Miten jotkut voivat uskoa, että Maapallo muka pyörii?
Kun minä menen illalla nukkumaan, niin nukahdan omassa sängyssäni kotonani ja kun aamulla herään, niin olen yhä omassa sängyssäni kodissani ja kotini on ihan samalla paikalla kuin aina ennenkin. Jos Maapallo tosiaan liikkuisi, niin ei sänkyni eikä myöskään kotini olisi enää siinä paikassa, johon muutin reilut 1½ vuotta sitten. Maapallo ei liiku, koska se on koko Avaruuden keskus, jotka koko muu Avaruus kiertää.
Kommentit (40)
Eihän se liikukaan. Tiedemiehillä on vaan tarve keksiä selityksiä kaikelle.
Mikä siis on selityksesi termille "vuorokausi"?
Mun isoisoäiti kuulemma uskoi elämänsä loppuun asti, että tähdet ovat kuolleiden sieluja.
Puhumattakaan, että eläisimme maapallon ulkopinnalla. Hah! Jos se olisi totta niin kengät kuluisivat keskeltä. Nythän ne kuluvat kärjistä ja koroista eli elämme maapallon sisäpinnalla.
Kaunis iltarusko oli äsken, ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoisoäiti kuulemma uskoi elämänsä loppuun asti, että tähdet ovat kuolleiden sieluja.
Vanha sielu tuo isoäitisi.
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan, että eläisimme maapallon ulkopinnalla. Hah! Jos se olisi totta niin kengät kuluisivat keskeltä. Nythän ne kuluvat kärjistä ja koroista eli elämme maapallon sisäpinnalla.
Tämä oli hyvä pointti. Toivottavasti teoriasi pääsee pian lukion oppikirjaan.
Olen ihan varma siitä, että jossakin Australian luolissa elää vielä dinosauruksia.
Juu maa on littana ja kaikki aurinko, tähdet ynnä muu sälä pyörii siinä ympärillä. Samoin kuin KAIKKI naiset pyrii mun munan ympärillä. Eiku hetkinen...
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma siitä, että jossakin Australian luolissa elää vielä dinosauruksia.
Helsingissä Paavo Lipponen elää. Kävi pumppuleikkauksessa niin jaksaa pelata vesipalloa vielä.
Ap on väärässä, kaikki pyörii mun ympärillä. Olen maailmankaikkeuden keskus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis on selityksesi termille "vuorokausi"?
Mikä selitys? Taivas nyt välillä sattuu pimenemään ja välillä taas kirkastumaan.
Kyllä se vaan pyörii, kävin itse asentamassa akselin ja voimansiirron.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan pyörii, kävin itse asentamassa akselin ja voimansiirron.
Vaihdotko samalla öljyt? Älä vaan sano että et.
Minusta on hullua ettei kaikki usko että minä olen maailman pelastaja, eikä mikään Jeesus. Mutta on onneksi ihmisiä jotka palvovat minua ja ymmärtävät että minä olen Pelastus. Voi kertoa lisää, jos maksatte salaisen kuukausimaksun tililleni, sillä tämä maailman pelastaminen on henkisesti rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä trolleja riittää?
Mutta väittäisin, että on oikeasti ihmisiä, jotka uskovat kuten ap asian esitti. Ja sa on pelottavaa.
Mitä vittua xD. Maapallo pyörii, ei sen pinta ja sen takia sun talo on samassa paikassa. Jos tää ei oo läppää ni si on kyllä aivoissa vikaa. Ja ps. Aina ihminen ei ole kaiken keskipiste
Olen ihmetellyt ihan samaa. En myöskään ymmärrä, miten joku voi uskoa, että maapallo on yli 6000 vuotta vanha, sehän on todella naurettava ajatus.