Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi???? Tuotteen pakkaus uusiksi niin maku huononee??

Vierailija
12.02.2017 |

Nyt tällä kertaa entinen rainbow nykyinen kotimaista viilit!!!! Nyt ihan paskaa joka purkissa! Maistuu ihan makeille viiliksille? Sama tekijä kuitenkin niin missä säästetään? Ärsyttävää!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten "huomaamattomasti" pakkauksen koko pienenee  muutamalla kymmenellä grammalla ja hinta nousee muutamalla sentillä kun uudistuksia tehdään.

Vierailija
2/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pakkauksen uudistumisen yhteydessä on päälle lätkäisty teksti, joka sanoo tuotteen olevan sama, ulkoasu vain uudistuu, jee! Mutta olen huomannut saman, usein tuotteen maku muuttuu samalla radikaalisti. Ehkä moni pistää maun muuttumisen kuvittelun piikkiin, kun purkkikin on nyt erilainen, ehkä kuluttajapalvelussakin väitetään tuotteen olevan samaa. En tiedä, mutta ärsyttää tuollaiset muutokset, kun sitten kuitenkin markkinoidaan samalla nimellä ja samana tuotteena, vaikka maku on ihan muuta kuin aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Nyt viili vastaava vastasi ettei itse tuotteeseen ole tehty muutoksia vaikka tuo nykyhöttö haiseekin ihan erilauselle. Makeille hikivillasukille, hyi hitto! Ja olen ostanut eri paikoista ja eri prosenttisia ettei ole yhdestä erästä kiinni.

Vierailija
4/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui muutes tuo uudistus samaan kuin halpuuttaminen. Laski purkin hinta kahdeksaantoista senttiin niinkuin Lidlillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi