Sini Ariell raskaana
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Oho! Mielenkiintoista olisi tietää, että minkä diagnoosin on aikoinaan saanut lapsettomuusklinikalta.
Kuten jutusta voi lukea, vain suullisesti hänelle on sanottu, että lapsen saanti on epätodennäköistä ja se usko. Ei varsinaista diagnoosia.
Pahin julkisuustyrkky mitä hetkeen on ollut. Pitääkö aivan kaikki kertoa lehdille, vielä kuvien kera? Sitten vielä ne tilitykset parisuhteen tilasta jne.
Ja tuo youtubevideo! Menee jo koomiseksi.
Tekisiköhän hyvää ampua mojovat mäihät tuon rasiaan
Mä en ymmärrä Sinin kommenttia siitä, että hänelle ehdotettiin siskoa sijaissynnyttäjänä. Siis missä maassa hän oikein kävi lääkärissä? Vai tuliko ehdotus vain joltain ulkomaalaiselta kaverilta, joka ei tunne Suomen lainsäädäntöä?
Typerää uskoa tuollaista "lapsettomuustuomiota". On varmaan vaan halunnut sillä jotain dramatiikkaa elämäänsä ja saanut olla sellainen erikoistapaus lajia "lääkäri sanoi, etten voi koskaan saada omia lapsia" ja sitten odottaa muilta kauhun ja säälinsekaisia katseita ja kommentteja. Näitä on nähty ennenkin.
Jos kohtu ja munasarjat tallella ja toimivat edes joskus, niin alle 50 v naisella raskaus voi olla mahdollinen, vaikka epätodennäköinen olisikin.
Samaa draamaa vetää Jasmin Mäntylä, jolla siis luultavasti Ashermanin syndrooma tai kohdun ohut limakalvo tms., joita kumpaakin voidaaan yrittää hoitaa leikkaushoidolla ta hormonihoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä Sinin kommenttia siitä, että hänelle ehdotettiin siskoa sijaissynnyttäjänä. Siis missä maassa hän oikein kävi lääkärissä? Vai tuliko ehdotus vain joltain ulkomaalaiselta kaverilta, joka ei tunne Suomen lainsäädäntöä?
Niin en tiedä oliko Australiassa... en tiedä onko se siellä sallittua. Mut sijaissynnytys on kallis ja riskialtis prosessi.
Vierailija kirjoitti:
Typerää uskoa tuollaista "lapsettomuustuomiota". On varmaan vaan halunnut sillä jotain dramatiikkaa elämäänsä ja saanut olla sellainen erikoistapaus lajia "lääkäri sanoi, etten voi koskaan saada omia lapsia" ja sitten odottaa muilta kauhun ja säälinsekaisia katseita ja kommentteja. Näitä on nähty ennenkin.
Jos kohtu ja munasarjat tallella ja toimivat edes joskus, niin alle 50 v naisella raskaus voi olla mahdollinen, vaikka epätodennäköinen olisikin.
Samaa draamaa vetää Jasmin Mäntylä, jolla siis luultavasti Ashermanin syndrooma tai kohdun ohut limakalvo tms., joita kumpaakin voidaaan yrittää hoitaa leikkaushoidolla ta hormonihoidolla.
Itselläni on soluissa vikaa, se selvisi kun tehtiin ivf-hoitoja. En siis voi saada omia lapsia ja tästä tiedosta selviäminen vei vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on soluissa vikaa, se selvisi kun tehtiin ivf-hoitoja. En siis voi saada omia lapsia ja tästä tiedosta selviäminen vei vuosia.
Olen pahoillani puolestasi. Tuntuu pahalta, kun joillakin oikeasti tulee se lapsettomuustuomio vakuuttavalla diagnoosilla, ja sitten tällaiset sinit ja jasminit itkee lehdissä etteivät muka voi saada lapsia vaikka toinen tehnyt abortin ja toinen muuten vaan ei ole jaksanut ottaa selvää, oliko se diagnoosi nyt ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä oliko Australiassa... en tiedä onko se siellä sallittua. Mut sijaissynnytys on kallis ja riskialtis prosessi.
Mutta viettikö Sini edes aikaa Australiassa kun oli vielä yhdessä ex-miehensä kanssa ja haaveili lapsista tämän kanssa?
Hän siis sönkkää tossa youtube-videolla englanniksi jotain, että my eggs are hyperactive ja the cervix or the lining of the ... is damaged. Eli on voinut olla PCOS sekä ohut limakalvo. Jotain hormonihäikkää, joka voi korjaantua itsekseen esim elämäntapamuutoksilla. Ei todellakaan mikään lapsettomuustuomio, jonka perusteella ehkäisyn voisi unohtaa kokonaan.
Miksei hän ole ottanut itse selvää asioista yhtään...
Vierailija kirjoitti:
Hän siis sönkkää tossa youtube-videolla englanniksi jotain, että my eggs are hyperactive ja the cervix or the lining of the ... is damaged. Eli on voinut olla PCOS sekä ohut limakalvo. Jotain hormonihäikkää, joka voi korjaantua itsekseen esim elämäntapamuutoksilla. Ei todellakaan mikään lapsettomuustuomio, jonka perusteella ehkäisyn voisi unohtaa kokonaan.
Sini totesi ohjelmassa aikanaan jotakin "niistä lääkärin sanoista".
Että jospa hän on kuullut ikäviä uutisia ja uskonut niihin. Ainahan ihmeitä tapahtuu muttei kuitenkaan kaikille.
Miettikää että Sini asuu Australiassa ja sitten ottaa itse yhteyttä Suomen iltapäivälehtiin, lähettäen oikein kuvan ultrauskäynnistään. Pakko päästä lööppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut menee lääkärille sen takia että pitävät tätä asiantuntijana eikä lausuntoa tarvisi kyseenalaistaa.
Kaikkea hyvää Sinille, älä välitä ilkeistä kommenteista.
Kauheeta jos noille tulee nyt ero ja Sini joutuu palaamaan suomeen, hänellähän on masennushistoriaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että Sini asuu Australiassa ja sitten ottaa itse yhteyttä Suomen iltapäivälehtiin, lähettäen oikein kuvan ultrauskäynnistään. Pakko päästä lööppeihin.
On niin turhake ja pakko päästä uutisiin Suomessa. Turha ja nolo.
Ero nykyisestä ja exän kanssa yhteen. Nykyinen luopuu isyydestä ja exä adoptoi. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Onko raskaus edes ylittänyt "riskipäivät" jos laskettuaika on 30.9??
Oho! Mielenkiintoista olisi tietää, että minkä diagnoosin on aikoinaan saanut lapsettomuusklinikalta.