Milloin viimeksi harrastit seksiä/rakastelit jonkun kanssa?
Minä eilen illalla mieheni kanssa kun lapsi nukkui.
Kommentit (121)
Tänä aamuna, meillä on seksiä useamman kerran viikossa joskus jopa pari kertaa päivässä. Vanha pari ollaan, 24v takana
Perjantai-iltana useamman kerran poikaystäväni kanssa.
N17
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä ...?
Naimisissa olen. Mutta kun ei vaan kiinnosta.
Tiedätkö,että naimisissa olemiseen kuuluu velvoitteita eli hoitaa avioliittoa,ettei kiusauksia tulisi kummallekkaan turhaan tämän vuoksi.
Oman miehen kanssa perjantai-iltapäivänä,kun lapset oli syömässä, olin lähdössä viikonlopuksi yksin matkalle, se toi ehkä oman lisän tilanteeseen.
Tapahtumapaikka: kylpyhuone, asento: takaapäin päätyen anaaliin, lopputulos: molemmille orgasmi.
9/10.
N34
Tunti sitte... kunnolla takaa päin ja spermat selälle
Tiistaina mun ihanan naiseni kanssa kunbhän tuli töistä aamulla päivystyksen jälkeen, on lääkärinä ja tekee 24t jaksoja. Minäkin nainen. Sitten nukuttiin 2t, oli ihanaa ja kaunista.
Keskiviikkona tuli rakasteltua, niin upeaa seksiä! Ensi keskiviikkona sitten taas.
Viime sunnuntaina sain pitkästä aikaas panna vaimoni ihanien rintojen väliin ja ruiskua lopuksi spermat rinnoille. Teki hyvää...
Vaimon kanssa lauantaina ja sunnuntaina aamulla rakasteltiin kun herättiin ja oli sopiva erektio ja halutti. Pari kertaa viikossa yleensä yhdytään. Ihan peruslähäriseksiähän se on aina hänestä johtuen ja vähän tylsää siksi, mutta kun kumpikin saa orgasmin, niin on se kumminkin ihanaa laueta ja antaa sellaista. Ollaan yli 60-vuotiaita
Viimeksi 7/2009. Vaimon mielestä seksi on turhaa, koska sen ajan voi myös nukkua.
Eilen iltapäivällä hotellissa tapailukumppanin kanssa. Vasta toinen tapaaminen näissä merkeissä, joten uutuudenviehätystäkin oli ilmassa. Neljä varvia vedettiin.
Ei ole totta. En usko mutta en itsekään sitä tee koska: seksin harrastaminen ei tuota kaltaisillesi ('Lortoille'..ikinä) mitään mielihyvää, vaan häpeää.. ainoastaan. Siksi.
Lauantai-iltana.
Olisin voinut nukkuakin, mies lämmitti minut pitkän kaavan mukaan.
Sain taivaallista suuseksiä, se on sen ylivoimainen pravuuri,
Ja kun olin lauennut, annoin sille takaa. Ja siinä ei montaa sekuntia kestä. Laukesi pakaroiden väliin, koska en halua niitä sisään. Se kun valuu pitkin yötä, on epämiellyttävä tunne.
3kk sitten mieheni kanssa. Itselläni menee vähän niin että n. 3-4 viikon tauko seksissä ärsyttää ja turhauttaa, asiaa miettii ja toivoo että seksiä olisi, tekee aloitteita, laittautuu ym. Mutta pikkuhiljaa, kun on mennyt 1,5kk, 2kk tai sitten kolmaskin kuukausi niin siihen tottuu eikä sitä tule juuri miettineeksi. Mies siis meillä se haluttomampi osapuoli. Eräs päivä mieheni ehdotti että harrastettaisi seksiä "ensi viikolla", mutta se taas jotenkin jää ja nyt en itsekään tietoisesti jaksa raivata aikaa seksille tai ehdottaa sitä, koska on niin hyvin tottunut siihen ettei sitä ole viime aikoina ollut. Katsotaan.... Kiva vaan se vähäinen yhdessä vietetty aika jota muilta kiireitä ehditään viettää ihan rauhassa vaikka sarjaa katsoen toisen vieressä.
Viikko sitten vaimon kanssa. Tulin reissusta ja vaimo odotti kuumana. Nuolin ja sormetin ensin vaimolle orgasmin ja sitten vaimo kääntyi sängylle vatsalleen, tyynyt lantion alla ja jalat yhdessä. Siitä oli taas taivaalisista työtyä tiukkaan pilluun syvälle asti. Kun mehukas leveä pylly tuntuu vasten omaan lantiota ja pillu puristaa kalua koko mitalta, niin ei siinä yleensä kauaa kestä. Muutama syvä työntö perille asti niin a´vot.
Viikko kulunut ja vaimo ehdotti taas seksiä tälle illalla. Otin jo puolikkaan napin fudiksen puoliajalla. Jess.
Noin puoli tuntia sitten. Vieläkin maistuu pimpula suussa. Olo on raukea ja onnellinen.