Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rimakauhua ja rakkautta maikkarilla klo 21

Vierailija
12.02.2017 |

Tänään alkaa siis sarjan uudet jaksot. Aiotko katsoa? Itse olen aina pitänyt sarjasta sen aitouden takia. Kuvataan perus arkea mielenkiintoisesti.

Olen nähnyt jo muutaman mainoksen uudesta kaudesta ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Tavallaan harmittaa, kun symppistä Rachelia ei näe kokoonpanossa enää. Harmittaakohan näyttelijää itseään, kun ei pääse mukaan verestelemään muistoja?

Adamin ja Jennyn näyttelijät näyttivät vanhemmilta versioilta itsestään, kun taas muut näyttivät mielestäni ehkä vähän leikellyiltä. Varsinkin Karenin näyttelijä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vain kaksi viimeistä jaksoa oli tuttua rimis tasoa. Pääsivät "vauhtiin" vasta myöhään. Toivotaan että uusi kausi jatkaa tuolla otteella, mikä noissa viimeisissä jaksoissa oli. Ymmärrän kyllä, että siinä toiseksi viimeisessä jaksossa päästiin aidon läsnä olemisen tasolle, koska siinä kulissit tipahtavat, ja tavallaan haluttiin sitä korostaa myös tuolla tavalla. Mutta silti olisi ollut kiva, että se vereslihainen läsnä oleva näytteleminen olisi ollut jo aikaisemmin mukana.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme