Kumppanin etsintä ja pitkään sinkkuna olleet suorittajat
Erosin pitkästä liitosta ja nautin aikani sinkkuudesta ja vapudesta tehdä, mitä mieleen juolahtaa. Viime keväänä päätin, että nyt saa riittää ja aktivoiduin kumppanin etsinnässä.
Kivoja ja mielenkiintoisia ihmisiä olen tavannut ja saanut myös uusia ystäviä. Eniten ehkä olen ihmetellyt sellaisia vuosia sinkkuna olleita naisia, jotka ovat muokanneet elämästään sellaista, ettei sinne enää kumppania oikein mahdu, vaikka seuraa näennäisesti hakevatkin.
Kommentit (11)
En nyt oikein ymmärrä, eikö oma elämä kuulukin tehdä itselle sopivaksi. Olisi ihan hullu ajatus muokata elämäänsä mahdollista tulevaa kumppania varten.
Vierailija kirjoitti:
No ihan samaa voi sanoa miehistä. Kolme vuotta ehdin olla välissä suhteessa, kun menin takaisin tinderiin, niin 80% samoja miehiä siellä oli edelleen; samoilla kuvilla ja teksteillä suurin osa, eli oletettavasti ei oltu edes poistuttu sieltä välissä. Ihmettelen.
Tinderin omien tilastojen mukaan 50% Tinderin mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. Eli ei siis ole mikään ihme, että siellä keikkuu ne samat profiilit vuodesta toiseen 😂
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä, eikö oma elämä kuulukin tehdä itselle sopivaksi. Olisi ihan hullu ajatus muokata elämäänsä mahdollista tulevaa kumppania varten.
Kaiken pitää lähteä halusta kehittyä oman itsensä takia sillä se tuottaa parhaiten tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta jos kalenteri on täynnä aamusta iltaan, niin missä vaiheessa sen kumppanin kanssa ehtii viettää aikaa tai ylipäätään edes tutustua? Mitään kirje- tai viestittelykaveria en etsi, jonka kanssa illalla vaihtaa päivän kuulumiset whatsapissa, vaan ihmistä, joka ehtii ja haluaa tehdä asioita yhdessä kanssani. Se ei ole minusta mikään suhde, jos joka toinen viikonloppu käydään yhdessä kävelyllä ja joskus saatetan tavata, jos keskiviikon jumppatunti onkin peruttu. Joskus olisi kiva vaan olla yhdessä, suunnittelematta seuravan päivän ohjelmaa ja tekemättä mitään sen ihmeempää. Olla vaan kotona ja tehdä pieniä asioita.
En ole muuttamassa heti saman katon alle, mutta kyllähän sitä nyt muitakin harmaan sävyjä on kuin koko ajan - ei koskaan yhdessä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken pitää lähteä halusta kehittyä oman itsensä takia sillä se tuottaa parhaiten tulosta.
Öö, mä haluan kehittää parisuhdetta oman itseni takia.
Tapasin naisen, joa kertoi pelkävänsä yksinäisyyttä. Sen vuoksi kai hänellä oli joka päivälle jotain sioin kun lapset olivat isällään. Ja kun olivat äidillään, niin silloin keskityttiin äitinä olemiseen ja lasten kanssa puuhailuun. Suhdetta ei syntynyt, mutta kaverina hän halusi jatkaa, jottei tarvitsisi olla yksin kun lapset ovat isän luona ja illalle ei ole sovittua menoa tai harrastusta.
Suorittavat yrittävät usein täyttää sisällään olevaa tyhjiötä sillä suorittamisella. Ja puuhata koko ajan jotain, ettei ole esim aikaa miettiä sitä kumppanin puutetta ja yksinäisyyttä. Yksi vaihdevuosi-ikäinen nainen kertoi minulle, ettei saa muuten nukuttua yöllä kuin uuvuttamalla itsensä tekemällä 16h päivässä kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Suorittavat yrittävät usein täyttää sisällään olevaa tyhjiötä sillä suorittamisella. Ja puuhata koko ajan jotain, ettei ole esim aikaa miettiä sitä kumppanin puutetta ja yksinäisyyttä. Yksi vaihdevuosi-ikäinen nainen kertoi minulle, ettei saa muuten nukuttua yöllä kuin uuvuttamalla itsensä tekemällä 16h päivässä kaikenlaista.
Tämä. Täällä yksi samanlainen vaihdevuosi-ikäinen nainen. Harrastuksia on pilvin pimein ja teen myös ylitöitä usein. Jotenkin se yksinäisyys pitää peittää tai piilottaa. Se kumppani olis kiva, mutta kun ei ole, niin ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta jos kalenteri on täynnä aamusta iltaan, niin missä vaiheessa sen kumppanin kanssa ehtii viettää aikaa tai ylipäätään edes tutustua? Mitään kirje- tai viestittelykaveria en etsi, jonka kanssa illalla vaihtaa päivän kuulumiset whatsapissa, vaan ihmistä, joka ehtii ja haluaa tehdä asioita yhdessä kanssani. Se ei ole minusta mikään suhde, jos joka toinen viikonloppu käydään yhdessä kävelyllä ja joskus saatetan tavata, jos keskiviikon jumppatunti onkin peruttu. Joskus olisi kiva vaan olla yhdessä, suunnittelematta seuravan päivän ohjelmaa ja tekemättä mitään sen ihmeempää. Olla vaan kotona ja tehdä pieniä asioita.
En ole muuttamassa heti saman katon alle, mutta kyllähän sitä nyt muitakin harmaan
Teen tilaa, kun suhde vakiintuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole muuttamassa heti saman kat
Ei tehnyt tilaa minunkaan naisystäväni. Yhdeksän kuukautta roikotti löysässä hirressä kun minä olin kärsivällinen ja annoin aikaa. Sitten kun lopulta sanoin, ettei tällainen satunnainen tapailusuhde riitä minulle, niin myönsi että on epäreilua minua kohtaan ja pisti poikki.
No ihan samaa voi sanoa miehistä. Kolme vuotta ehdin olla välissä suhteessa, kun menin takaisin tinderiin, niin 80% samoja miehiä siellä oli edelleen; samoilla kuvilla ja teksteillä suurin osa, eli oletettavasti ei oltu edes poistuttu sieltä välissä. Ihmettelen.