Nainen antoi pakit kun olin luuseri mutta nyt kun olen menestynyt hän haluaa minut?
Alan uskoa että naisten hypergamia pitää paikkansa. Köyhänä luuserina ei kelvannut, mutta rikkaana hyväpalkkaisena alkaa yhtäkkiä kelpaamaan. No nyt on mun vuoro sanoa tolle naiselle ei.
t. m28
Kommentit (64)
Polttaisitte pilveä niin nämäkin riidat olisi ohi. :-)
No jos mä nyt mietn niitä yläasteen ja lukion aikoja, niin... No, ihmiset muuttuu ja kasvaa. Niistä "hyvännäköisistä ja suosituista" on tullut erilaisia, just perjantaina en jaksanut olla terassilla kuuntelemassa kahta keski-ikäistyvää alkoholisoitunutta reppanaa, jotka yrittivät lässyttää jotain kouluajoista. Joku niistä on ihan menestynytkin, mutta mitä oon tavannut, niin ylimielisyys on kasvanut siinä sivussa. No niistä hiljaisimmista on tullut jotain, yritysjohtajia, kultasuoneen iskeneitä pelialalla, jne. Joitain ihan tavallisia duunareita myös. Yksikin pomotason mies oli ihan reppana ja ujo koulussa, mutta niin siitä vaan on tullut sujuvasanainen ja edustava ihminen. Ihmiset muuttuu. Toiset parempaan ja toiset huonompaan suuntaan. Ap:n kaltaiset miehen tekstissä paistaa katkeruus mennyttä kohtaan ja jonkunlainen kusipäisyys. Juu ei tarvii antaa huomiota kenellekään jolle ei haluu, mutta kohteliaisuudella voi ohittaa kuitenkin. Ja on lapsellinen ajatus se, että "enpä silloin kelvannut yhy hyy, mutta nyt kun oon rikas ni jopa olis vientiä". Sinä oot muuttunut, vastapuoli on muuttunut, maailma on muuttunut. Minäkään en ole enää se sama tytö mitä silloin aikoinaan. Elämä on.
Raha vetää naisia puoleensa kuin paska kärpäsiä.
Kaikki sen tietää mutta älyttömintä on, että naiset yrittää sen itse kieltää.
Toinen juttu on, että naisilla on kilometrin mittaiset listat miten kohtelias miehen pitäisi olla ja päläpälä. Ikäänkuin miehen tehtävä olisi toimia jonkinlaisena seremoniamestarina ja naisen itse ei tarvitse tehdä mitään kunhan armollisesti antaa miehen viihdyttää itseään.
Hah sanon minä. Monella naisella on luokaton yleissivistys ja keskustelunaiheet suurinpiirtein suoraan seiskasta reväisty. Ei kiinnosta, minä pidän yllä tasoa.
Mulla vähän sama juttu. Nainen jätti, koska mulla oli nahistunut katkis. Jostain sitten oli muija kuullut, että olin käynyt pidennysleikkauksessa ja ostanut MAXIMIZER-XXL -penispumpun. Nyt hän haluaa minut, mutta en tiedä suostunko enää ottamaan naista takaisin.