Miksi miljonäärit ei palkkaa ihmisiä itse esim. se julkkisnainen?
En useinkaan lottoa, mutta joskus. On ihan selvää mitä tekisin, jos joskus voittaisin miljoonia. Palkkaisin itselleni työntekijän. Palkkaisin työttömän ja heikossa asemassa olevan. Ehkä maksaisin sellaisen korvauksen, ettei hän enää tarvitsisi Kelan tukia.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tekemään mitä?
Tekemään osan minun töistä. t. ap
Se on ammatiltaan ussanmaikka, kenet se nyt voisi palkata.
Vierailija kirjoitti:
No, miksi ei sitten ole töissä maikkana vai eikö kukaan kelpuuta töihin ja miksi?
Koska niiden mielestä miljoonat kuuluu siirtää ulkomaissaaren epämääräiseen pankkiin turvaan niin että sitten elämän ihan loppuvaiheilla voi kustantaa vaikka rollaattorin ihan varmasti. Niiden rahan haaliminen perustuu pelkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miksi ei sitten ole töissä maikkana vai eikö kukaan kelpuuta töihin ja miksi?
Koska hän mieluummin siivoaa kerrostalon käytävää silloin kun itselle sopii koska siinä saa jumppaa samalla, oli ymmärtämäni selitys.
Onhan se. Tää siivoushomma oli vaan kesätyö, halusi kohottaa kuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
No voihan palkata muillekin avuksi. Tosiaan, jos voittaisin miljoonia, ehkä yks sukulainenkin saisi ylimääräisen managerin tai sihteerin avuksi silloin tällöin.
Se on uskovainen ihminen, ollut lähetystyössäkin. Veikkaanpa, että antaa aika suuria summia hyväntekeväisyyteen vaikka ei siitä meteliä pidäkään.
Muistan kuinka eräässä keskusteluohjelmassa yrittäjänainen sanoi ettei ikinä palkkaisi yritykseensä työtöntä. Hänen mielestään ihmisessä on jotain vikaa jos on työtön.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka eräässä keskusteluohjelmassa yrittäjänainen sanoi ettei ikinä palkkaisi yritykseensä työtöntä. Hänen mielestään ihmisessä on jotain vikaa jos on työtön.
Olen tuntenut niin paljon työttömiä, tilapäisiä ja pitkäaikaisia, että uskaltaisin kyllä palkata työttömän ja jopa kuntoutujan tai jollain diagnoosilla olevan, jos olisi rahaa palkata. Onhan niitä oikeissa töissä paljonkin tukityöllistettyinä.
Tekemään mitä?