuon jolle vastaasit koe samana asioita, ei ole törkeää, vaan sinun ahdasmielisyyttäsi.
Jokainen ottaa median miten haluaa, luulisi. Mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että se sinun ajatuksesi on oikea ja muiden kuuluu pyrkiä siihen? Muita saattaa häiritä se 30 sekunnin välein pakko kanavan vaihto ellei halua kokoajan katsella seksiin viittaavaan. Miksei sitä saisi sanoa?
Itse sanoisin, ettei muiden mielipiteiden perässä kannata juosta. Ei miehen, eikä varsinkaan sinunlaisten kirjoittajien. Noiden naisten tilanne on surullinen. Joutuvat alistumaan, jostain syystä (omasta, toisten, miehen?) seksiin, jota eivät haluaisi. Se , että yrittävät vielä enemmän miellyttää muita, pahentaa vain heidän omaa elämäänsä.
Mikset avaa suuta, mikset avaa reisiäsi, mikset taivu 90 asteeseen, mikset puhu? Mikseivät kysyisi haluanko oikeasti elää loppu elämäni näin? Nuorena varsinkin tuntuu siltä kuinka haluaisi puolison. Mutta kaikki huonossa suhteessa olleet sanovat kuinka on parempi olla ilman, kuin elää pakottamisen ja painostuksen alla parisuhteessa.
Ehkä näiden naisten kannattaisi siirtää nuo miehet friendzonelle?
Kokeilla miltä tuntuu, kun ei joudu itseään pakottamaan seksuaalisiin tekoihin, joihin ei halua osallistua. Millaista on kun ei joudu pakottamaan itseään pitämään seksistä, vaikkei oikeasti pidä.
No tuskinpa on enää 80-vuotisille niin kaikenkattava pakkomielle nykyäänkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän olet saanut päähäsi etten ole sanonut? Kyllä, olen sanonut ja useasti, olen sanonut nätisti ja äkäisesti, olen työntänyt kädet pois. Mutta kun ei auta. Kun "kaikki naiset tykkää" kun "mä niin haluan" . Tämä on tullut taannoisen lyhyen eron jälkeen, palasimme yhteen mutta taitaa tulla lopullinen ero nyt tällä kertaa. Muuten olisi hyvä, mutta inhottaa sen itsepintaisuus ja itsekeskeisyys. Kai se on parempi jättää kuin lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan ohiksena. Miksi ihmeessä vastaaja olisi törkeä? Sinä kirjoitat pitkän listan asioita joita sinun mielestäsi hyvässä parisuhteessa on. Ne ovat vain sinun mielipiteitäsi. Se ettei tuon jolle vastaasit koe samana asioita, ei ole törkeää, vaan sinun ahdasmielisyyttäsi.
Jokainen ottaa median miten haluaa, luulisi. Mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että se sinun ajatuksesi on oikea ja muiden kuuluu pyrkiä siihen? Muita saattaa häiritä se 30 sekunnin välein pakko kanavan vaihto ellei halua kokoajan katsella seksiin viittaavaan. Miksei sitä saisi sanoa?
Itse sanoisin, ettei muiden mielipiteiden perässä kannata juosta. Ei miehen, eikä varsinkaan sinunlaisten kirjoittajien. Noiden naisten tilanne on surullinen. Joutuvat alistumaan, jostain syystä (omasta, toisten, miehen?) seksiin, jota eivät haluaisi. Se , että yrittävät vielä enemmän miellyttää muita, pahentaa vain heidän omaa elämäänsä.
Mikset avaa suuta, mikset avaa reisiäsi, mikset taivu 90 asteeseen, mikset puhu? Mikseivät kysyisi haluanko oikeasti elää loppu elämäni näin? Nuorena varsinkin tuntuu siltä kuinka haluaisi puolison. Mutta kaikki huonossa suhteessa olleet sanovat kuinka on parempi olla ilman, kuin elää pakottamisen ja painostuksen alla parisuhteessa.
Ehkä näiden naisten kannattaisi siirtää nuo miehet friendzonelle?
Kokeilla miltä tuntuu, kun ei joudu itseään pakottamaan seksuaalisiin tekoihin, joihin ei halua osallistua. Millaista on kun ei joudu pakottamaan itseään pitämään seksistä, vaikkei oikeasti pidä.
Kiitos vastauksestasi ja myötäelämisestäsi. On tosiaan vaikeaa pakottaa itseään tekemään asioita, jotka sattuvat, ovat ällöttäviä tai muuten hankalia - ja vielä näytellä, että tää on mahtavaa, lisää tätä. Aviomiestä on kuitenkin vaikea siirtää friendzonelle. Tää mun ongelma perustuu niihin asioihin, että olen aina väsynyt ja en todellakaan nauti siitä, että alapäätäni hinkataan millään. Esimerkkinä: Harva mies nauttii, jos haluan joka ilta hinkata peukalollani heidän poskensa sisäpintaa 1/2 h ja heidän pitäisi vielä näytellä nauttivansa.
Mieheni on lisäksi tunnekylmä, en saa häneltä koskaan empatiaa osakseni. Koskettaa hän ei osaa muuten kuin seksuaalisesti. Ja minä kun tarvitsisin aitoja halauksia ja lähtöpusuja.
Oon miettiny, että yleisesti pulma varmaan kumpuaa siitä, että miehet saavat lähestulkoon aina orkun, joka ilmeisesti tuntuu taivaalliselta, paremmalta kuin tumputtamalla. Muutenhan ihmiset kuolisivat sukupuuttoon. Naiset ovat taas suuntautuneet lapsiin, joilta saavat ja joille antavat paljon hellyyttä päivän mittaan. Useimmat naiset eivät saa orkkua miehen kanssa tai orkku on laimea, ja tuskin moni nainen oikeasti nauttii munan imemisestä tai muusta miehen alapään hoitelusta. Puhun nyt siis naisista, jotka ovat olleet saman miehen kanssa ainakin 10 v ja joilla on lapsia. Uusi, pari v kestänyt parisuhdehan on meinaan ihan eri asia :)
T. 63
Mulla on aika paljon kokemusta naisista ja minusta on ihan hiukkasen väärin, että omaan seksielämäänsä tympääntynyt yleistää kanssasisarensa sanoilla "useimmat" ja "tuskin monikaan".
Se on vaan niin, että hyvää ja tasapainoista seksielämää on aika vaikea lähteä huutelemaan työpaikan kahvipöytään tai edes tehdä anonyymiä aloitusta aiheesta. Minä olen ainakin yllättynyt kuinka PALJON 30+ naiset ovat niin yleisesti ottaneet oman seksuaalisuutensa haltuun. Miettineet niitä ongelmia mitä on ollut, mihin olisi voinut itse vaikuttaa ja se pääasia - tehneet niille jotain. On opeteltu väkisin tekemään se ensimmäinen orgasmi koskaan itse. On tehty jotain sille asialle, mihin ei ole itsessä oltu tyytyväisiä. Opittu hyväksymään itsensä. Ja opeteltu sanomaan asiat rakentavasti ja ymmärretty esim. että kiellot eivät ole opastamista. Totta kai jokainen toki määrittää omat rajansa, mistä pidetään kiinni.
Jokainen mies ja nainen nauttii seksistä eniten, kun tuntee itsensä halutuksi. Ja silloin se antava osapuoli ei koe sitä miksikään helvetin työsuoritukseksi. Oikeasti säälittää molemmat osapuolet jos tippa silmässä pitää lutkuttaa.
Puhukaa saatana toisillenne.
Just tajusin että mun kannattaa kehittää seksiin pakkomielle, koska se on terveellistä ja koska pysyn paremmin hoikkana, syöden terveellistä vegaaniruokaa, kun aattelen että mies himoitsee mua useammin kun pysyttelen hoikkana.
Aiemmin en saanut tarpeeksi seksiä, johon tyydyin ja aloin halutakin vähemmän, ja lihoin, koska tyydytin mun himoja ruoan tuomalla mielihyvällä sitten. Ja mies halusi entistä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Just tajusin että mun kannattaa kehittää seksiin pakkomielle, koska se on terveellistä ja koska pysyn paremmin hoikkana, syöden terveellistä vegaaniruokaa, kun aattelen että mies himoitsee mua useammin kun pysyttelen hoikkana.
Aiemmin en saanut tarpeeksi seksiä, johon tyydyin ja aloin halutakin vähemmän, ja lihoin, koska tyydytin mun himoja ruoan tuomalla mielihyvällä sitten. Ja mies halusi entistä vähemmän.
Ja koska rakastan miestäni niin haluan pysyä häntä JA ennenkaikkea itseäni varten hoikkana. Se nyt vaan on niin, että monet naiset vetävät herneet nenään uhriutumalla kun he ajattelevat jotenkin että ollakseen valtaväestön mielestä kuuma, täytyisi heidän MUITA varten kituutusdieetillä laihduttaa tikuksi. Tämä ei ole näin. Syö mielin määrin hedelmää ja kasvista, ja syö TARPEEEEKSI niitä, niin laihdut ilman mitään vaivaa.
Hehe.
Miten niin nykyään? Aiva rivoja kuvia oli maalailtu jo antiikin Kreikan purnukoihin. Väitän, että nussiminen ja syöminen ovat kiinnostaneet ihmisiä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun mies on aivan vitun vihainen, jos ei saa ainakin kerran viikkoon. Siihen ei mikään median levittämä seksi vaikuta.
Ja sinä kiltisti annat? Miksi ihmeessä ihmiset valitsevat tällaisen kynnysmaton roolin?
Ei vastaaja sanonut, että olisi antanut vastentahtoisesti kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
....
Jokainen mies ja nainen nauttii seksistä eniten, kun tuntee itsensä halutuksi. Ja silloin se antava osapuoli ei koe sitä miksikään helvetin työsuoritukseksi. Oikeasti säälittää molemmat osapuolet jos tippa silmässä pitää lutkuttaa.
...
Onko seksi pakkomielle? Jo aloituksen kysymys on asenteellinen. Monessa viestissä on sisäänrakennettu ajatus, että seksielämä kuulu suhteen alkuun, jota harrastetaan, jotta saadaan lapset ja sitten sitä ei enää harrasteta, ellei elämä ja maailma ole täydellinen (ei väsymystä, ei stressiä, koti tiptop, lapset tiptop, omat ja lasten harrastukset on suoritettu, työasiat on kunnossa jne jne).
Miehenä en kykene myöskään ymmärtämään ajattelua, että median/yhteiskunnan tyrkyttävä seksuaalisuus tukahduttaa ne seksihalut. Ei se hitto minun vikani ole, että naistenlehdet ovat täynnä seksi sitä ja tätä ja mainokset rohkeampia kuin porno kevytpornolehdissä 30 vuotta sitten.
Seksiin tai oikeammin sen odotteluun tulee pakkomielteenomaisia piirteitä, jos sitä ei juurikaan ole, mutta sitä haluaisi olevan.
Elämä alkaa rytmittymään seksin mahdollisuuden mukaan ja ajattelu muuttuu semmoiseksi, että alkaa peilaamaan miten joku tapahtuma vaikuttaa mahdollisuuteen, että seksiä voisi olla. Ei, en ole seksihullu, vain väsynyt vuosikausien tilanteeseen.
Esimerkiksi tänään, kuten niin monena muunakin päivänä minulle olisi tarvetta rakastella. Kokea olla haluttu ja saada fyysistä nautintoa. Armotonta stressiä ja painetta työn takia. Painetta ja stressiä lisää sitten se, että ihan turha oikeasti kuvitella, että vaimo haluaisi rakastella. Sen tiesi jo muutenkin, mutta sen lisäksi oli jo aamulla "väsynyt". Ei mitään haluja lähteä kotiin ja kotonakin varmaan pitää valvoa niin pitkään, että varmasti väsyttää kun petiin menee.
Tässä kun sitten odotellaan seuraavaa "rakasteluaikaikkunaa" niin kaikenlaisia ajatuksia ja tuntemuksia varastoituu.
Vierailija kirjoitti:
No yäk. Etsiikö miehet nykyään jotain huoria, joilta irtoaa helposti?
Onko siis niin, että huorien inhottavuus ei olekkaan ihmiskauppa-aspektissa, vaan siinä, että kirkkoveneen markkina-arvo kokee inflaation?
VierailijaOnneksi en ole enää etsijävaiheessa. Minä antaisin ennemmin ymmärtää, että jossain vaiheessa saat, mutta hyvää kannattaa odottaa ja tutustuminenkin on suotavaa. Jos se mies häippää heti jonkun helpon perään, niin OK sitten. En ole pelkkä seksinukke.[/quote kirjoitti:
Entäpä jos mies haluaisikin aknssasi parisuhteen, mutta ei seksiä. Tuntisitko itsesi halveksutuksi? "Ei hyvä kelpaa"
Minusta seksiä ja rakastamista ei pitäisi niputtaa yhteen. Rakkaus on tunne ja seksi on teko. Kyllä ihminen voi rakastaa paljonkin ilman ainoatakaan tekoa. Eikä monessa aktissa ole rakkautta edes nimeksi. Ihan yhtä paljon vaikka kuorimalla toiselle omena, voi tuoda toiselle esiin omaa rakkautta.
Tunne siitä, että nykyisin seksi on pakkomielle tulee juuri tästä syyllistämisestä. Jos et suostu seksiin, et rakasta tarpeeksi tai oikealla tavalla. Moni taas ajattelisi, että jos en rakastaisi sinua, en jaksaisi kerätä ja pestä likaisia sukkiasi. En vaan halua hinkata sukupuolielimiä yhteen, mutta rakastan seuraasi ja asioita joita tehdään yhdessä. Mutta aina tulee näitä, jotka aloittavat syyllistämään, ettei se riitä ollakseen hyvä parisuhde. Teidän on pakko harrastaa seksiä, muuten teidän kuuluu erota. Muuten olette vain kavereita, eikä sellainen sovi. Pitää olla seksiä ja seksiä ja seksiä, vaikka olisi onnellinen toisen kanssa ilmankin.
Syntyvyyden kannalta seksin puute on huono asia. Mutta yksilön tasolla se ei välttämättä haittaa yhtään. Monet, varsinkin naiset alkavat olla lopen kyllästyneitä ajatukseen, että heidän tarkoituksensa on vain tyydyttää jotain tarpeita toiselle. Pahimmillaan juuri tuolla painostuksella tyyliin, "jos rakastat, niin annat seksiä".
Nykyisin naisen ei tarvitse taloudellisten asioiden takia tyydyttää enää ketään. Ja mielihyväkin saadaan muualta, kuten ruuasta, netistä, matkoilta, kauneudesta, urheilusta, telkusta, ystäviltä, jotka monesti voittavat sen painostamalla pakotetun seksin sata nolla.
HIENO KIRJOITUS, KIITOS :) !!
Paitsi ihan soopaa että voi rakastaa ilman yhtäkään tekoa! Se on itserakkautta silloin, koska jos rakastaa toista niin sen osoittaa teoilla. Sanat on pelkkää ääntä tyhjyydessä.
Miksei voisi? Rakkaus kuten viha ovat tunteita. Ei rakastaminen vaadi tekoja, sen enempää kuin vihaaminenkaan. Mutta jos rakkauttaan haluaa ilmaista teoillaan, niin kumman niitä tekoja kuuluu tehdä. Rakastuneen vai rakkauden kohteen?
Ei se ole rakkautta, jos painostaa rakkauden kohdetta johonkin (seksiin, syömään, laihduttamaan, tienaamaan, maksamaan jne.), mitä hän ei halua. Se on painostamista.
Eikä sekään ole rakkautta, jos vaati puolisoaan todistamaan hänen rakkauttaan seksillä, rahalla, kotitöillä jne.. Se on kiristämistä ja vaatimista.
Se on totta, ettei sanat ole rakkautta, jos teot ovat ristiriidassa niiden kanssa.