Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rimakauhua ja rakkautta maikkarilla klo 21

Vierailija
12.02.2017 |

Tänään alkaa siis sarjan uudet jaksot. Aiotko katsoa? Itse olen aina pitänyt sarjasta sen aitouden takia. Kuvataan perus arkea mielenkiintoisesti.

Olen nähnyt jo muutaman mainoksen uudesta kaudesta ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Tavallaan harmittaa, kun symppistä Rachelia ei näe kokoonpanossa enää. Harmittaakohan näyttelijää itseään, kun ei pääse mukaan verestelemään muistoja?

Adamin ja Jennyn näyttelijät näyttivät vanhemmilta versioilta itsestään, kun taas muut näyttivät mielestäni ehkä vähän leikellyiltä. Varsinkin Karenin näyttelijä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka sen Peten tyttären isä on?

Vierailija
22/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennyn Amerikan pomo, kuudennella kaudella palasi Rachelin hautajaisiin viimeisillään raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennyn Amerikan pomo, kuudennella kaudella palasi Rachelin hautajaisiin viimeisillään raskaana.

Oho!

Vierailija
24/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan huolehdin: sarja on edelleen täyttä timanttia! Muistuttakaa taas ensi sunnuntaina ettei unohdu!

Vierailija
25/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione Norris ei näytä leikellyltä! Terveeltä ja hyvin säilyneeltä. Hyvä jakso oli. Miten mahtaa kulkea Singaporen nuorikon kanssa? Veikkaan että isyys voittaa uuden rakkauden.

Vierailija
26/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robyn oli kamala.

Vierailija
27/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiinkö Peten ja Jennyn palaaminen yhteen sillon aiemmin, Jon jälkeen...? En muista yhtään et olisivat palanneet yhteen.

Vierailija
28/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Karenin ja Davidin poika oli? Josh tai joku...

Vierailija
29/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiinkö Peten ja Jennyn palaaminen yhteen sillon aiemmin, Jon jälkeen...? En muista yhtään et olisivat palanneet yhteen.

Loppuu siihen että Jenny muuttaa Peten luo koska on taas työtön ja koditon, ja myöhemmin Jenny sanoo Petelle sohvalla että kaikki tulevat olettamaan Peten olevan vauvan isä.

Vierailija
30/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Karenin ja Davidin poika oli? Josh tai joku...

Spoiler alert: 

on reppureissaamassa Euroopassa, nähdään viimeisessä jaksossa.

Vierailija
31/61 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuu siihen että Jenny muuttaa Peten luo koska on taas työtön ja koditon, ja myöhemmin Jenny sanoo Petelle sohvalla että kaikki tulevat olettamaan Peten olevan vauvan isä.

Ok, kiitti tästä!

Vierailija
32/61 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan huolehdin: sarja on edelleen täyttä timanttia! Muistuttakaa taas ensi sunnuntaina ettei unohdu!

Jaksot näkee myös Katsomosta.

Vierailija
33/61 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm vähän toisti itseään tää nyt, Petellä oli ihan sama juonikuvio. Naimisiin lyhyen tuntemisen jälkeen itseeä nuoremman rikkaan miehen tyttären kanssa. :D

Vierailija
34/61 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen hoiteissa se Adamin poika ollut, jos Adam on viimeiset 14 vuotta tehnyt töitä maailmalla?

Vierailija
35/61 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa ihan hyvältä ainakin tähän asti. Ainut mikä hieman ihmetytti jo viime viikolla, oli se Adamin vuokraemäntä, joka on mielestäni vähän liian tuttu Adamin kanssa, vaikka ovat tunteneet vain pari viikkoa. Osti viime jaksossa sille häälahjankin ja totesi ettei tunne Angelaa niin hyvin, tosin ei Adamkaan. Nyt juttelivat Adamin kämpillä kuin vanhatkin ystävät. Mutta muuten vaikuttaa hyvältä, hahmot vaikuttaa ihan samanlaisilta kuin ennenkin.

Vierailija
36/61 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Matthew <3 Ellen, puppy love, ihan Karenin silmien alla.

Ja jonkun mielestä tämä on hyvä sarja, kun on "niin aito ja todenmukainen, tavallista elämää".

Minusta sarja on hyvin tehty ja hyvät näyttelijät. Mutta kässäri on aika epäuskottava. Tavallisuus olisi suurelle osalle katsojia liian tylsää, siksi nousee esiin uusia juonenkäänteitä ja henkilöt käyttäytyvät epätodennäköisesti.

Vaikka kukas minä olen sanomaan. Omasta elämästäni jos tehtäisiin elokuva/sarja, ei sitä kukaan uskoisi todeksi. ;-D

Vierailija
37/61 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan jakson olin vähän pettynyt, mutta 2. ja 3.jaksot ovat olleet sitä vanhaa rimistä. Tykkään Peten ja sen vanhan miehen Harry(?) välisestä suhteesta.

Vierailija
38/61 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut melko outoja kohtauksia.

Pete tukehduttamassa vanhusta tyynyllä.

Adam puhumassa sekopäisiä juttuja Jennyn ahdistelijalle. Ja jälkikäteen Adam ja Jenny puhumassa kiihottumisestaan.

Vierailija
39/61 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen sarja kun itse on vanhentunut sarjan kanssa samaan tahtiin.

Vierailija
40/61 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt sarjasta silloin eka kerralla. Nyt oon ihan myyty. Yks niitä harvoja syitä avata koko toosaa. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi