Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs kun mies haluaa naimisiin mutta minä en?

Vierailija
12.02.2017 |

Itselläni on rankka avioero takana. Nyt elämä hymyilee ja nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä pari vuotta. Kaikki toimii hyvin ja rakastan häntä kovin. Nyt hän on kosinut ja minä en halua enää naimisiin. En koe tarvitsevani sormusta ollakseni yhtä sitoutunut mitä nyt. Miestäni tämä loukkaa ja hän haluaisi naimisiin. Minua ahdistaa koko ajatus. Mitä ihmettä tässä tulisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lupasin vastaavassa tilanteessa miehelle mennä hänen kanssa kihloihin sillä ehdolla että ei mennä koskaan naimisiin.

Vierailija
2/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitte, miksi mies haluaa naimisiin ja miksi sinä et halua, ja voisitteko löytää jonkinlaisen yhteisen sävelen tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että hääkakku on kaikkien lihottavinta maailmassa ja aiheuttaa myös emättimen kuivumista.

Vierailija
4/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta tarpeeksi. 

Vierailija
5/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa naimisiin... Miksi?

Vierailija
6/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että vaikka rakastat häntä, uusi avioliitto avioeron jälkeen ahdistaa sinua. Että tarvitset aikaa ainakin joitain vuosia.

Vierailija
7/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele miehesi kanssa. Se lienee paras vaihtoehto tässä tilanteessa. Jos hän suuttuu (tai jotain muuta) hän ei kunnioita sinua tarpeeksi ymmärtääkseen tilanteesi. Tiedät kyllä mitä sanoa hänelle, älä valehtele, mutta älä kerro liian rehellisesti, se satuttaa. Kerro vain miltä se kuulostaa sinun mielestäsi. Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä ei sitten tahtotilat kohtaa eikä mennä naimisiin. Suomessa naimisiin mennään vain silloin, kun kumpikin sitä tahtoo. Hyvin yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan