Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram TÄRKEÄÄ

Tyhmyri
12.02.2017 |

Voinko tehdä instagramiin tilin ilman että se yhdistäisi jotenkin facebookkiin tai että facekaverit näkisivät tiliäni? Ja vielä näkyykö se muille ketä seuraan instagramissa ??? Toivon selkeitä asiallisia vastauksia kiitos :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis joku vastakaa varmaan kaikki tietää vastauksen kysymyksiini ?

Vierailija
2/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein tilin ja haluaisin sen pysyvän salaisena tilinä ja se ehdottaa kokoajan Facebook kavereita seurattavaiksi niin ei kai se näy facebookissa se mun tili? Ja näkeekö ne kenen sivulla käyn että kävin kyyläämässä ?

Vierailija
4/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella se linkkaa tilin suoraan Facebookin välityksellä kavereille? Ärsyttää itseänikin..

Vierailija
5/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä. Instagram-kuvasi eivät näy Facebookissa, ellet itse yhdistä tilejä Instagramin asetuksista.

Vierailija
6/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella se linkkaa tilin suoraan Facebookin välityksellä kavereille? Ärsyttää itseänikin..

Instagram ja Facebook on saman firman omistuksessa, joten niillä on luonnollisesti mahdollisimman paljon yhdistämismahdollisuuksia. Tilin voi laittaa yksityiseksi, jos ei halua Facebook-kavereiden näkevän kuviasi omien Instagramiensa välityksellä.

Vierailija
7/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tein tilin ja haluaisin sen pysyvän salaisena tilinä ja se ehdottaa kokoajan Facebook kavereita seurattavaiksi niin ei kai se näy facebookissa se mun tili? Ja näkeekö ne kenen sivulla käyn että kävin kyyläämässä ?

Insta vaan ehottaa sulle ja muille instassa olevia Facekavereita. Ei kukaan nää kenen profiilissa on käyny, jos et kuvista tykkäile. Haluaisin kans tietää miten instan ja facen kytköksen sais katkastua.

Vierailija
8/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä. Instagram-kuvasi eivät näy Facebookissa, ellet itse yhdistä tilejä Instagramin asetuksista.

Mutta miten instan saa kokonaan erilliseks, ettei se ehottele mulle mun facekavereita eikä toisinpäin. Mulla jopa eri sähköpostiosotteet näissä sovelluksissa. Minkä tiedon perusteella insta kytkee sut tiettyyn faceprofiiliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi