Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaisia naisia vielä olemassa? Haluaisin naisystäväksi naisen, joka...

Vierailija
12.02.2017 |

Tietää paikkansa, kunnioittaa minua, tekee ruuat ja kotityöt. Antaa seksiä aina pyydettäessä, mielellään tekee myös aloitteita. Pukeutuu naisellisesti, korkokenkiä, hameita ja mekkoja. Ajelee kaikki muut karvat paitsi hiukset, ripset ja kulmakarvat. (hiusten tulee olla pitkät ja mielellään vaaleat)

Löytyykö tällaisia vielä vai onko nykyajan naiset pilattu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioituksen tulee olla molemminpuolista.

Vierailija
2/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ja se ihminen, joka on "pilattu" löytyy ihan sieltä peiliin katsomalla, AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, yleensä haluavat rikkaan ja kuuluisan miehen.

Vierailija
4/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams...

Vierailija
5/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten tulet noissa listatuissa vaatimuksissa vastaan, AP? Sinulla on jännä tyyli ilmaista henkilökohtaiset mieltymyksesi, vrt. "hiusten tulee olla pitkät ja mielellään vaaleat". Todennäköisesti nimittäin kuvailemasi naisen vastaavalla listalla miehen ominaisuuksista on esim. "miehellä tulee olla keskivertoa isompi penis, hyvät seksitaidot, ja hänen on oltava venäläinen miljardööri".

Ihmissuhteet eivät ole ostoslista, jonka mukaan sinä valkkaat kumppanin ominaisuudet, AP. Tulet jäämään loppuiäksesi yksin.

Vierailija
6/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Ota minuun yhteyttä vaikka sähköpostiini, niin sovitaan treffit ;)

pervo-pertti55v@vedätys.fi

Vierailija
7/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki löytyy. Kas kun naiset nykyään tietävät paikkansa, joka on ihmis- eikä orjakunnan joukossa. Jos haluat teoksen aidon ihmisen sijaan, maksa siitä. Jonkun masokistin tietysti voit löytää, joka lähtee matkaasi ilmankin, mutta sellainenkin viime kädessä on projektissa tyydyttämässä itseään. Eli hän saattaa yllättäen todeta, että sinä et osaa omaa rooliasi, ja saat lemput.

Kestäisitkö sen? Jos et, suosittelen sittenkin, että käsittelet turvattomuudentunteesi etkä ripusta turvallisuuttasi toisen ihmisen alistamisen varaan.

Vierailija
8/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla sulle se nainen. Saat vaatia multa kaiken ton mitä toivoit alotusviestissä. Ja mun ainoa vastavaatimus on että huolehdit et mulla on 7 numeroinen summa jatkuvasti käyttötilillä.

Vierailija
9/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä trolli. Tai ap syntynyt venäläiseksi öljymiljardööriksi, mutta vain henkisesti.

Vierailija
10/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikka näyttäisit Ryan Goslingilta. Miksi haluaisin palvella jotain isoa vauvaa, kun yksin on mukavampaa.

Vierailija
11/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy thaimaassa.

Vierailija
12/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse valmis elättämään minut? Enkä tarkoita kaksiota konalassa, perunaa ja jauhelihaa, vaan keskimääräistä parempaa tulotasoa ja vapaata shoppailu- yms. rahaa, mielellään omat luottokortit tileihisi. Sitten voisin harkita.

Vierailija
13/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy tietenkin, mutta tuollaiset naiset eivät huoli sinun laistasi lihavaa, lyhyttä, pienituloista sovinistia. Tuskin huolii kukaan muukaan.

Vierailija
14/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, jos sulla on massia/kuuluisuutta/miesmallin ulkonäkö. Tuollainen nainen vaatii sinulta ennenkaikkea fyrkkaa ja turvatun tulevaisuuden, jos hänen täytyy olla esim. kotiäitinä lapsillesi, eikä ehdi luomaan omaa uraa.

Eli: mitä SINULLA on tarjota kauniille, nuorelle naiselle, jotta hän olisi halukas tuollaiseen diiliin?

Jos olet keskiverto pulliainen, ei sinulla ole toivoakaan.

Vierailija
15/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietää paikkansa, kunnioittaa minua" Nämä on toisensa poissulkevia vaatimuksia.

Vierailija
16/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni urallaan menestynyt, kovatuloinen mies, haluaa loppepeleissä vaimokseen ap:n kuvaileman bimbon? Kuvittelisin että tällaiset miehet, joilla olisi edellytykset kyseenlainen bimbo saada, kiinnostuvat ennemmin älykkäistä uranaisista, joilla on muitakin tavoitteita elämässään kuin päästä miehen elätiksi.

Vierailija
17/17 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää paikkansa, kunnioittaa minua, tekee ruuat ja kotityöt. Antaa seksiä aina pyydettäessä, mielellään tekee myös aloitteita. Pukeutuu naisellisesti, korkokenkiä, hameita ja mekkoja. Ajelee kaikki muut karvat paitsi hiukset, ripset ja kulmakarvat. (hiusten tulee olla pitkät ja mielellään vaaleat)

Löytyykö tällaisia vielä vai onko nykyajan naiset pilattu?

Vastaus:ei löydy .AP saa todellakin vain lyhyehköjä suhteita,kun nämä bimboblonditkin huomaavat kuinka ääliö ja hirviö AP on tuon hienostuneen feikkikuorensa alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi