Milloin viimeksi harrastit seksiä/rakastelit jonkun kanssa?
Minä eilen illalla mieheni kanssa kun lapsi nukkui.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Eilen aamupäivällä ainakin neljä kertaa. Menin perjantaina jännämiehen luokse harrastamaan kiihkeää seksiä. Nyt mietin koska saisin siihen uuden mahdollisuuden, olenhan naimisissa tylsämiehen kanssa, hänelle en ole antanut sitten syksyn.
Kappas. "kilttimies" eli vitun vinkuja mies on taas palstoilla keksimässä tarinoita. Ihan oikeasti, vedä ittes kiikkuun, mua ärsyttää sun jatkuva narina. Ja se on syy, miksi kukaan ei vaan haksahda sinuun, sun narina ja loputon pessimistisyys, kiltteydellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan SINÄ olet ällöttävä!
Reilu vartti sitten avopuolison kanssa.
Viime tiistaina puolison kanssa. Ihan ok. Rakastelusta on sitten jo pidempi aika...
Torstaiaamuna nopeasti ennen töitä. Olin jo pukeissa, mutta mies sai houkuteltua pikaisille.
Toissailtana. Eilen mies lähtikin sitten laivalle, tänään tulee takasin! :)
Puoli vuotta sitten. Olen parisuhteessa, häntä ei terveysongelmien takia kiinnosta sängyssä kuin nukkuminen.
Viime yrityksestä on jo useampi vuosi, ja sitä ennen tahti oli noin kerran vuodessa. Miehellä on heikko libido ja erektio eikä hän sivuvaikutusten pelossaa halua käyttää lääkkeitä. Ja kun hänen mielestään seksi on vastavuoroista niin hän ei tyydytä minua muillakan menetelmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen aamupäivällä ainakin neljä kertaa. Menin perjantaina jännämiehen luokse harrastamaan kiihkeää seksiä. Nyt mietin koska saisin siihen uuden mahdollisuuden, olenhan naimisissa tylsämiehen kanssa, hänelle en ole antanut sitten syksyn.
Kannattaisko antaa?
Ei. Ei kannata harrastaa tylsää seksiä kun hyvääkin on tarjolla.
Jyst äsken ja heti av:lle takaisin.
Lopetimme tämän päivän puolella klo klo 00:05. Oli oikein makoisaa taas kerran. Kaksikymmentä vuotta olemme yhdessä olleet.
Ensikuussa tulee 1v selibaattia täyteen.
Puoli vuotta sitten exän kanssa.
Reilu kuukausi sitten, tammikuun 4.
Siitä alkaa olla kohta 10 vuotta
N37
Yli kaksi ja puoli vuotta sitten. Taidan olla loppuelämäni yksin, kun en jaksa asialle tehdä mitään. En enää jaksa mitään säätöjä ja aikaa vievää deittailua. Ruuhkavuodet menossa oikein urakalla. Yksin tässä on hommaa. Lisäksi olen rupsahtanut ja läski. Ei kovin houkuttelevaa varmaankaan. Läheisyydenkaipuu on välillä kova.
Ennen joulua. Onnellinen avioliitto, mutta sairas mies.
Lienee ollut vuosi 2012 tai 2013. Siinä taisi olla viimeinen kerta minulle.
M35