Milloin viimeksi harrastit seksiä/rakastelit jonkun kanssa?
Minä eilen illalla mieheni kanssa kun lapsi nukkui.
Kommentit (121)
Eilen illalla jokatiistaiseen tapaan padel-pelin jälkeen pelikaverin kanssa. Vaimot sai olla rauhassa. M34
Eilen semisti. Käytiin äijien kanssa pelaa Padelia sen jälkeen kasuaalisti vedettiin luomu bischee, jonka jälkeen siirryttiin muihin mailapeleihin.
Sunnuntaina. Oltiin jo nukkumaan menossa, kun puoliso kävi kuuman kimppuun. Ensin sormetin huolella puolisoa, välillä neljällä sormella pilluun pannen, hänelle orgasmin. Sen jälkeen hän runkkaili kulliani ja kysyi, saisinko tämän nyt pyllyyni. Puoliso kääntyi sammakkoasentoon, minä laitoin kortsun sekä liukkarin, jonka jälkeen työnnyin sisään tiukkaan ruusuun ja panin antaumuksella pyllyreikää koko kullin mitalla, kunnes laukesin lujaa. Edellisestä anaaliyhdynnästä olikin jo jonkin aikaa, joten oli erittäin kiihottavaa vaihtelua!
Vierailija kirjoitti:
Kohta.
No niin, äsken.
Viime perjantaina. Ja ensi perjantaina uudestaan.
M44 kirjoitti:
Sunnuntaina. Oltiin jo nukkumaan menossa, kun puoliso kävi kuuman kimppuun. Ensin sormetin huolella puolisoa, välillä neljällä sormella pilluun pannen, hänelle orgasmin. Sen jälkeen hän runkkaili kulliani ja kysyi, saisinko tämän nyt pyllyyni. Puoliso kääntyi sammakkoasentoon, minä laitoin kortsun sekä liukkarin, jonka jälkeen työnnyin sisään tiukkaan ruusuun ja panin antaumuksella pyllyreikää koko kullin mitalla, kunnes laukesin lujaa. Edellisestä anaaliyhdynnästä olikin jo jonkin aikaa, joten oli erittäin kiihottavaa vaihtelua!
Perse onkin ainoa reikä, missä tuntee tollasen naisen kanssa jotain. Upeaa, että nainen itse on tajunnut vahvuutensa!
Silloin kun pyysin, kerran: 'pee..kule, vatkaa sitä munaahoro..' ? En tiedä, toimiiko unissa paremmin..ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten vaimon kanssa. Tulin reissusta ja vaimo odotti kuumana. Nuolin ja sormetin ensin vaimolle orgasmin ja sitten vaimo kääntyi sängylle vatsalleen, tyynyt lantion alla ja jalat yhdessä. Siitä oli taas taivaalisista työtyä tiukkaan pilluun syvälle asti. Kun mehukas leveä pylly tuntuu vasten omaan lantiota ja pillu puristaa kalua koko mitalta, niin ei siinä yleensä kauaa kestä. Muutama syvä työntö perille asti niin a´vot.
Joo eilen vaimo taas ehdotteli ja toistettiin sama peruskaava. Hyvää teki taaskin.
Eilen illalla saunapuhdasta. Pitkä liitto takana, aina se silti hyvää tekee. Vähän tuppaa urautumaan niihin asentoihin ja systeemeihin mitkä on hyviksi havaittu. Varmaan viikonloppuna seuraavan kerran.
Pariskunta 56/55
äsken oman miehen kanssa, oli niin kylmä, nyt lämmin!
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa lauantaina ja sunnuntaina aamulla rakasteltiin kun herättiin ja oli sopiva erektio ja halutti. Pari kertaa viikossa yleensä yhdytään. Ihan peruslähäriseksiähän se on aina hänestä johtuen ja vähän tylsää siksi, mutta kun kumpikin saa orgasmin, niin on se kumminkin ihanaa laueta ja antaa sellaista. Ollaan yli 60-vuotiaita
Äsken taas teki kummankin mieli töiden jälkeen seksiä ja sitten vain mentiin sänkyyn ja kumpikin sai :)
1,5 vuotta sitten. Sitten erottiin.
Pari tuntia sitten. Piti käyttää tilaisuus hyväksi, kun lapset oli poissa kotoa. Ei tarvitse säästellä volyymissa :)
Tunti sitten vaimoni kanssa ja kolme varttia sitten itsekseni
Reilu vuosi sitten vaimon kanssa pikkujoulujen jälkeen säkkipimeässä.
Opiskelja-asuntolassani naapurin komean kundin kanssa eka kerran eilen illalla ja yöllä. Vihdoin - olen yrittänyt häntä pitkään. Eilen illalla hän ilmestyi ovelleni baarista tultuaan ja pyysi saada yöpyä luonani kun kämpässä kylmä...
Samu23
Eilen illalla mieheni kanssa. Katsottiin yhtä sarjaa ja aloin liikutella sukkahousupeppuani häntä vasten. Hommat päättyi lopulta molempien jumalaiseen yhtäaikaiseen orgasmiin mun maatessa vatsallani ja miehen työnnellessä takaa.
Eilen illalla avattiin joulukalenteria ja alettiin hommiin.